Tony Halme vakavasti sairas

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja protsku
  • Aloitettu Aloitettu
Jakob sanoi:
toiseksi Halme on saanut syytteet rattijuopumuksesta. Sitä en tiedä tuliko tuomio, enkä jaksa hakea.

Toiseksi jos sä ihan oikeasti olet noin vitun tyhmä ton huumausainerikoksen kanssa, niin ymmärrän kyllä miksi jaksat äijää puolustella.

edit: "Syyttäjän kuusikohtainen syytelista: 1. Ampuma-aserikos /.../4. Huumausaineen käyttörikos, Rattijuopumus"

http://64.233.179.104/search?q=cach...mus&hl=fi&gl=fi&ct=clnk&cd=1&client=firefox-a

no kai sit olen niin tyhmä :david: :anssi:

vittu en kyllä pysty ymmärtämään miten vitussa jaksatte tonya morkata `?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
annan yhden hyvän vinkin teille inisiöille! menkää eduskuntatalon pihalle odottamaan tonya ja sanokaa herralle itselleen kuinka pelle ja paska jätkä hän on ! ei tarvii sit enään netissä avautua että kuinka luuseri hän on ! tuntuu vaan että ei neideillä taida olla pokkaa mennä tonylle sanomaan ;)

redwings sanoi:
Missä muussa maassa,kuin suomessa pääsee noi pellet tekeen levyjä ja kansan edustajiksi

missä maassa vaan pääseee kuka vaan tekemään levyn jos rahaa riittää :david:

pääshän usa:ssakin idiootti pressaksi :D

valio sanoi:
annan yhden hyvän vinkin teille inisiöille! menkää eduskuntatalon pihalle odottamaan tonya ja sanokaa herralle itselleen kuinka pelle ja paska jätkä hän on ! ei tarvii sit enään netissä avautua että kuinka luuseri hän on ! tuntuu vaan että ei neideillä taida olla pokkaa mennä tonylle sanomaan ;)

No voi jumalan pyssyt. Mitähän Tony tekisi? Hyppäisi kolmella voltilla kerien selän taakse, ja kuristusotteesta repisi pään irti ja nakkaisi pään Kiasman yli Töölönlahteen?

Vai kenties ei mitään?

Sääliksi käy miestä tuossa tilanteessa (oli sitten kuka tahansa tuossa tilanteessa), ojassa on ja syvällä, ja taitaa ojan pohjalla olla vain juoksuhiekkaa.

EDIT: Huimaa vauhtia kasvaa tämä ketju

Mitä tässä keskustelemaan, Percele sanoi sen jo tuolla alussa:
Percele sanoi:
130 kiloinen Nykäsen Matti...

valio sanoi:

Tarkennettakoon, että nopeammin Halmeen tavoittaa menemällä sairaalan pihalle odotteleen.

tähän(kin) on jo vastattu

valio sanoi:
no kai sit olen niin tyhmä :david: :anssi:

vittu en kyllä pysty ymmärtämään miten vitussa jaksatte tonya morkata `?

Brad sanoi:
Jos mun mielipiteet eivät ole perusteltuja, niin mitä se kertoo sun jutuista? Itse te Halme-fanit ensin kysyitte että miksi Halme on muka pelle. Sitten tulee vastauksia (Huumeet, ammuskelu, alkoholisti joka ei hoida töitään, rattijuopumus, pahoinpitelyt jne.) Vastapuoli sitten nerokkaasti laittaa sormet korviin, ja sanoo takas tyyliin: "Mitä väliä?"

Itsehän kirjoitan tänne, koska tämä on hyvää viihdettä. Ei kannata ottaa sitä Halmetta niin tosissaan, ei hän ole mikään jumala...

Siis te ette vaan ymmärrä sitä, että mies puhuu paskaa minkä kerkiää ja tekee asioita joita kovaan ääneen samaan aikaan morkkaa mediassa.

Originally Posted by Kuli
Hänhän oli huono nyrkkeilijä
raskaan sarjan SM. silloin ku tony nyrkkeili niin suomen paska nyrkkeily edes kiinnosti joitain ihmisiä tai itse asiassa aika moniakin. nyt yleisössä enään istuu "kaiken nyrkkelystä tietäviä" jotka vain katselee että katsos kun oli hieno suora yms, ennen sentään oli meininkiä ja showta mukana, nyt vai perussuomalaisia tuppi suita kehässä.

itse toivon että tony nousis suosta ja jättäis nuo kansanedustajan tehtävät ja alkais tekeen jotain show hommaa ja reenais itsensä hyvään kuntoon niinkuin aikoinaan oli. kelkkaa en käännä, tony on mulle jonkin sortin idoli, tekee hän mitä tahansa. sillä idoliuus on tehty aikaisempien tekojen pohjalta, valitettavasti miehen tämän hetkinen tilanne ei ole mikään hyvä, mutta tony on niin monessa sopassa keitetty mies, että kyllä se vielä jaloilleen nousee.

Lähinnä tässä nyt tuntee lämmintä sääliä Halmetta kohtaan, kyllä taitaa olla kohta samassa pöydässä Matin kanssa... enkä kyllä ainakaan ite toivois tuota. onhan mies paljon saavuttanut aikoinaan, mutta se minkä moni muistaa tonysta päällimmäisenä on just nuo kännisekoilut. Tuskin kovin monelle Matistakaan ensimmäisenä tulee mieleen kaikkien aikojen paras mäkihyppääjä

No toivottavasti vielä nousee tuosta.

tämä juupas eipäs leikki se toni pojan pelastaa jokaisella on ainakin kaks eri mieli pidettä asiasta mutta eihän se mun asia oo mitä kukin touhuaa ja "tietää":D

Halme on ehtinyt tehdä paljon kaikkea. Mutta sen näkee jo ukostakin että alkaahan se pikku hiljaa jo loppuun palamaan. tsemiä halmeelle parantumiseen!.
Kirjat oli hyviä luettavia ja levytkin kuunneltavia :)

Pakko sen verran vielä sekoittaa soppaa kun joku tuossa aiemmilla sivuilla pyysi perustelemaan sitä että pitää Halmetta suoraselkäisen tai rehellisenä. Ensinnäkin en ole sanonut näin olevan, mutta rehellisyydestä sen verran että mies on myöntänyt olleensa pohjalla kuin myös käyttäneensä hormooneja, huumeita, alkoholia, tapellut yms. ja tämän lisäksi hän vielä sanoo mitä ajattelee, tästä rehellisyys. Ja suoraselkäisyydestä... sitäkään en ole väittänyt, mutta mies on syönyt sanojaan mutta myös seisonut sanojensa takana(mikä jää usein huomaamatta). Kuten sanoin, en siis ole väittänyt pitäväni Halmetta rikkeettömänä tai väittänyt että hän olisi elänyt viimevuodet hyvin vaan olen yrittänyt saada arvostelijat mitettimään omaa elämäänsä ja kysymään itseltään 1) Olenko oikeasti saavuttanut enemmän kuin Tony ja 2) Olenko oikeasti niin puhdas pulmunen että voin suureen ääneen kuuluttaa kuinka paska jätkä Tony on.

neutraali sanoi:
itse toivon että tony nousis suosta ja jättäis nuo kansanedustajan tehtävät ja alkais tekeen jotain show hommaa ja reenais itsensä hyvään kuntoon niinkuin aikoinaan oli. Valitettavasti miehen tämän hetkinen tilanne ei ole mikään hyvä, mutta tony on niin monessa sopassa keitetty mies, että kyllä se vielä jaloilleen nousee.

Olen neutraalin kanssa pitkälti samaa meiltä. Joskus aikoja sitten ennen kun Tony pääsi eduskuntaan, taisi hän kierrellä eri paikkakuntien saleilla vetelemässä treenejä ja antamassa neuvoja muille treenaajille. Ainakin hän pistäytyi täällä Mikkelissä sport clubilla treenaamassa, näin jälkeen päin vähän harmittaa, kun en silloin vielä itse ollut kiinnostunut puntti treenistä, mutta pikku-veli kävi katsomassa ja sanoi että kyllä siellä oli immeiset ihmetelleet kun Tony oli isoilla raudoilla repinyt. En tiedä sitten miten nykypäivänä tällainen toimisi tai toimisiko ollenkaan, edellyttäisi ainakin että Tony ottaisi itseään niskasta kiinni ja kyllähän tuo vaatisi aika totaalista elämäntavan muutosta.
Mutta jos joskus vielä sattuisi niin että Tony tulisi tällä paikkakunnalle treenit vetämään, niin kyllä minä niitä katsomaan menisin.

:offtopic:Wikipediassa törmäsin: Halme sai 7.2.2006 eduskunnalta harvinaisen huomautuksen kielenkäytöstä puheenvuorostaan pedofiileista. Halmeen mukaan pedofiileiltä "pitäisi leikata munat irti, lyödä ne tapilla perseeseen ja heittää ne loppuiäksi linnaan:D

neutraali sanoi:
raskaan sarjan SM. silloin ku tony nyrkkeili niin suomen paska nyrkkeily edes kiinnosti joitain ihmisiä tai itse asiassa aika moniakin. nyt yleisössä enään istuu "kaiken nyrkkelystä tietäviä" jotka vain katselee että katsos kun oli hieno suora yms, ennen sentään oli meininkiä ja showta mukana, nyt vai perussuomalaisia tuppi suita kehässä.

itse toivon että tony nousis suosta ja jättäis nuo kansanedustajan tehtävät ja alkais tekeen jotain show hommaa ja reenais itsensä hyvään kuntoon niinkuin aikoinaan oli. kelkkaa en käännä, tony on mulle jonkin sortin idoli, tekee hän mitä tahansa. sillä idoliuus on tehty aikaisempien tekojen pohjalta, valitettavasti miehen tämän hetkinen tilanne ei ole mikään hyvä, mutta tony on niin monessa sopassa keitetty mies, että kyllä se vielä jaloilleen nousee.

täysin samaa mieltä neutraalin kanssa , kyllä se tony nouseee viel , se jätkä on paljon kokenut ;) :worship:

Musta aikamoni vähättelee halmetta.. ja dissaa suotta.

Mietitään arnold swarzzeneggeriä.. J33j33, pari leffaa tehnyt mitkä on todella paskoja, vitun huono näyttelijä. Pari kehonrakennus kisaa käyny silti kauhee kynis marko savoilaiseen verrtannuna. Kuvernööri, mitäs on aikaan saanu kuvernöörinä. Joittenki idoli, miks on idoli ? mitä siin löysässä paskamahassa on ? Turhan päivänen läski jaarittelija joka ei tee kuvernöörinä mitään.

( oikeasti en noin ajattele artusta )

Mun mielestä halme on ainakin saanut jotain aikaan.. Vaikka monet vähättelee sitä halmeen nyrkkeily uraakin, kuinka moni yleensä alottaa 37v nyrkkeilyn, voittaa sm matseja, amerikan mestaruuden ? Painijanakin ollut ja henkivartijana jenkeissä. Päässyt leffaan. Eduskuntaan, ollut tv-sarjassa. Ja mun mielestä ilmaiset hautapaikat on hyvä juttu sotaveteraaneille. Heidän ansiosta oomme viellä suomalaisia sentäs.

Ja itse olisin helvetin tyytyväinen jos ois takataskussa noo amerikan mestaruudet ja sm mitallit nyrkkeilystä, paini ura takana. Kokoa ja olisin eduskunnassa. Teistä ei pääse siihen koskaan KUKAAN. joten stfu.

Directions^ sanoi:
Musta aikamoni vähättelee halmetta.. ja dissaa suotta.

Mietitään arnold swarzzeneggeriä.. J33j33, pari leffaa tehnyt mitkä on todella paskoja, vitun huono näyttelijä. Pari kehonrakennus kisaa käyny silti kauhee kynis marko savoilaiseen verrtannuna. Kuvernööri, mitäs on aikaan saanu kuvernöörinä. Joittenki idoli, miks on idoli ? mitä siin löysässä paskamahassa on ? Turhan päivänen läski jaarittelija joka ei tee kuvernöörinä mitään.

( oikeasti en noin ajattele artusta )

Mun mielestä halme on ainakin saanut jotain aikaan.. Vaikka monet vähättelee sitä halmeen nyrkkeily uraakin, kuinka moni yleensä alottaa 37v nyrkkeilyn, voittaa sm matseja, amerikan mestaruuden ? Painijanakin ollut ja henkivartijana jenkeissä. Päässyt leffaan. Eduskuntaan, ollut tv-sarjassa. Ja mun mielestä ilmaiset hautapaikat on hyvä juttu sotaveteraaneille. Heidän ansiosta oomme viellä suomalaisia sentäs.

Ja itse olisin helvetin tyytyväinen jos ois takataskussa noo amerikan mestaruudet ja sm mitallit nyrkkeilystä, paini ura takana. Kokoa ja olisin eduskunnassa. Teistä ei pääse siihen koskaan KUKAAN. joten stfu.

asiaaa :worship: täysin samaa mieltä :kippis1: tuo arska oli hyvä vertaus kuva :thumbs: en vaan pysty ymmärtää miten porukka jaksaa / kehtaa haukkuu halmetta ties miks ?

valio sanoi:
asiaaa :worship: täysin samaa mieltä :kippis1: tuo arska oli hyvä vertaus kuva :thumbs: en vaan pysty ymmärtää miten porukka jaksaa / kehtaa haukkuu halmetta ties miks ?
Mä en taas jaksa ymmärtää miten jotkut jaksavat sitä noin puolustaa. Miten ihmeessä te ette näe mitä se on puuhannut.

Miten te puolustajat puolustatte ja kehutte sitä suoraselkäiseksi, rehelliseksi ja sanojensa mittaiseksi mieheksi, kun se on pyörtänyt puheensa niin useaan kertaan ja toiminut aivan päin vastoin kuin mitä itse on saarnannut? Mies hakkaa heikompiaan nakkikioskilla, vetää huumeita pyörtää puheitaan jne. jne.

Vastatkaa noihin asiallisesti, eikä mitään (Tony)tyyliin, kun ei ole muuta sanottavaan, kuin haistakaa vittu tms.

Sanoi voittavansa suomenmestaruuden nyrkkeilyssä, ja voitti parin sekunnin pituisella matsilla SM-titteli tonylle. Sanoi ottavansa kantaa eduskunnassa ja on puheenvuorojaan käyttänyt. Sanoi saavansa siellä jotain aikaan, ja sai sotaveteraaneille ilmaiset hautapaikat. ( turha tätäkään vähätellä, kovin moni siellä ei ole saanut mitään aikaiseksi )

Ja kerros montako kertaa on pistänyt kaverin kumoon nakkikiskalla, kyllä kuule ois aika lööpeissä taas. Viimeks öö.. .kun joutu tappeluun, aijoo hesburgerissa kun joku tuli sinne riehumaan. Ja tais ihmiset kiittää siitä ?

Ja aikamoni ihminen on semmonen että haluaa aina jotain kokeilla, teini-iässä alkoholia ym ym. Jos halus huumeita kokeilla ja ottaa selvää mitä ne on, teki otti ja loppu. Ohan Marko Savolainenkin huumeita vetänyt ja on niin yber siisti jätkä.

Ja muutenkin puhuu suoraan sanoo asiansa, ei oo esko ahoilla ja matti vanhasilla munaa sanoa täysi-istunnossa : "pedofiileiltä munat poikki ja tappiperseeseen ja elinkautiseksi linnaan"
Entiedä onko toi nyt niin hienosti sanottu, mutta ainakin suoraan oma mielipide.. Ja on esimerkkejä paljonkin en vaan nyt jaksa näpyttää..

Niin sen verran vaan että onko se että on ns. "saanu aikaseks jotain" jonkinlainen oikeutus että sen jälkeen saa olla kun pellossa eikä mikään meinaa mitään??

Nimittäin suomenkin kokoisessa kirkonkylässä on tolkuttomasti ihmisiä jotka on huonoista lähtökohdista mutta siitä huolimatta painaa duunia ja saa aikaseks ainakin sen että hommaa koko ikänsä leivän itelleen ja veroja maksamalla vielä muillekin eikä missään vaiheessa ole rosiksessa vastaamassa "pikku mokista jotka voi sattua kelle hyvänsä".Tai jos onkin niin pystyy ottamaan opikseen.

Tällaisia "taviksia" kunnioitan sydämeni pohjasta kun taas entistä showpainijaa joka silloin tällöin ajelee kännissä,ammuskelee piripäissään yms. en sitten pätkääkään.

Fiksusti eletty elämä kehdosta hautaan pesee saavutuksena kaiken maailman olympiakullat mennen tullen, puhamattakaan nyt jostain saatanan pellepainimestaruuksista.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom