Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Korjattu perjantain kunniaksi.tattikuningas sanoi:Munien työntäminen tatilla perseeseen on pedofiilien ollessa kyseessä vähintäänkin oikeudenmukaista.
Integrandi sanoi:No onko siellä joku yksittäinen henkilö saanut jotain näkyvää aikaan? Mun mielestä Halmeella ollut hyviä ajatuksia ja mielipiteitä, vaikka nyt hieman ampuikin yli. Oon useamman haastattelun nähnyt ja kyllä siltä äijältä tulee kunnon ajatuksia. Värikäshän mies on mutta so not, tuohan vähän vaihtelua tuohon tasapaksuun poliittiseen massaan.
Usko tai älä, keskustelua käydään muuallakin kuin Internetissä. Ei taida tässäkään threadissa olla ketään neljäkymppistä.VelttoV sanoi:On tuo Halme aika
Noh, niin kuin tätä topikkia lukee, niin kannatusta kohentaa tuollaisella punaniskajutulla.
a. jäätteenmäki, se erotettiin ;)Sportman81 sanoi:Kertokaa mulle kuka kansanedustaja siellä on saanut Halmetta enemmän aikaan?
Kostaja X sanoi:Usko tai älä, keskustelua käydään muuallakin kuin Internetissä. Ei taida tässäkään threadissa olla ketään neljäkymppistä.