Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
minkä ihmeen takia pitää netissä huudella ja vääntää mitä Halme oli vai oliko sittenkään?
oikeesti hei, yksi ihminen on kuollut, ei mee mun päähän miksi pitää kuolleesta jauhaa kaikenlaista paskaa?
ihan sama pitikö Tonysta vai ei niin antakaa nyt edes hieman kunnioitusta kuolleelle ja antakaa hänen nukkua untaan rauhassa.
Oletkin wnha tyypillinen nyky-Suomalainen, etkä yhtään sen kummallisempi kuin nuo karhulipat. Päätit muuten vaan tulla kertomaan miten huono ihminen Halme on koska et itse arvosta häntä, miehen kuoltua pari pvää sitten. Etkä näytä todellakaan tietävän paljon noiden saavutusten eteen on täytynyt tehdä töitä, onnellako nuo voi saavuttaa? Ihminen tekee oman onnensa.
Tulin lähinnä kertomaan mitä mm. Halme oli ja ihmettelemään samalla, että miksi ihmistä pitäisi kunnioittaa vain ja ainoastaan siksi koska hän on kuollut.
Aika hyvin se Halme jossain kirjassa sanoikin, siinä missä jenkeissä tyypit kannustaa ja kyselee niin suomessa asenne oli just sama kuin sulla.
Siinä voi sitten mies nimimerkin takana miettiä vähän itseään, miten paskoja jätkiä sitä ollaankaan kun juuri kuollutta julkisesti mollataan.
Katkeruus paistaa läpi.
en ole 15v, ei ole karhulippistä.
minusta kaikkia kuolleita tulisi kunnioittaa (poikkeuksena jotkut pedofiilit yms), ei ainoastaan Halmetta.
kommenttini ei ollut suoranaisesti tarkoitettu kenellekkään.
tunnen normaalia suurempaa sympatiaa Tonya kohtaan varmaan juuri tuon aivovamman takia ja sen, että mies ei enää koskaan toipunut ennalleen.
näyttää kyllä siltä,että koulussa et ole oppinut mitään tai sitten olet käynyt koulusi jossakin sivistyksen ulkopuolella.Miksi kuollutta pitäisi kunnioittaa? En kunnioittanut Halmetta sen eläessä, niin mikäs nyt olisi muuttunut? Pitääkö kaikkia kuolleita kunnioittaa? Eihän tuossa aikaisemmassa sumu kommentissa ollut kyse mistään paskan puhumisesta. Sumu luonnehti Halmetta aivan osuvasti ja totesi, että sellainen ei tee miehestä ÄIJÄÄ. Halme machoili, louskutti ja sekoili. Ei kai tuo nyt mikään salaisuus ollut. Ja ei kai sen kertominen mitään paskan puhumista ole.
Ja nyt jokainen karhulippispäinen 15-vuotiaan tasolla oleva Halmeen fanitta vetää kateuskortin esiin. Voin sanoa, että en pidä noita Halmeen saavutuksia oikein missään arvossa. Minulle nyrkkeilyn SM-titteli, pieni elokuvarooli, pellepaini tms. ei ole saavutuksena kovinkaan kummallisia, siis siinä mielessä etten arvosta tuollaisia "höpöhöpö"-juttuja oikein mihinkään. Ainoa asia mitä ehkä voisin arvostaa on tuo kansanedustajuus, mutta se miten se sinne pääsi ja mitä se siellä teki vie senkin arvostuksen. Onnistui populistipaskalla saamaan protestiäänet ja sen jälkeen petti vielä nämäkin äänestäjät. Eli en ole kateellinen enkä katkera Halmeelle mistään, Halme ei pannut naistani, enkä ole Halmeelta turpaani saanut. Minä nyt vain satun arvostamaan muita asioita kuin suun soittamista, ihmisten hakkaamista ja punttien nostelua.
Edit: Ai niin, en ole syntynyt kultalusikka suussa (taikka perseessä). Olen käynyt koulut, opiskellut ja tehnyt töitä samoilla mahdollisuuksilla kuin muutkin suomalaiset. Tunnen myös ihmisä jotka ovat lähtöisin vaikeista oloista. He ovat niin ikään käyneet koulut, opiskelleet ja tehneet töitä siinä missä muutkin suomalaiset.
näyttää siltä,että et ole ainakaan koulussa oppinut pienimpiäkään käyttäytymistapoja jotakin rajaa vois noissa kommenteissa pitää,missä viidakossa olet oikeen kasvanut jos et ole koskaan kuulut sanaa vainajan kunnioittaminen.Miksi kuollutta pitäisi kunnioittaa? En kunnioittanut Halmetta sen eläessä, niin mikäs nyt olisi muuttunut? Pitääkö kaikkia kuolleita kunnioittaa? Eihän tuossa aikaisemmassa sumu kommentissa ollut kyse mistään paskan puhumisesta. Sumu luonnehti Halmetta aivan osuvasti ja totesi, että sellainen ei tee miehestä ÄIJÄÄ. Halme machoili, louskutti ja sekoili. Ei kai tuo nyt mikään salaisuus ollut. Ja ei kai sen kertominen mitään paskan puhumista ole.
Ja nyt jokainen karhulippispäinen 15-vuotiaan tasolla oleva Halmeen fanitta vetää kateuskortin esiin. Voin sanoa, että en pidä noita Halmeen saavutuksia oikein missään arvossa. Minulle nyrkkeilyn SM-titteli, pieni elokuvarooli, pellepaini tms. ei ole saavutuksena kovinkaan kummallisia, siis siinä mielessä etten arvosta tuollaisia "höpöhöpö"-juttuja oikein mihinkään. Ainoa asia mitä ehkä voisin arvostaa on tuo kansanedustajuus, mutta se miten se sinne pääsi ja mitä se siellä teki vie senkin arvostuksen. Onnistui populistipaskalla saamaan protestiäänet ja sen jälkeen petti vielä nämäkin äänestäjät. Eli en ole kateellinen enkä katkera Halmeelle mistään, Halme ei pannut naistani, enkä ole Halmeelta turpaani saanut. Minä nyt vain satun arvostamaan muita asioita kuin suun soittamista, ihmisten hakkaamista ja punttien nostelua.
Edit: Ai niin, en ole syntynyt kultalusikka suussa (taikka perseessä). Olen käynyt koulut, opiskellut ja tehnyt töitä samoilla mahdollisuuksilla kuin muutkin suomalaiset. Tunnen myös ihmisä jotka ovat lähtöisin vaikeista oloista. He ovat niin ikään käyneet koulut, opiskelleet ja tehneet töitä siinä missä muutkin suomalaiset.
Eli mun pitäisi siis kannustaa sekoilemaan?
näyttää siltä,että et ole ainakaan koulussa oppinut pienimpiäkään käyttäytymistapoja jotakin rajaa vois noissa kommenteissa pitää,missä viidakossa olet oikeen kasvanut jos et ole koskaan kuulut sanaa vainajan kunnioittaminen.
Mikäs noissa mun kommenteissa on vikana? Lihavoi tuosta mun tekstistä se mikä ei pidä paikkaansa. Pitäisikö minun nyt kun Halme on kuollut hehkuttaa häntä hänen saavutuksia, vaikka en pitäisi niitä minään? Ei mielestäni se, että joku on kuollut ole vielä syy kunnioittaa tätä.