Tony Halme eduskunnassa 7.2.2006

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Maso
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tuo munien lyöminen tapilla perseeseen on loistava kielikuva. :D
 
Integrandi sanoi:
No onko siellä joku yksittäinen henkilö saanut jotain näkyvää aikaan? Mun mielestä Halmeella ollut hyviä ajatuksia ja mielipiteitä, vaikka nyt hieman ampuikin yli. Oon useamman haastattelun nähnyt ja kyllä siltä äijältä tulee kunnon ajatuksia. Värikäshän mies on mutta so not, tuohan vähän vaihtelua tuohon tasapaksuun poliittiseen massaan.

Olen samaa mieltä ja lisäisin vielä sen verran että Halme ja Soini ovat yhdessä lisänneet puolueensa kannatusta merkittävästi. Kumpikin tavoittaa sellaisia äänestäjiä jotka eivät varmaankaan äänestäisi perinteisiä puolueita.

Tulee mielenkiintoiset eduskuntavaalit kun Halme ja Soini ovat jo kummatkin tehneet ennätyksiä äänisaaliissa, jälkimmäinen aina presidentinvaaleja myöten. Uskoisin että samat äänestäjät ovat aktiivisia myös tulevissa eduskuntavaaleissa. Eivätkä he ole kiinnostuneita poliittisesti korrekteista korulauseista vaan halutaan juuri näitä "toiminnan" miehiä vaikuttamaan politiikkaan.
 
Epäilen vaan, että niiden vanhemmat kenen lapsia on käytetty hyväksi ajattelee hyvin paljon samalla tavalla kun Halmekkin. Myöhemmin myös hyväksi käytetyt lapsetkin aikuistuessaan varmasti yhtyvät halmeen ajatuskantaan.
Thät's mai opinion.
 
VelttoV sanoi:
On tuo Halme aika :david:

Noh, niin kuin tätä topikkia lukee, niin kannatusta kohentaa tuollaisella punaniskajutulla.
Usko tai älä, keskustelua käydään muuallakin kuin Internetissä. Ei taida tässäkään threadissa olla ketään neljäkymppistä.
 
Siellä kahdensadan ihmisen joukossa todellakin istuu huomattavasti tyhmempiäkin ihmisiä. Heille on yhteistä se, että istuntokauden aikana heiltä ei tule yhtään puheenvuoroa. Ainoat kommentit ovat tyyliin: Kannatan edustaja senjasen ehdotusta.

Useimmitenhan nämä vanha rippipuku päällään istuvat körttikampauksiset tahvot edustavat Suomen yhteiskunnan syöpää, Kepua.

Minä äänestän fiksua kaupunkilaista sosiaalidemokraattia jolla on jotain koulutustakin sekä kokemusta arjen työelämästä.

En voi sanoa miltä ketjun aloittaja vaikuttaa. No juuri siltä mistä kirjoittaakin.
 
Sportman81 sanoi:
Kertokaa mulle kuka kansanedustaja siellä on saanut Halmetta enemmän aikaan?
a. jäätteenmäki, se erotettiin ;)
 
Tuolta sen mietteitä löytää .

http://www.eduskunta.fi/triphome/bin/thw/trip/?${base}=hetekaue&${html}=hx5000v&${oohtml}=hx5000v&${snhtml}=hxnosyn&hnro=763

Ei kyllä mun ääntä ikinä sais. Ei siellä voi (tai siis ilmeisesti voi :-) vain puhua veteraaneista, somaleista ja pedofiileista. Politiikka on vähän monimutkaisempaa. Mies ei kyllä ikinä ministeriksi pääsisi.

Tai tällaisen kuvan minä sain kuin noita joskus luin läpi.
 
Aika turhia nää heitot, että mitä se Tony on siellä eduskunnassa saanut aikaan. Kun Ben Zyskowiczilta kysyttiin samaa, niin hän vastasi, ettei hän ole saanut politiikassa yksin yhtään mitään aikaan, koska se on yhteispeliä.

Se Tonyn uhoaminen, että kun hän pääsee eduskuntaa niin hän pistää Suomen asiat kuntoon, oli täyttä paskanjauhantaa.
 
Juuri niin. Ei kukaan yksittäinen kansanedustaja ole saanut aikaan yhtään mitään. Ei voi saada eikä ole tarkoituskaan. Ei Sauli Niinistö eikä Tarja halonenkaan yksin ole mitään tehnyt. Se että edes herättää keskustelua, on jo hyvä saavutus.

Joku jossain sanoi erittäin osuvasti, että muslimit ja muslimimaat boikotoivat Tanskan maataloustuotteita, mutta ihme kyllä tanskalaista ja koko pohjoismaista sosiaaliturvaa ei boikotoida:-) Tervetuloa tänne kaikki maailman muslimit syömään suomalaista juustoa minun rahoillani. Ja samalla riehumaan meidän uskontoamme ja yhteiskuntaamme vastaan.
 
Kyllä Tony jakaa täälläkin mielipiteitä kahtia. Toiset tykkää ja toiset vihaa, mutta kaikki kuuntelee ja katsoo, kun Halme puhuu.

Mulle taas on ihan yks lysti mitä ne siellä eduskunnassa tekee, veroja mä kuitenkin joudun kuolemaani saakka maksamaan ja raiskaajat/ pahoinpitelijät saa ehdollisia tuomioita, kun fryckmanit & kumppanit, jotka ei sormellakaan kehenkään ole koskeneet, istuvat linnassa ja pitkään!!!?????

Kyllä tää Suomi on rikollisten lintukoto!:down:
 
Back
Ylös Bottom