Teetkö sä munis mitään muuta, kun katsot bodivideoita ja bodaat? :D
Ööh, mistä sä noin päättelit? o_O
+ bodailut on ohi mun osalta, jos et tiennyt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Teetkö sä munis mitään muuta, kun katsot bodivideoita ja bodaat? :D
Ööh, mistä sä noin päättelit? o_O
+ bodailut on ohi mun osalta, jos et tiennyt
Oon ikuinen lupailija tän asian suhteen, mutta taas kerran koitetaan Onko jotain erityistä mitä porukka haluais että videolle tulee?
Itse en niin paskanjauhannasta välitä, kovia treenejä ilman mitään kummallisia kuvakulmakikkailuja olis kiva kattoa, autenttisia, mistä välittyis intensiteetti, ei sellasia mitä leikataan miljoonaan kertaan ja laitetaan joku muka kova hevi taustalle tjst, sit tietty jos on jotain mielenkiinotista asiapitoista juttua treenistä, safkasta niin niitä olis mukava kuulla
bodailut on ohi mun osalta, jos et tiennyt
mua ärsyttää esim wileniuksen uudet pätkät missä on miljoona eri kuvakulmaa ja leikkausta niin ei tiedä koska sarja alkaa, ei oikeen näe mitä siinä edes tehdään, mutta kai se on tärkeintä et on nähty vaivaa ja on tunnelmaa... mä oon kasvanut katsellen okaben videoita colemanista ja cutlerista niin kai senkin takia tykkään tollasista vähän "tylsemmistä" pätkistäPientä vittuilun tuoksua viestissäsi, josta hyvin selkeästi välittyy, ettei kaikkia ole mahdollista miellyttää, eivätkä kaikki meistä osaa arvostaa videoita, joiden tekemiseen on jaksettu nähdä aikaa ja vaivaa.
Ja kyllä tykkään myös katsoa ihan aitoa raakaa kuvaa jumppailuista, mutta ei mulla ole mitään sitä vastaan, jos siihen pätkään on onnistuttu taikomaan vähän erilaista tunnelmaa editoinnin ja hyvien musavalintojen muodossa.
mua ärsyttää esim wileniuksen uudet pätkät missä on miljoona eri kuvakulmaa ja leikkausta niin ei tiedä koska sarja alkaa, ei oikeen näe mitä siinä edes tehdään, mutta kai se on tärkeintä et on nähty vaivaa ja on tunnelmaa... mä oon kasvanut katsellen okaben videoita colemanista ja cutlerista niin kai senkin takia tykkään tollasista vähän "tylsemmistä" pätkistä
Massojen osalta on sanottava että etteen päin niiku mummo lumessaToni oli erittäin mukava kaveri ja vakuuttavissa massoissa. Jyry taas mahtava treeniluola. Harvemmin noin makeita treenipaikkoja nähnyt. Oli mukava napata valokuvia ja viteoo!