BB PRO Toni Kohonen

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Kuinka pitkään olet ollut Matin valmennuksessa ?
Suurimmat muutokset treeneissä & ravinnossa Matin valmennukseen siirryttyä ?
Mieleenpainuvin valmennettavasi ? Onko joku tarina / muodonmuutos jäänyt erityisesti mieleen ?
Teetkö kisavalmennuksia ?
Kolme tärkeintä / hyödyllisintä lisäravinnetta mielestäsi ?
Onko jotain lisäravinteita joista et itse ainakaan koe saavasi mitään hyötyä ?
Mitä tykkäät syödä tankkaus / cheatmeal päivinä ?
Mitkä asiat mielestäsi tulisi erityisesti ottaa huomioon valmentajaa hommattaessa ?
Teetkö offilla varsinaisia posetreenejä ? Pullisteluja treenin yhteydessä ei siis lasketa.

Viimeksi muokattu:
Q&A kuvattu. Huomenna tai lauantaina tubessa.

Liitteet

• image.jpeg
    image.jpeg
    192,7 KB · Katsottu: 539
Eli käytännössä supermass nutrition ei ois alkanu sponsoiroimaan nuorta Markoa? Olethan kertonu että ei sua edes kiinnostanu tuottaa mitään materiaalia, kuhan sai treenata ja levätä. Niin ja mitä oikeen oletat jos sun nimellä kulkeva brändi tekee jotain niin ketä sillon syytetään/kiitetään? Oisko mitään ideaa hoitaa itsensä siihen asemaan että pääsee vaikuttamaan sun nimissä tehtäviin päätöksiin koska sä kuitenkin saat yksinomaan kaiken vastuun niskoillesi niin hyvässä kun pahassa. Kehut varmaan otat mielelläs, haukut sit voikin ohjata nimettömille päätöksen tekijöille
Baby Jay ota ihan rauhassa :) Missä olen kertonut, että ei kiinnosta tuottaa mitään materiaalia? Ja kyllähän aina syyttää saa, mutta silloin on hyvä tietää faktat eikä olettaa yhtään mitään. Ei olisi ideaa hankkiutua sellaiseen asemaan. Se tarkoittaisi toimitusjohtajan virkaa ja siihen löytyy pätevämpiäkin kuin minä. Toimitusjohtaja tekee siis muutakin meillä kuin vain päättää sponsseista :) Ohjata nimettömälle päätöksen tekijälle voi voi...Asia vaan sattuu olemaan näin. Olisiko pitänyt olla vastaamatta, niin kaikille olisi jäänyt sellainen kuva, että nyt se Supermassa on tehnyt sitä tätä, vittu miten paska jätkä. Asia sattuu kyseisten herrojen kohdalla menemään niin, että esim. Pekka sai minun hommaamana sponssin ennen kuin edes kilpailu, silloin kun ne avustajat on vähissä. Kyllähän niitä sitten riittää kun menestyy. Ja taas Tonin kohdalla suosittelin myös sponssia. Tonin kohdalla haastavaa oli kun se oli puoliksi silloisen tyttöystävän kanssa ja kun ero tuli olisi sopimusta pitänyt muuttaa, tai näin olen ymmärtänyt. Kummallekin on käsittääkseni tarjottu sopimusta. Tai ainakin Pekalta toimitusjohtaja pyysi jotain ehdotusta, mutta en tiedä tuliko sitä koskaan. Ja itse asiassa meillä on suullinen sopimus Pekan kanssa joka on yhtä laillinen kuin kirjoitettu. Siihen tuli vaan ylimääräisiä ja sitten pyydettiin enemmän. Harmi sinänsä panostettiin Pekkaan aika paljon jo silloin kun ei ollut juuri suosiossa ja nyt kun mekin saisimme osamme, niin käy näin. No katsotaan mitä tapahtuu... Jossain vaiheessa päätin sponsseista, mutta kun itse en niin tuosta bisneksestä perusta annoin aivan liian hyviä sopimuksia. Äkkiä sai kuitenkin huomata, että suurin osa ei välittänyt sopimuksesta lainkaan. Ja kyllä päätän kaikesta mitä tulee omaan sarjaani. Mainokset, purkkien ulkonäkö, sisältö ja neuvottelen tuotteiden hinnat.

Viimeksi muokattu:
Eli käytännössä supermass nutrition ei ois alkanu sponsoiroimaan nuorta Markoa? Olethan kertonu että ei sua edes kiinnostanu tuottaa mitään materiaalia, kuhan sai treenata ja levätä. Niin ja mitä oikeen oletat jos sun nimellä kulkeva brändi tekee jotain niin ketä sillon syytetään/kiitetään? Oisko mitään ideaa hoitaa itsensä siihen asemaan että pääsee vaikuttamaan sun nimissä tehtäviin päätöksiin koska sä kuitenkin saat yksinomaan kaiken vastuun niskoillesi niin hyvässä kun pahassa. Kehut varmaan otat mielelläs, haukut sit voikin ohjata nimettömille päätöksen tekijöille
Miksei olisi sponssannut nuorta Markoa?

Kiitos marko, selvensi asiaa. Sattu vaan noi kaikki samoihin aikoihin niin helposti teki johtopäätöksiä jotka oli näköjään vääriä joten pahoittelut niistä.

En nyt muista missä sä videolla kerroit että ei sillon nuorena ollut mitään somea mihin tuottaa materiaalia eikä kyllä ois kiinnostanutkaan olla esillä. Voishan asia olla eri nyt kun sponssit vaatii näkyvyyttä. Oisko ollu penkkipunnerruksen video, en kyl nyt millään muista.

Business on pisnestä. Tunnen yhden tyypin joka toimii lisäravinnepisneksessä ja se sanoi että jatkuvasti tulee porukkaa jotha hakevat sponssia. Ovat reenanneet 4 kk eikä näytä miltään. Luuleko porukka että firmat jakaa rahaa kaikille? Kyllä noi sopimukset voi aika nopeasti unohtua kuin sitä ilmaista tavaraa tulee .Tietenkin firmat valitsee henkilöitä jotka tuovat näkyvyyttä.

Hyvät olkäpäät kohosella

Lisäravinnekeisari ottaisi mielellään ison tiimin talliin mutta Suomi on niin pieni maa ja kuitenkin monta jakamassa pientä kakkua niin ei taida olla realistisesti mahdollista.
Tuo on hieno piirre ihmisessä että kiittää edellisestä vuodesta eikä katkerana ala tilittämään, yhteistyökuvioita alkaa jatkuvasti mutta toisaalta niitä myös loppuu jatkuvasti.
Peterin ja Miken kaltainen DynamicDuo on jokaisen jauhekauppiaan unelma mutta ei noita jokaisen salin kyykkyhäkissä kasva kun harvalla ihan samat realistiset mahdollisuudet samankaltaiseen tuotantomäärään/tasoon vaikkakin siitä sponsorit näkee märkiä unia.
Ei muutakuin nauhaa koneeseen ja aloitatte vaikka bodauksen aapisen väsäämiseen, ensimmäisenä jaksona A jossa on vaikka alatalja treenissä ja ruuassa avokado.

Noniin eiköhän lyödä piste nyt tälle sopimusasiakeskustelulle tässä ketjussa, sopimusten sisältö ei tänne kuulu millään lailla.
Se tuskin nyt jää 2017 kisaaminen tai menestys siitä kiinni otanko hörpyt prezonea ennen treeniä vai en. Juuaan vaikka punasta maitoa litra treenin jäläkeen jos ei oo euroja ravinteisiin ;)

Noniin eiköhän lyödä piste nyt tälle sopimusasiakeskustelulle tässä ketjussa, sopimusten sisältö ei tänne kuulu millään lailla.
Se tuskin nyt jää 2017 kisaaminen tai menestys siitä kiinni otanko hörpyt prezonea ennen treeniä vai en. Juuaan vaikka punasta maitoa litra treenin jäläkeen jos ei oo euroja ravinteisiin ;)

Juurikin näin. Olen itse osoittanut kiitollisuutta julkisesti mm. blogissani yritystä kohtaan sekä myös henkilökohtaisesti, enkä ole sanaakaan pahaa sanonut, mutta täällä vain selkeästi puidaan yrityksen puolelta sopimusasioita internet-foorumilla jotka ei kenellekkään muulle kuulu kuin urheilijan ja yrityksen välille. Ja muutenkin selvästi minua kohtaan heitettyjä juttuja tuolta rivien välistä paljastuu. En ota tämän enempää enää kantaa asioihin koska en niistä saa puhuakkaan eikä ole tarvekkaan. Jatkakaa, mutta mielellään Tonista. :)

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%

Oikea asenne! Alliancen jermut vielä näyttää kaapin paikan! :)

Alliancen pojathan vois perustaa oman lisäravinnemerkin. Tuohan ei ilmeisesti nykypäivänä ole kovin haastava urakka. Euroopasta aminohappotehtailta taitaa nykyään saada lomakkeen mihin hakatataan rastia ruutuun mitä tuotetta purkkiin haluaa ja mitkä määrät ja tämän jälkeen vaan etikettiä kylkeen. Näillä tuotteilla ainakin tuettaisiin suoraan ko. urheilijoita. Mulle tietty provikat :)

Alliancen pojathan vois perustaa oman lisäravinnemerkin. Tuohan ei ilmeisesti nykypäivänä ole kovin haastava urakka. Euroopasta aminohappotehtailta taitaa nykyään saada lomakkeen mihin hakatataan rastia ruutuun mitä tuotetta purkkiin haluaa ja mitkä määrät ja tämän jälkeen vaan etikettiä kylkeen. Näillä tuotteilla ainakin tuettaisiin suoraan ko. urheilijoita. Mulle tietty provikat :)
Kuulemma vaatii hieman pääomaa tollasen alottaminen....

Kiitokset Tonille ja Joonakselle Q&A:sta! :) Kahdesti tuli kuunneltua. Toivottavasti ette laskuta meitä kysyjiä ruokakauppareissusta. :D

Kova sulla on sisäinen motivaatio lajiin ja niinhän se pitää ollakin, jos aikoo menestyä.
Voisitte vaikka joskus kuvata treeniä Joonaksen kanssa. Ja jakaa esim. videoitten muodossa kuulumisia tai ajatuksia/vinkkejä bodailusta.

Kiitos vastauksista ! :)
Mukava juttu, kun pojjaat teette yhteistyötä.
Mukavampi kuunnella, kun toinen kysyy ja toinen vastaa, eikä tule puhuttua yksin kameralle.
Molemmilta löytyy selkeä sekä miellyttävän kuuloinen puhetyyli.
Positiivisen kuvan Tonista sain.
Pidetään yksinkertaiset asiat yksinkertaisina. Ei tämä kuitenkaan mitään rakettitiedettä ole.
Tsemppiä tulevalle offikaudelle ! :)

Kiitokset Tonille ja Joonakselle Q&A:sta! :) Kahdesti tuli kuunneltua. Toivottavasti ette laskuta meitä kysyjiä ruokakauppareissusta. :D

Kova sulla on sisäinen motivaatio lajiin ja niinhän se pitää ollakin, jos aikoo menestyä.
Voisitte vaikka joskus kuvata treeniä Joonaksen kanssa. Ja jakaa esim. videoitten muodossa kuulumisia tai ajatuksia/vinkkejä bodailusta.

Eiköhän tuo treenien kuvaaminen yms onnistu, ollaan Joonaksen kanssa joskus treenattu aika paljon yhdessä aikasemmin. Pitää vaan saada tuo ukko revittyä pois tuolta swägäsaleilta takasin kellariin jyrygymille :D

Kiitos vastauksista ! :)
Mukava juttu, kun pojjaat teette yhteistyötä.
Mukavampi kuunnella, kun toinen kysyy ja toinen vastaa, eikä tule puhuttua yksin kameralle.
Molemmilta löytyy selkeä sekä miellyttävän kuuloinen puhetyyli.
Positiivisen kuvan Tonista sain.
Pidetään yksinkertaiset asiat yksinkertaisina. Ei tämä kuitenkaan mitään rakettitiedettä ole.
Tsemppiä tulevalle offikaudelle ! :)

Joo tottakai tehdään, päivittäin tekemisissä ollaan kuitenkin melkein :).
Niinhän se menee, että ei sitä polkupyörää tarvitse aina uudelleen keksiä. Monesti homma meneekin pieleen kun yritetään tehdä siitä liian hienoa ja hifiä.
Kiitos tsempeistä, niitä tarvitaan aina :)

Juurikin näin. Olen itse osoittanut kiitollisuutta julkisesti mm. blogissani yritystä kohtaan sekä myös henkilökohtaisesti, enkä ole sanaakaan pahaa sanonut, mutta täällä vain selkeästi puidaan yrityksen puolelta sopimusasioita internet-foorumilla jotka ei kenellekkään muulle kuulu kuin urheilijan ja yrityksen välille. Ja muutenkin selvästi minua kohtaan heitettyjä juttuja tuolta rivien välistä paljastuu. En ota tämän enempää enää kantaa asioihin koska en niistä saa puhuakkaan eikä ole tarvekkaan. Jatkakaa, mutta mielellään Tonista. :)

Jepulis. Kyllä sä itsekin puolustautuisit, jos alkaisi olla "lynkkaushenkeä" ilmassa. Vitun ärsyttävä yritysten kannalta tämä somemaailma välillä. Juuri tommoset enkelimäiset julkiset kiitoskirjoitukset heittää vaan vettä kiukaalle, kun jotkut luulevat, että sinä olet nyt kokenut hirveää vääryyttä.

Suositut

Back
Ylös Bottom