Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Brad sanoi:Aivan, kritisoidakseen muita, on aina itse oltava parempia kuin kritisoitava kohde. Tämän takia esim. Mr. Olympia-kisojen tuomarit painavat 180kg ja ovat 3% rasvoilla. Myös kaikki maailman musiikki-kriitikot tekevät itse aivan saatanan hyvää musiikkia. Onkin huhuttu, että Led Zeppelin levyt olisi tuottanut/soittanut/laulanut eräs suomalainen kriitikko Päijänteeltä.
kahlaajalintu sanoi:Se Halmeen tekemä nousu tyhjyydestä on kieltämättä ollut helvetin kova juttu, mutta jo se se päätyy katuojaan ja kuraan niin sillä ei ole mitään merkitystä.
veijari sanoi:Joo aina ei ole tarpeen olla parempi, mutta jos ei ole itse mitään niin onko sitä nyt pakko ruveta toista silti mollaamaan jotta tuntisi itsensä edes hetken elämässään joksikin ja voit sitten vaarina kertoa ylpeenä kakaroilles että "Brad setä se silloin kerran pilkkasi Halmeen Tonya anonyyminä netissä"
veijari sanoi:ja yleensäkkin jos sulla ei ole perusteltua omaa mielipidettä asiasta niin mikset vain voi tyytyä kerrankin olemaan hiljaa, oletko oikeasti niin tyhmä?
Wintikka sanoi:Nykyään enää SS-pojat jaksaa fanittaa Halmetta ;-))
SS-Adler sanoi:Kylläpä Halmeella taitaa olla muutakin "fanitusta" ei se turhaan olisi niin paljolla äänimäärällä päässyt eduskuntaan, enkä usko, että suomesta löytyy 16000:tta "ss-poikaa" jotka pelkästään olisi äänestäny Halmetta.
Kuli sanoi:Olisi mielenkiintoista tietää miten näin surkea tapaus kuin Halme voi saada niin fanaattisia kannattajia?Hänhän oli huono nyrkkeilijä surkea kansanedustaja rikollinen päihteiden väärinkäyttäjä,siitä huolimatta jotkut palvoo kuin messiasta!
Kuli sanoi:Hänhän oli huono nyrkkeilijä
SniffDaddy sanoi:"Nojoo, mutta se oli ihan vitun hyvä Die Hard 4-leffassa."
SS-Adler sanoi:Hyvähän se sulla on mennä muita sanomaan huonoiksi nyrkkeilijöiksi kun ite et ole tainnut edes nyrkkeilysäkkiä nähä.
Brad sanoi:Jos mun mielipiteet eivät ole perusteltuja, niin mitä se kertoo sun jutuista? Itse te Halme-fanit ensin kysyitte että miksi Halme on muka pelle. Sitten tulee vastauksia (Huumeet, ammuskelu, alkoholisti joka ei hoida töitään, rattijuopumus, pahoinpitelyt jne.) Vastapuoli sitten nerokkaasti laittaa sormet korviin, ja sanoo takas tyyliin: "Mitä väliä?"
SS-Adler sanoi:Oikeastaan se oli Die Hard 3.
valio sanoi:EnsinnÄkÄÄn Tony Ei Ole Saanut Rattijuopumus SyytettÄ/ei Ole Tuomittu!!!!
poliisit pysäyttivät ja eikä puhalluttaneet!!
mitä tulee halmeen hormoonin käyttöön, herra myöntää kirjassaan hormoonien käytön!
tekeekö se ihmisestä narkkarin jos on kokeillut huumeita?
ja vetäkään te mikko alatalon äänestäjät käteenne!!!(saattaa olla nimessä kirjoitus virhe.koska ei tämmönen taunusviiksinen amis osaa äidinkieltä)
Musta leski sanoi:Ja mies on pitänyt puheenvuoroja ja tehnyt lakiesityksiä enemmän kuin keskiverto kepulainen.Ok,voin olla väärässä,mutta näin muistan jostain lukeneeni.
Varmaan jostain googletuksen kautta löytyis fakta tietoa puheenvuoroista eduskunnassa ym...En jaksa vaivautua etsimään
Niin,ja kyllä yksi mies on aika voimaton nuiden päätösten suhteen eduskunnassa...