BB PRO Toni Kohonen

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Oli mukava kuulla hieman Tonin kuulumisia.

Mitkä olivat tärkeimmät asiat, jotka opit Boogielta, ollessasi hänen valmennuksessa?
Ensimmäisenä tulee mieleen henkisellä puolella olevat asiat. Ensimmäinen dieetti oli sellainen veto alusta asti, että siinä vietiin ukkoa kyllä todella lujasti ihan sanan oikeassa merkityksessä ja pidän sitä jopa tärkeimpänä kokemuksena tähänastisesta lyhyestä "urastani". Työmäärät olivat toisin sanoen treeneissä jopa aika hullua luokkaa. Esimerkiksi jalkatreeneissä tein seuraavaa
Kyykky 6x10-12
Prässi 8x12-15
Hack 8x10-12
Ojennus 4x15-20
Koukistus 4x12-15
Sjmv 4x12-15
Askelkyykkykävelyä (käsipainot) 4x15-20 askelta /jalka
Kaikki sarjat alle minuutin palautuksella, jokaiseen sarjaan pakkotoistoja ja viimeisiin tiputuksia yms
Idea oli kaikissa treeneissä sama ja tein 6 salitreeniä viikossa ja alusta asti 6 tunnin aamuaeroa viikossa.
Ruuasta ruuvia kiristettiin todella paljon ja kuukausi ennen jyväskylän karsintaa näin autolla ajaessa jo oikeasti näkyjä. Kroppakin taisi olla jo kovasti säästöliekillä ja mitään tankkauksia ei ollut. Sen verran itseäni vielä kidutin dieetin aikanakin, että jopa kanatkin keitin siinä uskossa että niistä irtoaa rasvaa ja kuntoni etenee.
Olin välillä niin pihalla etten oikeen edes muista kaikkea mitä tuona aikana pari kuukautta ennen kisoja tapahtui. Jotenkin opin kuitenkin niistä paskoista oloista jollain sairaalla tavalla nauttimaan kun puoli kasviksena makasin suu auki sohvalla, en tiennyt silloin yhtään millaista kisadieetin kuuluu olla ja ajattelin että jokainen vetää varmaan vähintään yhtä paskoissa oloissa ja yhtä kovaa omaa hommaansa eteenpäin.
Haapasaaren Joonas oli vielä suurimmissa osissa treeneissä varmistamassa että ukko kärsii viimeisen päälle ja voi tätä lukiessaan vaikka kuitata alle onko aika kullannut muistoja vai kerrotaanko täällä totuuksia :D

Nyt kun sitten vertaan ensimmäistä dieettiä ja tätä tämän vuotista dieettiä.
Totuin tekemään siis ensimmäisellä dieetillä tosi isoja työmääriä, olemaan todella vähällä ravinnolla ja kestämään todella paskaa oloa, nukkumaan aikalailla huonosti jne.
Nyt taas työmäärät olivat huomattavasti vähemmät, nälkää toki oli mutta ruokamäärät huomattavasti korkeammat koko ajan. Mietin jopa jossain vaiheessa voiko tämä dieetti nyt toimia kun en olekkaan niin paskana ja loppuun ajettu kun viimeksi, olin valmis tekemään jopa enemmän ja enemmän ja kyselinkin matilta monesti että joko voitaisiin ottaa ruokia pois yms.
Pähkinän kuoressa siis sain sellaisen opin boogien ajoilta työmääristä mitä hän minulla teetti, että en tule koskaan niitä enää säikähtämään laitettiin niitä minulle kuinka paljon tahansa. Näin silloin heti mitä pystyn kestämään ja miten pitkälle voidaan hommaa viedä ilman että sorrun tai lopetan. Päätä se vaan kasvatti heti niin paljon, että siitä tulee olemaan minulle todella paljon hyötyä jatkossa :)

Muita juttuja tulee mieleen sitten esimerkiksi poseerauksesta. Esimerkiksi vertailuissa omien heikkouksien peittäminen ajoittamalla poseerauksien lukitseminen heikoissa poseerauksissa mahdollisimman vähäksi aikaa ja päin vastoin. Boogiella itselläänhän hänen omasta mielestään oli huono selkä ja siksi poseerasi sen tahallaan vinossa tuomareihin päin :D.
Boogie koitti opettaa myös poseerauksessa tiettyä röyhkeyttä varsinkin vertailuissa. Kenenkään taakse ei saa jäädä missään nimessä ja oma tila on otettava vaikka väkisin ja jätettävä kaveri taakse. Pientä askelta lähemmäs tuomareita huomaamatta jne :)

Kiitos Toni hyvästä vastauksesta. Et ole tosiaan kyseenalaistanut Boogien ohjeita, vaan olet antanut palaa sata ellei enemmänkin lasissa. Tiedät tosiaan, kuinka paljon voit saada irti itsestäsi parhaimmillaan. Tosi urheilumies, joka ei anna tuumaakaan periksi. :)

En tunne Boogieta henkilökohtaisesti, mutta hänestä saa helposti lupsakan miehen kuvan, jonka kanssa varmaan juttu lentää ellei itse ole tuppisuu. :D

Tsemppiä Toni ja Hauskaa Joulua!

Kiitos Toni hyvästä vastauksesta. Et ole tosiaan kyseenalaistanut Boogien ohjeita, vaan olet antanut palaa sata ellei enemmänkin lasissa. Tiedät tosiaan, kuinka paljon voit saada irti itsestäsi parhaimmillaan. Tosi urheilumies, joka ei anna tuumaakaan periksi. :)

En tunne Boogieta henkilökohtaisesti, mutta hänestä saa helposti lupsakan miehen kuvan, jonka kanssa varmaan juttu lentää ellei itse ole tuppisuu. :D

Tsemppiä Toni ja Hauskaa Joulua!

Joo kyllä mie mielellään vastailen jos meikäläisen touhut kiinnostaa :)
Joo lepponen kaveri boogie on viimeisenpäälle.
Vapaaohjelmat tulee varmasti olemaan aina hieman boogiemaisia vaikka eri valmennuksessa tosiaan nykyisin olenkin :)
Hyvää joulua sinnekkin!

Mitäs Tonille kuuluu näin uuden vuoden alussa? Mites ois video kuulumisista tai treenistä selostuksen kera? Esim. selkätreenistä. ;) :)

Mitäs Tonille kuuluu näin uuden vuoden alussa? Mites ois video kuulumisista tai treenistä selostuksen kera? Esim. selkätreenistä. ;) :)
Tarkoitus oli tässä ihan lähipäivinä juuri kuvata kuulumiset. Bodybuilding finland sivustolle taitaa jumppavideota olla myös hiljattain tulossa, ehkä juuri just tuosta selkätreenistä. Kokeillaas jos saatas kuulumiset purkkiin mahdollisimman pian :)

Q&A kyssäriä:
-Mistä tuli kipinä bodaukseen?
-Onko kotimaisia/ulkomaisia idoleita, kuka/ketkä?
-Onko tullu kouluja käytyä?
-Parhaat massaliikkeet eri lihaksille?

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Kiitokset Toni kuulumisista! Tosiaan, kuten Mike jo totesi, niin toivottavasti sponssiasiat järjestyy nopeasti, niin saa keskittyä paremmin itse varsinaiseen treenaamiseen.

Pekka ja toni lähteny.. varmaankin pukkaa huonoa diiliä, Ei tuu tarpeeks blogiahittejä niin kuin jostain bikinitytön blogista. Make mainostanut olevansa urheilijan puolella ja valitellut omasta nuoruudesta kun sponsseja ei ollut. Nytten jauhokeisarina itse...

Kieltämättä kummallista toimintaa Markolta. Ensin nostetaan Mannisen tuotteiden hinnat aivan tappiin. Samalla laitetaan kaikki kiinnostavat kehonrakentajat pihalle. Varmaan Artturikin laitettu filaan?

Onneksi lompakolla voi äänestää.

Tonille isoa kättä kaikesta materiaalista mitä olet tuottanut meille harrastelijoille.

Make mainostanut olevansa urheilijan puolella ja valitellut omasta nuoruudesta kun sponsseja ei ollut. Nytten jauhokeisarina itse...
Kyllä toi urheilijan ja harrastelijan puolella olo nähtiin kun lanseerattiin uudet tuotteet ja pakkauskokoja pienennettiin samalla hintoja nostaen.

Joku voisi kaivaa tänne team fcf listan ihmeteltäväksi, niin olisi kiva nähdä onko Artturikin lähtenyt. En itse löytänyt googlella.

Nonniin elikkäs tehdäänpä niin, että kuvailen tuon q&a videon kun on sellanen 15-20 kysymystä läjässä :)
Tuohon sponssihommaan en tietty kantaa voi ottaa, että missä syyt oli yhteistyön loppumiseen, mutta niinhän se tahtoo yleisesti ottaen olla että mitä enemmän oot esillä niin sinua sponssataan, olit sitten menestynyt kv tasolla tai ulkona sm-finaaleista. No ei pidä mussuttaa vaan tehdä hommia niin, että joku sitä arvostaa ja vaikka jelppaakin vähäsen :)

Omat suosikki kehonrakentajat? Mistä syntyi ajatus aloittaa kehonrakennus? Kauan sulla on treenitaustaa? Mitkä on tavotteet kehonrakentajana? Onko tavoitteena joskus saada pro kortti?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom