Tony Halme vakavasti sairas

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja protsku
  • Aloitettu Aloitettu
Turha Threadi...kaikki suurin piirtein tuntuvat olevan aina sitä mieltä,että Halme on pelle ja luuseri.Mitä sitä vatvomaan..Paska homma,että se äijjä on vieläkin julkisuudessa minne se ei kuuluisi enää. Suunta on alaspäin ellei hurahda Jehovaksi

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mites se menikään...? "Jos saan tuomion niin eroan kansanedustajan virasta!!!111!!1!!11" Ja kun tuomio tuli, niin yhtäkkiä muuttuikin, että jos saa ehdottoman tuomion. Halme on niin kaksinaamainen pelle, teot ovat kaikkea muuta kuin mitä suusta ulos pääsee.

Brad sanoi:
Mites se menikään...? "Jos saan tuomion niin eroan kansanedustajan virasta!!!111!!1!!11" Ja kun tuomio tuli, niin yhtäkkiä muuttuikin, että jos saa ehdottoman tuomion. Halme on niin kaksinaamainen pelle, teot ovat kaikkea muuta kuin mitä suusta ulos pääsee.
Taisi vielä mennä niin, että ehti äijä useampaan kertaan pyörtämään puheensa.

Jos tuomio tulee...
Jos tulee vankeustuomio...
Jos tulee ehdoton vankeustuomi...

WTA sanoi:
Taisi vielä mennä niin, että ehti äijä useampaan kertaan pyörtämään puheensa.

Jos tuomio tulee...
Jos tulee vankeustuomio...
Jos tulee ehdoton vankeustuomi...

No ei mun mielestä kyllä ehdollista/sakkoja voida oikeasti edes laskea tuomioksi. Mutta toisaalta niinhän se on että se joka on synnitön heittää ensimmäisen kiven (eikä edes tarvitse tähän vastata "ja uusis viimeisen")

:offtopic: tää on kyllä aika typerää vääntöä. Näitä samoja ketjuja on miljoona täällä jo valmiina. Mutta kun ei malta olla osallistumatta :D

veijari sanoi:
No ei mun mielestä kyllä ehdollista/sakkoja voida oikeasti edes laskea tuomioksi. Mutta toisaalta niinhän se on että se joka on synnitön heittää ensimmäisen kiven (eikä edes tarvitse tähän vastata "ja uusis viimeisen")
Halme heittää viimeisen? :jahas:

Viimeksi kun mä olen näistä asioista poliisin kanssa keskustellut niin kyllä se on ollut ihan sakkoTUOMIO ja ehdonalainenTUOMIO. Ei mulla ole tuomion tuomiota, ei sakkoa, ei ehdollista. Mä pääsääntöisesti elelen kuten pitääkin, ei ole rattijuopumustuomio(i)ta, luvattomia aseita, piripäissään törttöilyjä..

Ei niitä sakkoja/ehdonalaista muuten saa kuin törttöilemällä

veijari sanoi:

Eikös tässä joku aika sitten eräs mies saanut ehdollisen tuomion pedofiliasta. Niin mutta eihän sitä lasketa...

Tuntuu, että nämä Halme-palvojat eivät oikeasti tajua mistään mitään. Jos Halme olisi silloin ampunut vaimonsa katon/seinien sijasta, niin halmespedet varmaan sanoisivat: "Ei sitä voi laskee, ku Halme oli gänäs/huumeiz..." Halme pressaks!

Brad sanoi:
Eikös tässä joku aika sitten eräs mies saanut ehdollisen tuomion pedofiliasta. Niin mutta eihän sitä lasketa...

Njoo ehkä asetin sanani väärin. Siis toki tuomio = tuomio, mutta ei sakko- tai ehdonalaistuomio ole oikeastaan mitään muuta kuin pieni näpäytys, vähänkuin antaisi luunapin lapselle :rolleyes:. Ja onko pedofilia mielestäsi vähän sama kuin rattijuopumus?

Brad sanoi:
Tuntuu, että nämä Halme-palvojat eivät oikeasti tajua mistään mitään. Jos Halme olisi silloin ampunut vaimonsa katon/seinien sijasta, niin halmespedet varmaan sanoisivat: "Ei sitä voi laskee, ku Halme oli gänäs/huumeiz..." Halme pressaks!

Ootko ihan varma että _jos_? Eikä edes tarvitse palvoa Halmetta huomatakseen että kyllä sieltä vaan katkeruus paistaa läpi viesteissä.

Jakob sanoi:
:offtopic: tää on kyllä aika typerää vääntöä. Näitä samoja ketjuja on miljoona täällä jo valmiina. Mutta kun ei malta olla osallistumatta :D

Halme heittää viimeisen? :jahas:

Viimeksi kun mä olen näistä asioista poliisin kanssa keskustellut niin kyllä se on ollut ihan sakkoTUOMIO ja ehdonalainenTUOMIO. Ei mulla ole tuomion tuomiota, ei sakkoa, ei ehdollista. Mä pääsääntöisesti elelen kuten pitääkin, ei ole rattijuopumustuomio(i)ta, luvattomia aseita, piripäissään törttöilyjä..

Ei niitä sakkoja/ehdonalaista muuten saa kuin törttöilemällä

Lähinnä tarkoitin että eiköhän itsekukin ole joskus törttöillyt humalassa/liikenteessä/muutenvain eli jos ei itsekkään ole ihan viaton niin hittoako sitä toista syyttelemään. Ja todellakin, ei näihin voi olla osallistumatta vaikka Halmeen vastustajien "paska puhetta" viesteihin ajan myötä hukun taas.:wall:

veijari sanoi:
Njoo ehkä asetin sanani väärin. Siis toki tuomio = tuomio, mutta ei sakko- tai ehdonalaistuomio ole oikeastaan mitään muuta kuin pieni näpäytys, vähänkuin antaisi luunapin lapselle :rolleyes:. Ja onko pedofilia mielestäsi vähän sama kuin rattijuopumus?

Eihän se todellakaan ole sama asia, mutta kun miehellä on tuomiot jo huumausaineenkäyttörikoksesta, ampuma-aserikkomuksesta, pahoinpitelystä ja saikohan vielä mahdollisesti sitten niistä anabolisista jotain. Siihen päälle vielä rattijuopus ni johan olisi komea lista.

Minun mielestä loistava tarina kuinka joku kusee tulevaisuutensa ihan itse omalla toiminnallaan. Mikäli meno jatkuu samana niin onhan se hieno saavutus nousta tyhjästä rappiolle. Itse en ainakaan arvosta sellaista.

kahlaajalintu sanoi:
Eihän se todellakaan ole sama asia, mutta kun miehellä on tuomiot jo huumausaineenkäyttörikoksesta, ampuma-aserikkomuksesta, pahoinpitelystä ja saikohan vielä mahdollisesti sitten niistä anabolisista jotain. Siihen päälle vielä rattijuopus ni johan olisi komea lista.

Minun mielestä loistava tarina kuinka joku kusee tulevaisuutensa ihan itse omalla toiminnallaan. Mikäli meno jatkuu samana niin onhan se hieno saavutus nousta tyhjästä rappiolle. Itse en ainakaan arvosta sellaista.

No huhuhu... jätkä on noussut tyhjästä sinne asti minne moni voi vain kuvitella yltävänsä(voin spoilata salaisuuden, kukaan ei ole ikuisesti huipulla) ja sun mielestä se ei ole mitään(vai jätätkö tarkoituksella huomioimatta sen että Halme on saavuttanut jotain ettei tunnu pahalta kun itse on sitä samaa harmaata massaa kuin kaikki muutkin)? Ja kuten olen yrittänyt tolkuttaa että eiköhän itsekukin ole joskus joutunut tappeluun(=pahoinpitely jos et ota itse suosiolla turpaasi) ja tällä palstalla kuulema on myös tyyppejä jotka käyttää anabolisia(:hyper: ), rattijuopumuksesta ei vissiin saanut syytettä, mutta eiköhän täälläkin moni ole ainakin joskus ajellut sillä mopolla humalapäissään metsässä tai sitten ihan jopa autolla tuolla isoilla teillä. Siinä on vain se ero että tyypit jotka eivät ole mitään eivät myöskään "pääse" otsikoihin näillä törttöilyillä.

veijari sanoi:
Eikä edes tarvitse palvoa Halmetta huomatakseen että kyllä sieltä vaan katkeruus paistaa läpi viesteissä.

Hauska juttu se katkeruus-kortti. Mille olen katkera? Sille etten itse ole alkoholisti, joka ampuu piripäissään minne sattuu? Tai etten pysty hoitamaan töitäni, koska olen niin säälittävä alkoholisti.

Et voi oikeasti olla noin tyhmä. On varmasti olemassa henkilöitö joista et pidä/vihaat, joten oletko silloin katkera heille? Herätys!

Haha! Ihan vitun hauskaa luettavaa noi "eiköhän moni ole joskus tapellut/ajanu kännissä/jnejne." Oikeasti, mitä vittua?! Ehkä siellä Joensuussa/jossain muussa amisparatiisissa on normaalia ajella kännissä ja hakkaa jengiä, mutta muualla ei ole.

Huppe sanoi:
Juu, jokaisella lie omat mielipiteensä hänestä mutta eihän sitä sairauksia kenellekään toivo. Toivottavasti paranee pian niin saadaan taas naureskella hänen kustannuksellaan. Ehkäpä hän tekee taas hyvän levyn viihdyttääkseen Suomen kansaa :D

:offtopic: Puhuu "Herra" X, kyllä jos suoraan sanotaan niin sinä olet Halmetta paljon turhempi äijä. Mitä siihen Halmeen musiikkiin tulee niin ihan hyvää tavaraa se oli, alappa itte tekemään biisejä ja väsään covereita ja tuo ne tänne pakkikseen näytille, niin katotaan kumman musiikille saa nauraa.

Toivottavasti Halme paranee ja pullon sais heittää nurkkaan.

veijari sanoi:
No huhuhu... jätkä on noussut tyhjästä sinne asti minne moni voi vain kuvitella yltävänsä(voin spoilata salaisuuden, kukaan ei ole ikuisesti huipulla) ja sun mielestä se ei ole mitään(vai jätätkö tarkoituksella huomioimatta sen että Halme on saavuttanut jotain ettei tunnu pahalta kun itse on sitä samaa harmaata massaa kuin kaikki muutkin)? Ja kuten olen yrittänyt tolkuttaa että eiköhän itsekukin ole joskus joutunut tappeluun(=pahoinpitely jos et ota itse suosiolla turpaasi) ja tällä palstalla kuulema on myös tyyppejä jotka käyttää anabolisia(:hyper: ), rattijuopumuksesta ei vissiin saanut syytettä, mutta eiköhän täälläkin moni ole ainakin joskus ajellut sillä mopolla humalapäissään metsässä tai sitten ihan jopa autolla tuolla isoilla teillä. Siinä on vain se ero että tyypit jotka eivät ole mitään eivät myöskään "pääse" otsikoihin näillä törttöilyillä.
Se mikä ratkaisee on: MIKÄ ON KUNTOSI TÄNÄÄN!! Jokainen pubi ja baari on täynnä itseään sääliviä juoppoja jotka ovat joskus olleet jotain. Halmeella oli hyvät mahdollisuudet tulla valituksi uudestaan ja edetä poliitikon uralla mikäli ei olisi sitä itse kussut.

On eriasia olla huipulla ja ryömiä pohjalla. Sekä sillä että on ollut huipulla ja elää sen tuomilla hedelmillä sitte loppu elämänsä. Se Halmeen tekemä nousu tyhjyydestä on kieltämättä ollut helvetin kova juttu, mutta jo se se päätyy katuojaan ja kuraan niin sillä ei ole mitään merkitystä.

Kyllä, useammalla ihmisellä täälläkin on varmaan törttöilyjä rekisterissään. Näinhän se on. Katso nyt itse tuota listaa sitten ja mieti sitä... Miksi mutten jätit siitä sen huumetuomion pois?? Tarkoituksella vai unohditko??? Se sotii mielestäni Halmeen pitämiä palopuheita vastaan. Toki sen nyt tekee jo ne kirjan kirjoitukset niistä kokkeli juhlista mutta ihan sama.
Rattijuopumuksesta ei tosiaan ole saanut syytettä mutta on menossa kuultavaksi asiasta, sen takai en sitä lisännytkään listaan.

Toivotaan että mies saa asiansa kuntoon eikä päädy sinne pohjalle.

Pecman sanoi:
Oli myös ykkönen Suomessa nyrkkeilyn raskaassa sarjassa, jonka taso on tunnetusti perseestä.

Voittihan Tony nyrkkeilyssä muitakin kun Suomalaisia esim: Kolminkertaisen maailmanmestarin Iran Barkleyn.

SS-Adler sanoi:
Mitä siihen Halmeen musiikkiin tulee niin ihan hyvää tavaraa se oli, alappa itte tekemään biisejä ja väsään covereita ja tuo ne tänne pakkikseen näytille, niin katotaan kumman musiikille saa nauraa.

Aivan, kritisoidakseen muita, on aina itse oltava parempia kuin kritisoitava kohde. Tämän takia esim. Mr. Olympia-kisojen tuomarit painavat 180kg ja ovat 3% rasvoilla. Myös kaikki maailman musiikki-kriitikot tekevät itse aivan saatanan hyvää musiikkia. Onkin huhuttu, että Led Zeppelin levyt olisi tuottanut/soittanut/laulanut eräs suomalainen kriitikko Päijänteeltä.

Brad sanoi:
Hauska juttu se katkeruus-kortti. Mille olen katkera? Sille etten itse ole alkoholisti, joka ampuu piripäissään minne sattuu? Tai etten pysty hoitamaan töitäni, koska olen niin säälittävä alkoholisti.

Et voi oikeasti olla noin tyhmä. On varmasti olemassa henkilöitö joista et pidä/vihaat, joten oletko silloin katkera heille? Herätys!

Haha! Ihan vitun hauskaa luettavaa noi "eiköhän moni ole joskus tapellut/ajanu kännissä/jnejne." Oikeasti, mitä vittua?! Ehkä siellä Joensuussa/jossain muussa amisparatiisissa on normaalia ajella kännissä ja hakkaa jengiä, mutta muualla ei ole.

Ei en asu Joensuussa enkä edes käy ammattikoulua, mutta silti melko monet tekevät iteskkin rikkeitä elämässään mutteivät päädy aina lehtien otsikoihin(käytin esimerkkinä tappeluita/kännissä ajoa/anabolisia, koska sinäkin niitä käytit). Jep ja on olemassa ihmisiä joista en pidä, mutta minulla on jokin syy olla pitämättä heistä, ja yleensäkkin jos sulla ei ole perusteltua omaa mielipidettä asiasta niin mikset vain voi tyytyä kerrankin olemaan hiljaa, oletko oikeasti niin tyhmä?. Ja ei en ole tuon katkeruuden kanssa aina ihan tosissani välttämättä, mutta kun sitä ruvetaan menestynyttä/kuuluissaa henkilö dissaamaan ilman sen kummempia perusteita niin kyllä siinä aina käy mielessä se että onko oikeasti tehnyt jotain pahaa sinulle vai oletko vain kateellinen(esim. Halme/Nykänen/tai vaikkapa Kimi silloin kun se oli kännissä)?

Yhen asian olen huomannut näissä Halme Threadeissa: Nämä menee aina tappeluksi.
Toiset sanooo, että Tony on hyvä jätkä, ja toiset sanoo, että "vittu mikä pelle ei ole saanut mitään aikaan" ja eivät itse kuitenkaan huomaa, että Tony on varmaan saanut enemmän aikaan kun itse.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom