Itsemurha(jos tämä nyt oli) on mielestäni itserakkaan ja raukan ratkaisu.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Milläs perusteilla sovellat väitettäsi mahdollisesti lääketokkurassa toteutettuun itsemurhaan? Ja muutenkin äärimmäisen huono yleistys itsemurhista, joiden taustalla voi olla mielenterveysongelmista mihin tahansa selitykseen. Mistä tiedät, mitä Halmeen päässä liikkui? Jos hän vaikka näkikin itsensä hyvin pienenä juuri tuona kyseisenä hetkenä, kuten varmasti näkikin.Itsemurha(jos tämä nyt oli) on mielestäni itserakkaan ja raukan ratkaisu.
Itse kyllä arvostan noita Halmeen urheilu saavutuksia.Niiden saavuttamiseen tarvitaan kovaa kunnianhimoa ja päättäväisyyttä.Näitä muita "saavutuksia" en sitten pidäkkään niin korkeassa arvossa.
Joku oli täällä Halmeen meriitti listaan laittanut esim."myi platinaa vaikka ei osannut laulaa".
Toi saavutus kertoo enemmän suomen kansasta(ei positiivista) kun Halmeesta samoin kun kansanedustajuus.
Se,että sellainen mies minkä elopaino on ollut 120-150kg korvilla viimeiset 25 vuotta.
Käytänyt Vitusti viinaa.huumeita.hormooneja saman ajan (ei todellakaan ollut mikään viime vuosien juttu)
sattuu kuolemaan.Ei pitäisi ihan hirveenä yllätyksenä tulla.
Itse tykkäsin aina katsella ja kuunnella sitä Halmeen suunsoittoa ja uhoa.
Mutta sitä pidän vähän pelottavana,että täälläkin on niitä ketä on sen jutut ottanut tosissaan.
Levätköön rauhassa.
Arvostellaanko ihmisiä heidän saavutusten vai persoonan perusteella? Kyllähän Stalinkin sai aikaiseksi paljon enemmän ja isompia asioita kuin kukaan meistä. Silti en lähtisi häntä ylistämään sillä perusteella.
Arvostella et saa Stalinia. Hän on kuollut.
Asioita, jotka olen saanut Halmeen ansioista: aimo annoksen erinomaisen viihdyttävää lukemista ja itselleni tärkeäksi muodostuneen sanonnan, josta on ollut mantrana monesti hyötyä: "En anna periksi. En tänään, en huomenna, enkä koskaan."
Ja IMHO Halme ei antanut periksi, ei vaikka osoittautuisi, että olisi ampunut itsensä. Sekin olisi vain raju vastaus/muutos heikkoihin olosuhteisiin, veto johon harvalla riittää rahkeita.