Tony Halme vakavasti sairas

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja protsku
  • Aloitettu Aloitettu
kahlaajalintu sanoi:
Ennen tota piripäissään ampumistapausta edelsi vielä palopuhe huumeidenvastaisesta työstä: "Mutta Hellbergin kanssa olen aivan samaa mieltä myös, että ei ole koskaan liian tiukkaa huumepolitiikkaa. Myöskin lievä huume: ei voida koskaan sanoa lieväksi tai pahaksi, nimittäin myöskään alkoholisti ei alkanut suoraan lasolia juoda, kun hän rupesi dokaamaan, hän alkoi keskikaljasta.

Haluaisinkin tässä, kun olen vihreät haastanut huumausainetestiin, tässä saman tien nytten haastaa koko eduskunnan huumausainetestiin. Näytetään kansalaisille ja nuorille, että myöskin täällä ollaan puhtaita, ja annetaan esimerkkiä."

Lähde ja kokopuhe:http://www.eduskunta.fi/faktatmp/utatmp/puh_13_2003_vp_1_41_41.htm

Mulla nyt ei ole tähän ketjuun enää ton suuremmin lisättävää.

Hassu homma ku joskus vaalien alla sillon aikoinaan kovasti julisti urheilukanavan tsätissä vieraana miten kannabis tulisi laillistaa. Ehkä tämä mielipide ei sopinut amisten nuppeihin niin näki parhaakseen vaihtaa mielipidettään.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
hemmmo sanoi:
Itse en kunnioita Halmeen poliittista uraa tippaakaan. Onhan hänellä tietenkin joitakin hyviä mielipiteitä ja joissakin asioissa hän sanoo asiat suoraan ja sillä tavalla on tehnyt hyvääkin, mutta hän on varmasti saanut niin paljon enemmän paskaa aikaiseksi siellä kuin hyvää, että parempi jos ei olisi ikinä päässytkään koko eduskuntaan. Halme on ollut ja on edelleenkin esimerkkinä monille nuorilla ja nyt näyttää mallia miten uhoamalla hoidetaan asioita. Esim juuri nämä kommentit pedofiileistä ( <-- tuon kirjoittamisen jälkeen olen varmaan pedofiilien ystävä Halme-fanien mielestä). Me asutaan sivistyneessä maassa ja sivistykseen ei kuulu, että puhutaan ihmisten ruumiinosien leikkelemisestä irti. Ja nyt Halme osoittaa suomen nuorille, että on ihan ok uhota ja toivoa ihmisten vahingoittamista. Tässä yleisen keskustelun etusivulla on myös toinen ketku, "pilapiirrokseen vastataan singolla?" siinä ketjussa on paljon esimerkkejä maista, joissa on ihan normaalia hoitaa asiat uhoamalla ja leikkelemällä ihmisiä, kuten Halme yrittää hoitaa asioita. 200 Halmeen kaltaista eduskuntaan ja sen jälkeen varmaan olisikin oikein polttaa ruotsin lähetystö, kun menivät voittamaan kultaa ja ovat vielä kaiken lisäksi homoja!

TUSKIN halme on kirjaimmellisesti tarkoittanut että äijien munat leikataan irti:wall: ja se olisi kyllä pedofiileille ihan oikein :lol2: sulta kun leikataan ekaksi ne munat pois ja lyödään perseeseesi nii voi alkaa jo muut pedot ajattelemaan että ei ehkä kannatakkaan tää lapsiin sekaantuminen :lol2: ( LÄPPÄ)

mutta tossa ´halmeen lauseessa ei ole minun mielestä mitää väärää , suomessa on monia satoja tuhansia ihmisiä jotka ajattelee samalla tavalla pedofileistä kuin halme

Juuu-u. Oli tässä joku pedofiili tapaus joka sattui suomessa ja siitä oli topikkia. Kyllä siellä kovaan ääneen huudettiin, että munista hirteen tommosseet. Nyttenkun halme noin sanoi eduskunnassa hän on suurin :david:

Ja jotain taitaa nakertaa kun halme saa viellä yli nelikynppisenäkin nuorta pinppaa. Ja sama ukko vois kattoa jostain sanakirjasta mitä pedofiili tarkoittaa.

Edelleenkin esitän arska vertaus kuvan :

"Pari leffaa tehnyt. Todella huonoja elokuvia, paska näyttelijä. "hastala vista baby" "ill be back" onkin ainoot mitä kuulemme hänen leffoissaan. Jeejee, pari kehonrakennuskisaa voittanut, kukapa ei ? Silti ihan kynis Marko Savolaiseen verrattaessa. Mitäs tekee nyt kuvernöörinä ? Polttelee tukin paksusia sikareita, aivan vitun turha jätkä.."

Että tolviisiin, ei yhtään kovempi ku arskakaan.

Edit.

Eipä se halmekkaan yhtään turhempi ole kuin pakkiksen ex tomi tms. molemmat sijoittuneet aika hyvin SM kehonrakennus kisoissa. Tai joku nyrkkeilijä kun amerikan tasolla ja SM titteleitä löytyy. Tai turhmepi kuin joku the rock:kaan showpainijoita molemmat. Tai Marko Savolainen huumehörhöjä molemmat. Tai sitten matti vanhanen, mitä se on eduskunnassa saanut aikaiseksi ?

Jam sanoi:
Saikulla.
no jos palaa duuniin ,niin saa ihmetellä,kun posti on tukossa huolestuneiden kansalaisten mielipiteistä.. ps: halme on maastavedon maailman mestari ja euroopan raskaansarjan mestari nyrkkeilyssä.. nain sanoi wwf, joten fakta homma.

Directions^ sanoi:
Juuu-u. Oli tässä joku pedofiili tapaus joka sattui suomessa ja siitä oli topikkia. Kyllä siellä kovaan ääneen huudettiin, että munista hirteen tommosseet. Nyttenkun halme noin sanoi eduskunnassa hän on suurin :david:

Ei välttämättä fiksua kielenkäyttöä nettipalstallakaan, mutta täällä se on jotenkin ymmärrettävää. Sen sijaan eduskunnassa pitäisi ymmärtää puhua hieman järkevämmin. Kuten jo viittasin toisessa postissa, tuon tyyppiset uhoamiset on tyypillisiä arabimaissa ja siellä meno on vähän mitä on. Suomen hyvinvointi perustuu osittain siihen, että täällä osataan keskustella asioista kiihkoilematta. Toki paljon muitakin tekijöitä on, mutta yleensä kiihkoilu kertoo kapeasta maailmankatsomuksesta ja suvaitsemattomuudesta. Halmeen puheet usein juuri tuota kiihkomielistä vauhkoamista, onko ne sitten vain showta vai osoitus oikeasti kapeasta maailmankuvasta ja suvaitsemattomuudesta? Yhtä kaikki, tuollaisen ihmisen ei mielestäni pitäisi olla antamassa nuorille käyttäytymismalleja eduskunnassa.

Directions^ sanoi:
Eipä se halmekkaan yhtään turhempi ole kuin pakkiksen ex tomi tms. molemmat sijoittuneet aika hyvin SM kehonrakennus kisoissa. Tai joku nyrkkeilijä kun amerikan tasolla ja SM titteleitä löytyy. Tai turhmepi kuin joku the rock:kaan showpainijoita molemmat. Tai Marko Savolainen huumehörhöjä molemmat.

Niin kukaan noista ei ole turha kaveri urheilun saralla. Sen sijaan kukaan noista ei ole näyttäny mitään meriittejä siitä, että pystyisi hoitamaan tehtäviään eduskunnassa.

Enkä nyt itse olisi Halmetta pois eduskunnasta vetämässä, kun kerran se on sinne valittu. Käytän tässä kirjoitellessa vaan oman panokseni siihen, että ihmiset oikeasti ymmärtäisivät mikä hän on miehiään ja tajuaisivat olla äänestämättä, jos hän vielä lähtee ehdolle.

Kyllä on ollut dissausta urheilu puoleltakin.

Ja miten olisi pitänyt sit sanoa, jos oma mielipide on tuo tappi perseeseen ja silviisiin. Jokaisella on oikeus omaan mielipiteeseensä. Olisiko pitänyt sanoa jotenkin sivistyneemmin sitten ? Ja kansa sen sinne äänesti, ehkä sitten ne ketä äänesti halusi hänet eduskuntaan.

Mitä te alatte kiihkoilemaan että halme pois eduskunnasta, jos äänestäjiä löytyy kai se sinne sopii.

WTA sanoi:
Se olikin vain esimerkki joka ainakin tässä tapauksessa hyvin kuvaa Halmeen kannattajien argumentointitapaa ja samalla niiden ala-arvoista linjaa.

Lueppas tämä treadi läpi ja katsos uudestaan niin huomaat: kommentit tyyliin "turpaa kii", "haista vittu homo", "mun isi on voimakkaampi kuin sun isi" ym. ym. tulevat poikeuksetta Halmeen kannattajien taholta.

Ps. tiedän että yllä annetut esimerkit eivät ole suoria lainauksia vaan ne ilmentävät Halmeen kannattajien yhtä ala-arvoista "tyyliä", kuin Halmeen itsensäkin tapaa, kommentoida asioita.

No joo on niitä tullut joilta Halmeenkin puolelta, mutta vähintään yhtä paljon kyllä ala-arvoista(itseasiassa reilusti enemmänkin) kommenttia on tullut "vastustavalta" puolelta joten kyllä jokainen voi itse miettiä että onkohan tullut sanottua tyhmästi ennenkuin rupeaa syyttelemään toisia(en tarkoita nyt sinua). Ja molemmin puolin on jo menty lievästi henkilökohtaisuuksiin jotka voitaisiin jättää pois.

Ilta-Sanomat sanoi:
Halme ottaa Antabusta

Yksityissairaalasta eilen kotiutunut kansanedustaja Tony Halme korostaa, ettei hänellä ole haima- eikä maksatulehdusta.

- Varoitusmerkit on annettu, arvot ovat korkealla, mutta kyse ei ole tulehduksesta vaan tulehduksen alusta.

- Haimassa ja maksassa on vähän vikaa, mutta minun päiväni eivät ole luetut. Kaikki on vielä korjattavissa. Elintavat on parannettava, Halme kertoo lääkäreiden todenneen.

Halme ottaa ohjeet tosissaan.

- Ainakin yritän. Olen ajatellut ottaa Antabusta. Ei pillereitä vaan kapselin, kansanedustaja paljastaa.

Hän on miettinyt Antabus-kapselin ottoa ennenkin. Asia on käynyt mielessä parin viime vuoden aikana monta kertaa.

Itse en tosiaan Tonysta pidä, mutta mitään ikävää en hänen terveydelleen kyllä toivo. Pahin pelko ilmeisesti oli turhaa ja mies paranee fyysissesti ainakin toistaiseksi. Toivottavasti mies jättää korkin kiinni, parantuu alkoholismista ja on näin esimerkiksi muille. -Siitä voisi vaikka tehdä kirjan.

Kostaja X sanoi:
Itse en tosiaan Tonysta pidä, mutta mitään ikävää en hänen terveydelleen kyllä toivo. Pahin pelko ilmeisesti oli turhaa ja mies paranee fyysissesti ainakin toistaiseksi. Toivottavasti mies jättää korkin kiinni, parantuu alkoholismista ja on näin esimerkiksi muille. -Siitä voisi vaikka tehdä kirjan.

Niin. En toivo mitään ikävää minäkään, mutta realistina ja alkoholismista kohtuu hyvin perillä olevana pakko epäillä muuta. Hyvä että on positiivista ajattelua, mutta tilastot ei juurikaan tue Halmeen parantumista. Eikä varsinkaan antabuksella.

Alkoholismi on sairaus josta harva paranee ja nekin jotka sen tekee käy yleensä ensin syvemmällä kuin missä Halme on vielä käynyt.

Epäilen vahvasti että seiskalehden lööpit ei tähän lopu.

Halme on vetänyt viinaa jo sen verran pitkään, että lopettaminen voi jäädä tekemättä. Taisi jäädä Tonilla kirjoissaan kertomatta dokailutarinat jenkeistä...

Toivon toisin, mutta luulen, että kausi menee sairastamalla loppuun ja sitten onkin aikaa taas tehdä "jotain muuta". Hyvä (eläkekin tai) sairaseläke mahdollistanee täyspäiväisen dokaamisen.

Jam sanoi:
Toivon toisin, mutta luulen, että kausi menee sairastamalla loppuun ja sitten onkin aikaa taas tehdä "jotain muuta". Hyvä (eläkekin tai) sairaseläke mahdollistanee täyspäiväisen dokaamisen.

Noh noh, JAM-boy, missä on tuki Halmeen ongelmille...jso se antabus-kapseli pysys tonilla paikoillaan toisin kuin nykäsen matilla: "ja se on sitten taas morjens" :)
Ps. Onks toi Dorian tossa sun avatarissa? :hyper: ;)

Jerko sanoi:
Noh noh, JAM-boy, missä on tuki Halmeen ongelmille...jso se antabus-kapseli pysys tonilla paikoillaan toisin kuin nykäsen matilla: "ja se on sitten taas morjens" :)
Ps. Onks toi Dorian tossa sun avatarissa?

Moro "vinssi"! Kyllähän sitä tässä toivotaan. Pelkään vaan "moikkaa"... ja moikkista! :)

Brad sanoi:
Tämä on muuten aika hyvä esimerkki Halmeen kannattajan normaalista vasta-argumentista.

Niin eihän tässä suinkaan ole kuin sivukaupalla perusteluita miksi Halmetta haukutaan.

Mulle on ihan sama, vaikka Halme oliskin savuttanu vaikka mitä elämässään, mutta vähän on vaikea kunnioittaa miestä, joka viimeiseen 4 vuoteen ei ole saanut lähes mitään hyvää aikaiseksi. Ainoastaan pahaa.

Jengi varmaan kunnioittaa O.J Simpsoniakin... "Mut hei se oli monessa Hollywood-leffassa ja oli myös futis-stara. Mitä väliä vaikka se murhas 2 ihmistä, kunnioitan O.J:ta silti!"

Väliaika, kahvia ja pullaa.

Kysytäänpä nyt, että mitä hyvää vaikkapa sinä olet saanut 4 vuodessa aikaiseksi? Luuletko olevasi jotenkin parempi ihminen kuin vaikkapa kyseinen herra? Kaikki ihmiset tekee virheitä, jopa sinä ;) Jotkut ihmiset tekevät virheitä enemmän kuin toiset. Helppohan se on netin välityksellä kirjoitella ja arvostella toisia ihmisiä, sanoen, että ne tekevät vain "pahaa".

Ihme jeesustelija, "minä olen hyvä ihminen ja Tony Halme on saanut 4 vuodessa aikaiseksi vain pahaa".

Joo sanoi:
Kysytäänpä nyt, että mitä hyvää vaikkapa sinä olet saanut 4 vuodessa aikaiseksi? Luuletko olevasi jotenkin parempi ihminen kuin vaikkapa kyseinen herra? Kaikki ihmiset tekee virheitä, jopa sinä ;) Jotkut ihmiset tekevät virheitä enemmän kuin toiset. Helppohan se on netin välityksellä kirjoitella ja arvostella toisia ihmisiä, sanoen, että ne tekevät vain "pahaa".

Ihme jeesustelija, "minä olen hyvä ihminen ja Tony Halme on saanut 4 vuodessa aikaiseksi vain pahaa".

Minäpä vastaan. Eikai Brad ole missään vaiheessa ottanut kantaa millainen ihminen hän itse on? Arvostellut vain Halmetta.

Samoin itsekkin olen arvostellut Halmetta ja todennut ettei hänen paikka ole mielestäni eduskunnassa ja tuolla en tarkoita sitä, että itse olisin sinne parempi henkilö. Sinne pitäisi valita Suomen fiksuimmat ihmiset. Itse en kuulu niihin eikä todellakaan myöskään Halme.

Eikös se ole kuitenkin ihan sääntö, että kansanedustajat puhuu toista ja tekee toista. Jos mä jossain mielenhäiriössä ajattelisin, että mä voisin saada eduskunnassa jotain aikaan ja pääsisin sinne ja muutamassa viikossa sitten huomaisin olleeni väärässä, niin ihan varmasti alkais tuo syöttöporsailu.

Mä kunnioitan Halmetta ihan vitusti. Me kaikki muututaan joskus mullaks, ihan sama mitä ollaan joskus oltu.

PekkaSS sanoi:
Eikös se ole kuitenkin ihan sääntö, että kansanedustajat puhuu toista ja tekee toista. Jos mä jossain mielenhäiriössä ajattelisin, että mä voisin saada eduskunnassa jotain aikaan ja pääsisin sinne ja muutamassa viikossa sitten huomaisin olleeni väärässä, niin ihan varmasti alkais tuo syöttöporsailu.

Mä kunnioitan Halmetta ihan vitusti. Me kaikki muututaan joskus mullaks, ihan sama mitä ollaan joskus oltu.

Amislaisiin Halmeen uho tuntuu uppoavan.

Valtion asioiden hoito ei vaan toimi uhoamalla ja paskaa jauhamalla Halmeen tyyliin, tarvitaan yhteistyö kykyä. Munat tapilla perseeseen ja binga pango jutut on ihan hauskoja lukee iltiksestä, mutta ei niillä muuta saada aikaan kuin pellen maine; vaikka pellehän Halme oli muiden kansan edustajien silmissä jo sinne valitaessa .

Halme olis voinut pitää hyvän kansanedustajan duunin, jos olis ymmärtänyt käyttäytyä. Nyt se on seiskan vakio naama Matti Nykäsen kanssa.

Nykästä kaikki pitää pellenä vaikka se on saavuttanut paljon enemmän urheilussa kun Halme, muu ura on mennyt aika samanlaisesti molemmilla.

Ilta sanomat sanoi:
Kansanedustaja Tony Halmeen, 43, (ps) ryyppäämisestä alkanut sairaus on pahentunut. Hän joutui viime maanantaina vaihtamaan sairaalaa.

Ilta-Sanomien tietojen mukaan yksityiseen Eiran sairaalaan edellisenä perjantaina katkaisuhoitoon hakeutunut Halme kuljetettiin maanantaina iltapäivällä sairasautolla helsinkiläiseen Auroran sairaalan psykiatrian päivystyspoliklikalle.

Siirron syy on epäselvä, mutta asiantuntijoiden käsityksen mukaan pitkän ryyppyputken seurauksena voi tulla mielenterveysongelmia, pahimmassa tapauksessa delirium, juoppohulluus.

IS:n tiedon mukaan kansanedustajan siirto tapahtui vapaaehtoisella lähetteellä. Tämä merkitsee normaalisti psykiatrista tutkimusta ja neljän päivän tarkkailua ja hoitoa.

Halme ei ole antanut lausuntoja maanantain kello 15:n jälkeen, eikä hän vastaa edelleenkään puhelimeen.

Iltalehdelle Eiran sairaalasta sunnuntaina antamassaan lausunnossa kansanedustaja Halme puhui avoimesti alkoholiongelmastaan ja juomatavoistaan. Kertomansa mukaan hän "ei paljoa tissuttele, vaan ottaa kaksin käsin".

Eduskunnalle annetun ilmoituksen mukaan kansanedustaja Halme on sairauslomalla maaliskuun 11. päivään asti.

No nyt se on jo joutunut hullujenhuoneelle. Ei hyvältä näytä. Taitaa olla Tompalla pikku krapula...

Montakohan päivää Halme on ollut sairaslomalla eduskuntauransa aikana? Saakohan tuollaista jostain selville? On tuo eduskunta kyllä suojatyöpaikoista parhain, kun huumeidenkäytön, alkoholismin, laittomien aseiden, ammuskelujen ja hullujenhuoneelle joutumisenkaan jälkeen sieltä ei saa kenkää.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom