Tony Halme vakavasti sairas

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja protsku
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
minkä ihmeen takia pitää netissä huudella ja vääntää mitä Halme oli vai oliko sittenkään?
oikeesti hei, yksi ihminen on kuollut, ei mee mun päähän miksi pitää kuolleesta jauhaa kaikenlaista paskaa?
ihan sama pitikö Tonysta vai ei niin antakaa nyt edes hieman kunnioitusta kuolleelle ja antakaa hänen nukkua untaan rauhassa.

Miksi kuollutta pitäisi kunnioittaa? En kunnioittanut Halmetta sen eläessä, niin mikäs nyt olisi muuttunut? Pitääkö kaikkia kuolleita kunnioittaa? Eihän tuossa aikaisemmassa sumu kommentissa ollut kyse mistään paskan puhumisesta. Sumu luonnehti Halmetta aivan osuvasti ja totesi, että sellainen ei tee miehestä ÄIJÄÄ. Halme machoili, louskutti ja sekoili. Ei kai tuo nyt mikään salaisuus ollut. Ja ei kai sen kertominen mitään paskan puhumista ole.

Ja nyt jokainen karhulippispäinen 15-vuotiaan tasolla oleva Halmeen fanitta vetää kateuskortin esiin. Voin sanoa, että en pidä noita Halmeen saavutuksia oikein missään arvossa. Minulle nyrkkeilyn SM-titteli, pieni elokuvarooli, pellepaini tms. ei ole saavutuksena kovinkaan kummallisia, siis siinä mielessä etten arvosta tuollaisia "höpöhöpö"-juttuja oikein mihinkään. Ainoa asia mitä ehkä voisin arvostaa on tuo kansanedustajuus, mutta se miten se sinne pääsi ja mitä se siellä teki vie senkin arvostuksen. Onnistui populistipaskalla saamaan protestiäänet ja sen jälkeen petti vielä nämäkin äänestäjät. Eli en ole kateellinen enkä katkera Halmeelle mistään, Halme ei pannut naistani, enkä ole Halmeelta turpaani saanut. Minä nyt vain satun arvostamaan muita asioita kuin suun soittamista, ihmisten hakkaamista ja punttien nostelua.

Edit: Ai niin, en ole syntynyt kultalusikka suussa (taikka perseessä). Olen käynyt koulut, opiskellut ja tehnyt töitä samoilla mahdollisuuksilla kuin muutkin suomalaiset. Tunnen myös ihmisä jotka ovat lähtöisin vaikeista oloista. He ovat niin ikään käyneet koulut, opiskelleet ja tehneet töitä siinä missä muutkin suomalaiset.

Oletkin wnha tyypillinen nyky-Suomalainen, etkä yhtään sen kummallisempi kuin nuo karhulipat. Päätit muuten vaan tulla kertomaan miten huono ihminen Halme on koska et itse arvosta häntä, miehen kuoltua pari pvää sitten. Etkä näytä todellakaan tietävän paljon noiden saavutusten eteen on täytynyt tehdä töitä, onnellako nuo voi saavuttaa? Ihminen tekee oman onnensa.

Oletkin wnha tyypillinen nyky-Suomalainen, etkä yhtään sen kummallisempi kuin nuo karhulipat. Päätit muuten vaan tulla kertomaan miten huono ihminen Halme on koska et itse arvosta häntä, miehen kuoltua pari pvää sitten. Etkä näytä todellakaan tietävän paljon noiden saavutusten eteen on täytynyt tehdä töitä, onnellako nuo voi saavuttaa? Ihminen tekee oman onnensa.

Tulin lähinnä kertomaan mitä mm. Halme oli ja ihmettelemään samalla, että miksi ihmistä pitäisi kunnioittaa vain ja ainoastaan siksi koska hän on kuollut.

Tulin lähinnä kertomaan mitä mm. Halme oli ja ihmettelemään samalla, että miksi ihmistä pitäisi kunnioittaa vain ja ainoastaan siksi koska hän on kuollut.

Siksi onkin hyvä pitää jotkut asiat sisällään, niille on omat paikkansa jossa voi heittää läppiä kuolleista a.k.a internetin kaatopaikat. Tuskin kovinkaan moni edes ymmärtää, tai edes on yrittänyt ymmärtää hänen alamäkeään ja sen syitä.

Tuskin täydellistä esikuvaa on olemassakaan, mutta Halmeessa oli asioita joista jokainen voisi ottaa mallia.

Riipaisee kyllä sydämestä miehen kohtalo ja pahasti.

Aika hyvin se Halme jossain kirjassa sanoikin, siinä missä jenkeissä tyypit kannustaa ja kyselee niin suomessa asenne oli just sama kuin sulla.

Eli mun pitäisi siis kannustaa sekoilemaan?

Siinä voi sitten mies nimimerkin takana miettiä vähän itseään, miten paskoja jätkiä sitä ollaankaan kun juuri kuollutta julkisesti mollataan.

Mollataan? Jos mainitsee muutaman kiistämättömän faktan niin se on sitten mollaamista?

Katkeruus paistaa läpi.

Perustele. Kerro minulle miksi minä olisin ollut katkera Tony Halmeelle?

...ei ihan kamalasti kyllä yllätä että meteli nousee jos hiukan kritisoi tai ei satu pitämään tonyhalmeita sun muita suurina idoleina...

en ole 15v, ei ole karhulippistä.
minusta kaikkia kuolleita tulisi kunnioittaa (poikkeuksena jotkut pedofiilit yms), ei ainoastaan Halmetta.
kommenttini ei ollut suoranaisesti tarkoitettu kenellekkään.
tunnen normaalia suurempaa sympatiaa Tonya kohtaan varmaan juuri tuon aivovamman takia ja sen, että mies ei enää koskaan toipunut ennalleen.

en ole 15v, ei ole karhulippistä.
minusta kaikkia kuolleita tulisi kunnioittaa (poikkeuksena jotkut pedofiilit yms), ei ainoastaan Halmetta.
kommenttini ei ollut suoranaisesti tarkoitettu kenellekkään.
tunnen normaalia suurempaa sympatiaa Tonya kohtaan varmaan juuri tuon aivovamman takia ja sen, että mies ei enää koskaan toipunut ennalleen.

Oon periaattesssa samoilla linjoilla mutta ei nää internetin keskustelupalstat ole mitään muistotilaisuuksia joten ihan turhaan porukka vetää herneitä jos kaikki keskustelu ei ole mieleistä.

Kunnioitettava ura puoleen väliin asti kunnes lähti seuraamaan Nykäsen jalanjälkiä vähän paskaa puhellen matkalla.

Itse kyllä kunnioitan halmeen urheilu uraa mutta loppu ajat eduskuntaan meno ja aineiden veto sun muu oli aika:david: touhua

Miksi kuollutta pitäisi kunnioittaa? En kunnioittanut Halmetta sen eläessä, niin mikäs nyt olisi muuttunut? Pitääkö kaikkia kuolleita kunnioittaa? Eihän tuossa aikaisemmassa sumu kommentissa ollut kyse mistään paskan puhumisesta. Sumu luonnehti Halmetta aivan osuvasti ja totesi, että sellainen ei tee miehestä ÄIJÄÄ. Halme machoili, louskutti ja sekoili. Ei kai tuo nyt mikään salaisuus ollut. Ja ei kai sen kertominen mitään paskan puhumista ole.

Ja nyt jokainen karhulippispäinen 15-vuotiaan tasolla oleva Halmeen fanitta vetää kateuskortin esiin. Voin sanoa, että en pidä noita Halmeen saavutuksia oikein missään arvossa. Minulle nyrkkeilyn SM-titteli, pieni elokuvarooli, pellepaini tms. ei ole saavutuksena kovinkaan kummallisia, siis siinä mielessä etten arvosta tuollaisia "höpöhöpö"-juttuja oikein mihinkään. Ainoa asia mitä ehkä voisin arvostaa on tuo kansanedustajuus, mutta se miten se sinne pääsi ja mitä se siellä teki vie senkin arvostuksen. Onnistui populistipaskalla saamaan protestiäänet ja sen jälkeen petti vielä nämäkin äänestäjät. Eli en ole kateellinen enkä katkera Halmeelle mistään, Halme ei pannut naistani, enkä ole Halmeelta turpaani saanut. Minä nyt vain satun arvostamaan muita asioita kuin suun soittamista, ihmisten hakkaamista ja punttien nostelua.

Edit: Ai niin, en ole syntynyt kultalusikka suussa (taikka perseessä). Olen käynyt koulut, opiskellut ja tehnyt töitä samoilla mahdollisuuksilla kuin muutkin suomalaiset. Tunnen myös ihmisä jotka ovat lähtöisin vaikeista oloista. He ovat niin ikään käyneet koulut, opiskelleet ja tehneet töitä siinä missä muutkin suomalaiset.
näyttää kyllä siltä,että koulussa et ole oppinut mitään tai sitten olet käynyt koulusi jossakin sivistyksen ulkopuolella.

Paljon hyvää asiaa "Käpylän Pyövelin " kommenteissa. . IMO Tony ei liiemmälti ottanut almuja vastaan. Valitsi tiensä ja päätti sen, parhaaksi katsomallaan tavalla. Kopioin tuon haastattelun, kun on aikalailla samoja ajatuksia itselläkin.

Tony Halmeen vanhan nyrkkeilyvastustajan Jukka "Pyöveli" Järvisen mukaan Halme oli itse valinnut tien tuhoon.

– Tonyn elämä oli sellaista, että mikään ei ollut mahdotonta. Siksi en yllättynyt hirveästi hänen kuolemastaan. Uskon, että sitä niittää, mitä kylvää. Kaikella on tarkoituksensa. Tony teki tietoisesti vääriä valintoja, Järvinen kommentoi.

Käpylän pyöveli ja Halme eivät olleet sydänystäviä varsinkaan nyrkkeilykehässä, mutta Järvinen muistelee kilpakumppaniaan silti hyvällä. Nykyisin päihdetyöntekijänä toimiva Järvinen olisi ollut valmis myös auttamaan Halmetta ongelmissaan.

– Se on murheellista, että aineet vievät miestä, eikä päinvastoin. Jos Tony olisi halunnut, olisin auttanut häntä mielelläni. Väkisin en kuitenkaan halunnut tyrkyttää hänelle apuani. Kun seurasin hänen elämäänsä lehdistä, se vaikutti ihan epätodelliselta päihteineen ja aseineen. Eihän kukaan aikuinen ihminen elä elämäänsä tuolla tavalla, pyöveli pohtii.

Järvinen muistelee Halmetta suurisuisena väriläiskänä, joka innoitti häntä nyrkkeilyuran alkuvaiheessa.

– Muistan Tonya hyvällä. Olo on nyt epätietoinen ja hämmentynyt. Kyllä se pysäyttää kun nuori, 47-vuotias mies lähtee laulukuoroon. Paljon jäi avoimia kysymyksiä.

(c) MTV.3

http://www.mtv3.fi/viihde/uutiset/muut.shtml/1031363?halme_tony

Mutta tämähän on keskustelufoorumi, ei mikään muistotilaisuus niinkuin joku aikaisemmin sanoi. Eikö tässä threadissa enää asioista saa keskustella muuten kuin "r.i.p!!!" -tyyliin, koska Halme on kuollut? Ja tottahan se tavallaan on mitä Sumu sanoi.

näyttää siltä,että et ole ainakaan koulussa oppinut pienimpiäkään käyttäytymistapoja jotakin rajaa vois noissa kommenteissa pitää,missä viidakossa olet oikeen kasvanut jos et ole koskaan kuulut sanaa vainajan kunnioittaminen.

Eli mun pitäisi siis kannustaa sekoilemaan?

Ensimmäisenä voisit opetella lukemaan viestit kokonaan mitä quottaat. Seuraava aste on niiden ymmärtäminen.
Lisätään vielä selvyyden vuoksi. Ei kannustaa sekoilemaan vaan ihmisiä toteuttamaan unelmiaan. Ja ei, halmeen unelma ei tainnut olla sekoilu.

Nousi tuntemattomana helsinkäläisnuorukaisena koneeseen suunnaten jenkkeihin. ei ollut mukana kuin kassillinen vaatteita ja hiukan rahaa. kova halu mennä eteenpäin ja teki lujasti sen eteen työtä. sai useiden yritysten jälkeen jotain mainoskuvauksia, joista taas näkyvyyttä lisää ja taas uusia mahdollisuuksia mennä eteenpäin. pääsi jenkkipainin terävimmälle huipulle, jonne lähes mahdoton kivuta jopa amerikkaisten. paini vuosia japanissa ja jenkeissä. siirtyi nyrkkeilijäksi ilman mitään amatööritaustaa ja löi pihalle kaksi suomalaista raskaansarjan mestaria, joista kihlström taisi ottaa jopa em mitalin. joku mm tittelikin tuli vyötäisille ennen kuin aloitti laulu-uran. siitäkin palkintona kultalevy. arkadianmäki kutsui tätä suurisuista jättiläistä suurella äänivyöryllä, joka taisi olla toiseksi paras koko hesan alueella. tähän kun lisätään vielä muutama elokuvarooli ja ainoa suomalainen ufc matsi niin uskomattoman kovalta tuntuu yhden miehen saavutuksiksi. vielä kun puskee tällaiseen menestykseen täältä pienestä kotomaasta kaiken kateellisuuden kehdosta, niin ei voi kun ihmetellä ja ottaa pipo päästään ja kumartaa syvään ja kiittää vielä kerran hienoista hetkistä.

näyttää siltä,että et ole ainakaan koulussa oppinut pienimpiäkään käyttäytymistapoja jotakin rajaa vois noissa kommenteissa pitää,missä viidakossa olet oikeen kasvanut jos et ole koskaan kuulut sanaa vainajan kunnioittaminen.

Mikäs noissa mun kommenteissa on vikana? Lihavoi tuosta mun tekstistä se mikä ei pidä paikkaansa. Pitäisikö minun nyt kun Halme on kuollut hehkuttaa häntä hänen saavutuksia, vaikka en pitäisi niitä minään? Ei mielestäni se, että joku on kuollut ole vielä syy kunnioittaa tätä.

Mikäs noissa mun kommenteissa on vikana? Lihavoi tuosta mun tekstistä se mikä ei pidä paikkaansa. Pitäisikö minun nyt kun Halme on kuollut hehkuttaa häntä hänen saavutuksia, vaikka en pitäisi niitä minään? Ei mielestäni se, että joku on kuollut ole vielä syy kunnioittaa tätä.

Mitäs saavutuksia pidät sitten jonain, oh seer? Mikä olisi se "***tun" arvostettava teko? Jos tuosta wääntäjän listasta ei löydä mitään kunnioitettavaa niin täytyy olla aika tekijä että pääsee sinun listallesi. Oletko myös koskaan miettinyt että ehkä ne saavutukset ei ole se pääasia, vaan että ne saavutukset ylipäätään on olemassa? Ja jos vastaat että arvostat vaikkapa saavutuksia tieteen ja kirjallisuuden saralla, voit samalla pistää sen karhulipan päähän...

Olisi joku muu saattanut vetää kevyt jäätymiset tuossa tilanteessa :rolleyes:

http://www.iltasanomat.fi/viihde/uutinen.asp?id=1864943

Tony Halme työskenteli 1980-luvulla Los Angelesissa amerikkalaisen Cheap Trick -bändin henkivartijana.

Halmeen mukaan takahuoneeseen yritti myös megatähti Madonna silloisen puolisonsa Sean Pennin kanssa.

"Mä selitin niille mikä oli tilanne ja sanoin, että menee varmaan vielä kymmenisen minuuttia ennen kuin mä voin päästää ketään sisään. Sean Penn veteli röökiä ja sanoi, että okay, me tullaan kohta uudestaan. Mutta Madonnalle se ei tietenkään sopinut.

- Dont you know who the fuck I am?"

Halme kirjoittaa muistavansa Madonnan heiton lopunikäänsä. Hän kertoi vastanneesan Madonnalle seuraavalla tavalla:

"- Ei sillä ole mitään merkitystä kuka sinä olet. Sillä on merkitystä, kuka minä olen.

- No kuka sä sitten olet?

- Mä olen se tyyppi, joka ei päästä sua sisälle."

Sean Penn röhähti nauramaan, mutta Madonna ei hymyillyt. Myöhemmin Halme tapasi Pennin hollywoodilaisessa yökerhossa. Halme kertoo, että näyttelijä tuli moikkaamaan häntä.

"- Mä muistan sut! Anna minun tarjota sulle drinkki", Penn heitti Halmeen kirjan mukaan.

Suositut

Back
Ylös Bottom