Tony Halme vakavasti sairas

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja protsku
  • Aloitettu Aloitettu
Tony on ollut kova jätkä ja tehnyt, mistä moni voi vain haaveilla. Nyt sitten ollaan mitä ollaan.....
Nykyään enää SS-pojat jaksaa fanittaa Halmetta ;-))

PS. Hyvin puhuttu Kahlis!

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Brad sanoi:
Aivan, kritisoidakseen muita, on aina itse oltava parempia kuin kritisoitava kohde. Tämän takia esim. Mr. Olympia-kisojen tuomarit painavat 180kg ja ovat 3% rasvoilla. Myös kaikki maailman musiikki-kriitikot tekevät itse aivan saatanan hyvää musiikkia. Onkin huhuttu, että Led Zeppelin levyt olisi tuottanut/soittanut/laulanut eräs suomalainen kriitikko Päijänteeltä.

Joo aina ei ole tarpeen olla parempi, mutta jos ei ole itse mitään niin onko sitä nyt pakko ruveta toista silti mollaamaan jotta tuntisi itsensä edes hetken elämässään joksikin ja voit sitten vaarina kertoa ylpeenä kakaroilles että "Brad setä se silloin kerran pilkkasi Halmeen Tonya anonyyminä netissä"

kahlaajalintu sanoi:
Se Halmeen tekemä nousu tyhjyydestä on kieltämättä ollut helvetin kova juttu, mutta jo se se päätyy katuojaan ja kuraan niin sillä ei ole mitään merkitystä.

Hyvin sanottu....

veijari sanoi:
Joo aina ei ole tarpeen olla parempi, mutta jos ei ole itse mitään niin onko sitä nyt pakko ruveta toista silti mollaamaan jotta tuntisi itsensä edes hetken elämässään joksikin ja voit sitten vaarina kertoa ylpeenä kakaroilles että "Brad setä se silloin kerran pilkkasi Halmeen Tonya anonyyminä netissä"

Tämän takiahan minä häntä mollaan. En suinkaan sen vuoksi, että hän on sen ansainnut.

veijari sanoi:
ja yleensäkkin jos sulla ei ole perusteltua omaa mielipidettä asiasta niin mikset vain voi tyytyä kerrankin olemaan hiljaa, oletko oikeasti niin tyhmä?

Jos mun mielipiteet eivät ole perusteltuja, niin mitä se kertoo sun jutuista? Itse te Halme-fanit ensin kysyitte että miksi Halme on muka pelle. Sitten tulee vastauksia (Huumeet, ammuskelu, alkoholisti joka ei hoida töitään, rattijuopumus, pahoinpitelyt jne.) Vastapuoli sitten nerokkaasti laittaa sormet korviin, ja sanoo takas tyyliin: "Mitä väliä?"

Itsehän kirjoitan tänne, koska tämä on hyvää viihdettä. Ei kannata ottaa sitä Halmetta niin tosissaan, ei hän ole mikään jumala...

Wintikka sanoi:
Nykyään enää SS-pojat jaksaa fanittaa Halmetta ;-))

Kylläpä Halmeella taitaa olla muutakin "fanitusta" ei se turhaan olisi niin paljolla äänimäärällä päässyt eduskuntaan, enkä usko, että suomesta löytyy 16000:tta "ss-poikaa" jotka pelkästään olisi äänestäny Halmetta.

Olisi mielenkiintoista tietää miten näin surkea tapaus kuin Halme voi saada niin fanaattisia kannattajia?Hänhän oli huono nyrkkeilijä surkea kansanedustaja rikollinen päihteiden väärinkäyttäjä,siitä huolimatta jotkut palvoo kuin messiasta!

Tehnyt ainakin varoittavan esimerkin. Ihan mitä tahansa, mutta tiettyjen tehtävien menestyksellinen hoitaminen edellyttää tiettyä tasoa moraalilta: poliisi, palomies, poliitikko jne.. Julkisuudesta ponnistaa muutama sellainen, jotka ei tätä tasoa pysty ylläpitämään mm. :david:

SS-Adler sanoi:
Kylläpä Halmeella taitaa olla muutakin "fanitusta" ei se turhaan olisi niin paljolla äänimäärällä päässyt eduskuntaan, enkä usko, että suomesta löytyy 16000:tta "ss-poikaa" jotka pelkästään olisi äänestäny Halmetta.

Joo, jos uudelleen asettuisi nyt ehdolle niin saisiko 160 ääntä kasaan.

Pahimmat törppöilyt kaveri on kyllä tehnyt parin viimevuoden aikana kansanedustajakaudella. Juuri kun kaikkein vähiten olisi ollut varaa törppöillä.

Kukas siitä leffasta sanoi? :)

Siitähän voisi tulla oikeasti hyvä leffa. Tonyn kirjat lukeneena siitä ei ainkaan värikkyyttä puuttuisi.

Kuli sanoi:
Olisi mielenkiintoista tietää miten näin surkea tapaus kuin Halme voi saada niin fanaattisia kannattajia?Hänhän oli huono nyrkkeilijä surkea kansanedustaja rikollinen päihteiden väärinkäyttäjä,siitä huolimatta jotkut palvoo kuin messiasta!

Kun suurin osa Halmeen kannattajista on näitä "mulla on ollut kova lapsuus ja sen takia kaikki menee päin vittua" -äänestäjiä. Sitten Halmetta äänestetään sen takia, että se on "noussut" jostain, eli vähän niinku oman hoodin miehiä. Se ei puhu poliittista diipadaapaa. Se puhuu suoraa suomea, ei mitään mauripekkarista. Jos siinä samassa piripäissään ammuskelee kotona, niin so not. Niinhän mekin tehdään viikonloppuisin. Eli Halme edustaa meitä myös lomilla. :david: Kukaan ei ole kiinnostunut siitä, että Halme on syönyt sanansa useampaan kertaan. So not: sehän on poliitikko.

Oon ihan vakavasti miettinyt, että mitä Halmeen pitäisi oikeasti tehdä, että viimeiset Halme-fundamentalistit tajuaisivat, että toi jätkähän on täysi paska?
Halmehan huumehommista jo jäi kiinni housut kintussa. Ensin haukutaan vihreitä huumekohusta ja vaaditaan kovempia tuomiota huumerikollisille. Ja mitä tekee kaveri ite? Aivan!! AMMUSKELEE KOTONA PIRIPÄISSÄÄN!!

Halme voi ilmeisesti tehdä ihan mitä lystää, ja aina joku silti puolustelee argumentilla: "Nojoo, mutta se oli ihan vitun hyvä Die Hard 4 -leffassa."

Tony Halme on pitkään luultavasti ollut sairas.
Suomessa ei vaan tohdita myöntää, että ne ongelmat hoidetaan viinalla.

Se kuuluisa "selkään puukotus" alkaa kuitenkin vasta sen jälkeen, kun ihminen(alkoholisti, narkki ym.) ei hoida enään työtään kunnolla.

Sitä ennen se laulu on:
"Voi voi tota Tonia, kun se on reppana, voi voi"

Sen jälkeen kun työt menee vituiksi:
"Perkele on tyhmä, saatanan urpo, ei osaa pitää korkkia kiinni eikä ole älliä viinan kanssa"

Työ on taas pyhä suomessa... sitä ei suomalainen anna anteeksi, jos et työtäsi hoida kunnossa.

Tätä saatanan hyssyttelyä se on aina siihen asti, kun jotain menee enemmän vituiksi.

Kaikesta huolimatta toivon että mies pääsee jaloilleen. Jättäisi viinan, alkaisi treenaamaan uudestaan jottei hänestä tulisi juuri sitä luuseria mitä hän kirjassaan haukkuu.

Ei se elämä aina oo helppoa...

SSAdler tai veijari valottaa nyt sitten tuon huumetuomion. Mies kun on selkärakaisuuden ruumiillistuma, niin olisin olettanut ukon hipsivän vähin äänin vaikka takaisin jenkkeihin noiden palopuheiden ja huumekäryn jälkeen. Tää asia jää aina sopivasti kommentoimatta.

SS-Adler sanoi:
Hyvähän se sulla on mennä muita sanomaan huonoiksi nyrkkeilijöiksi kun ite et ole tainnut edes nyrkkeilysäkkiä nähä.

No voinu vittu. Se, että mä/joku muu saa turpaan Halmeelta ei tee hänestä hyvää nyrkkeilijää.

Brad sanoi:
Jos mun mielipiteet eivät ole perusteltuja, niin mitä se kertoo sun jutuista? Itse te Halme-fanit ensin kysyitte että miksi Halme on muka pelle. Sitten tulee vastauksia (Huumeet, ammuskelu, alkoholisti joka ei hoida töitään, rattijuopumus, pahoinpitelyt jne.) Vastapuoli sitten nerokkaasti laittaa sormet korviin, ja sanoo takas tyyliin: "Mitä väliä?"

Niinpä :hyper: Oikeasti vaikea ymmärtää, että jotku voi tosissaan pitää Halmetta suoraselkäisenä ja rehellisenä. Muistaakseni hän joitakin vuosia sitten kielsi hormoonien käytön jossain tv-haastattelussa, äkkiä mieli muuttui kun kotoa löytyi reilu 1000 oxyä, että ne onkin omaan käyttöön eikä myytäväksi. Sitten Halme oli kovasti ehdottamassa eduskuntaan huumetestejä, eikä aikaakaan kun Halme oli itse ammuskelemassa piripäissään kotonansa. Ja Halmeen itsensä mukaan kansanedustajatkin ovat vain ihmisiä ja kaikille sattuu pikkumokia. Ei nyt kukaan normaali rehellinen ihminen ammuskele piripäissään kotona laittomalla aseella. Eikä kukaan normaali rehellinen ja suoraselkäinen ihminen ihan sattumalta saa ehdollistavankeutta.

Ja ei, ei minulla ole mitään Halmetta vastaan. Hän on suorastaan hauska persoona seiskan kannessa Matti Nykäsen ohella. Ja mielellään luen hänen uskoon tulemisista ja piri/pamipäissään riehumisista ja kuinka poke aiheutti hänen kaatumisensa portaissa, kun ei ollut soittanut taksia Tonylle. Eniten harmittelen niitä 16000 tolloa, jotka eivät vaan tajua.

EnsinnÄkÄÄn Tony Ei Ole Saanut Rattijuopumus SyytettÄ/ei Ole Tuomittu!!!!
poliisit pysäyttivät ja eikä puhalluttaneet!!
mitä tulee halmeen hormoonin käyttöön, herra myöntää kirjassaan hormoonien käytön!
tekeekö se ihmisestä narkkarin jos on kokeillut huumeita?

ja vetäkään te mikko alatalon äänestäjät käteenne!!!(saattaa olla nimessä kirjoitus virhe.koska ei tämmönen taunusviiksinen amis osaa äidinkieltä)

valio sanoi:
EnsinnÄkÄÄn Tony Ei Ole Saanut Rattijuopumus SyytettÄ/ei Ole Tuomittu!!!!
poliisit pysäyttivät ja eikä puhalluttaneet!!
mitä tulee halmeen hormoonin käyttöön, herra myöntää kirjassaan hormoonien käytön!
tekeekö se ihmisestä narkkarin jos on kokeillut huumeita?

ja vetäkään te mikko alatalon äänestäjät käteenne!!!(saattaa olla nimessä kirjoitus virhe.koska ei tämmönen taunusviiksinen amis osaa äidinkieltä)

toiseksi Halme on saanut syytteet rattijuopumuksesta. Sitä en tiedä tuliko tuomio, enkä jaksa hakea.

Toiseksi jos sä ihan oikeasti olet noin vitun tyhmä ton huumausainerikoksen kanssa, niin ymmärrän kyllä miksi jaksat äijää puolustella.

edit: "Syyttäjän kuusikohtainen syytelista: 1. Ampuma-aserikos /.../4. Huumausaineen käyttörikos, Rattijuopumus"

http://64.233.179.104/search?q=cach...mus&hl=fi&gl=fi&ct=clnk&cd=1&client=firefox-a

Musta leski sanoi:
Ja mies on pitänyt puheenvuoroja ja tehnyt lakiesityksiä enemmän kuin keskiverto kepulainen.Ok,voin olla väärässä,mutta näin muistan jostain lukeneeni.
Varmaan jostain googletuksen kautta löytyis fakta tietoa puheenvuoroista eduskunnassa ym...En jaksa vaivautua etsimään:rolleyes:

Niin,ja kyllä yksi mies on aika voimaton nuiden päätösten suhteen eduskunnassa...

Ei tarvitse edes käyttää googlea, www.eduskunta.fi kertoo Halmeelta löytyvän 125 puheenvuoroa. Luonnollisestikaan ei sisällä valiokuntapuheenvuoroja.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom