Halme oli hieno mies. Suoraan puhuminen on aina kaunista.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
eipä tartte hehkutella ei,mutta kyllä mielestäni aina ihmisen kuoltua luulisi jokaisen täysjärkisen ymmärtävän sen verran,että vaikka ei pitäisikkään ko:henkilöstä löytyisi sen verran epatiaa,että ymmärtäisi niitä jotka surevat tonia,mitä hyötyä on mollata enää miästä kun elämän liekki on sammunu annetaan tonin levätä rauhassa.Mikäs noissa mun kommenteissa on vikana? Lihavoi tuosta mun tekstistä se mikä ei pidä paikkaansa. Pitäisikö minun nyt kun Halme on kuollut hehkuttaa häntä hänen saavutuksia, vaikka en pitäisi niitä minään? Ei mielestäni se, että joku on kuollut ole vielä syy kunnioittaa tätä.
ja viälä wnha olet varmasti saavuttanut elämässäsi paljon,kun et pidä mitään tonin saavutuksista minää.
Minulle nyrkkeilyn SM-titteli, pieni elokuvarooli, pellepaini tms. ei ole saavutuksena kovinkaan kummallisia, siis siinä mielessä etten arvosta tuollaisia "höpöhöpö"-juttuja oikein mihinkään.
Ihmiset arvostavat vain eri asioita.
Niin se tarkoittaa sitä, että se ei ole wnhalle minkään arvoinen suoritus. Wnha kun saattaa arvostaa hieman eri asioita. Ei siitä tarvitse herneitä vetää. Voin sanoa ihan suoraan, että ei kiinnosta pätkän vertaa vaikka olisi voittanut kymmenen Suomen mestaruutta. En arvostaisi miestä yhtään enempää. Saavutus on varmaan aika kova, mutta kyllä mun arvostus saavutetaan jollain ihan muulla kuin nyrkkien heiluttelulla kehässä.Eli se, että juuri SINÄ et arvosta nyrkkeilyä lajina tarkoittaa, että Halmeen SM-mestaruus ei ole minkään arvoinen suoritus?
Niin se tarkoittaa sitä, että se ei ole wnhalle minkään arvoinen suoritus. Wnha kun saattaa arvostaa hieman eri asioita. Ei siitä tarvitse herneitä vetää. Voin sanoa ihan suoraan, että ei kiinnosta pätkän vertaa vaikka olisi voittanut kymmenen Suomen mestaruutta. En arvostaisi miestä yhtään enempää. Saavutus on varmaan aika kova, mutta kyllä mun arvostus saavutetaan jollain ihan muulla kuin nyrkkien heiluttelulla kehässä.
Kai nyt silti ymmärrät, että ks. saavutusta/saavutuksia arvostaa helvetin moni ihminen ja ne ei ehkä ole kiinnostuneita juuri silloin sinun mielipiteestäsi kun henkilö on vasta kuollut. En ymmärrä miksi monien pitää tulla pätemään juuri silloin kun joku kuolee ja kertomaan oma mielipide siitä miten vähäisiä henkilön saavutukset ovat. Sama kuinka menisin pätemään vaikka jonkun kilpatanssijan kuoltua etten pidä kilpatanssia minään et ihan paska tyyppi. Mielestäni silloin voisi arvostella jos omat meriitit yltäisi samassa asiassa korkeammalle jos edes silloinkaan, ja tässä ketjussa ei yllä varmasti kenenkään.Ei siitä tarvitse herneitä vetää. Voin sanoa ihan suoraan, että ei kiinnosta pätkän vertaa vaikka olisi voittanut kymmenen Suomen mestaruutta. En arvostaisi miestä yhtään enempää. Saavutus on varmaan aika kova, mutta kyllä mun arvostus saavutetaan jollain ihan muulla kuin nyrkkien heiluttelulla kehässä.
Ja mikä juttu se kuolleiden kunnioittamisesta itkeminen oli, mitä antti65 harrasti? Olen wnhan kanssa ihan samoilla linjoilla, että jos en kunnioita jotain tyyppiä sen eläessä, niin ei se kuollessaankaan sen paremmaksi jätkäksi muutu.
Mielestäni silloin voisi arvostella jos omat meriitit yltäisi samassa asiassa korkeammalle jos edes silloinkaan, ja tässä ketjussa ei yllä varmasti kenenkään.
Eli sitten kun Nykänen kupsahtaa niin häntä voi arvostella ainoastaan ne joilla on myös neljä olympiakultaa. Jes.