BB PRO Toni Kohonen

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Oon ikuinen lupailija tän asian suhteen, mutta taas kerran koitetaan Onko jotain erityistä mitä porukka haluais että videolle tulee?

Jatka vaan samalla tyylillä ja sisällöllä kuin tähänkin asti! Hyvin tulee teikän persoona esille ja homma toimii. Mitä sitä hyvää muuttamaan.

Aikalailla samanlainen formaatti sopii mulle kuin tähänkin asti. Kertoa kuulumisia (niistä olen eniten kiinnostunut) ja voi olla lyhyttä pätkää treeneistä. Sen olen tiedostanut, että panostus on niin kova kuin olla ja voi nykyisissä olosuhteissa. Taistelijan ja voittajan luonne Tonilla.

Itse en niin paskanjauhannasta välitä, kovia treenejä ilman mitään kummallisia kuvakulmakikkailuja olis kiva kattoa, autenttisia, mistä välittyis intensiteetti, ei sellasia mitä leikataan miljoonaan kertaan ja laitetaan joku muka kova hevi taustalle tjst, sit tietty jos on jotain mielenkiinotista asiapitoista juttua treenistä, safkasta niin niitä olis mukava kuulla

Itse en niin paskanjauhannasta välitä, kovia treenejä ilman mitään kummallisia kuvakulmakikkailuja olis kiva kattoa, autenttisia, mistä välittyis intensiteetti, ei sellasia mitä leikataan miljoonaan kertaan ja laitetaan joku muka kova hevi taustalle tjst, sit tietty jos on jotain mielenkiinotista asiapitoista juttua treenistä, safkasta niin niitä olis mukava kuulla

Pientä vittuilun tuoksua viestissäsi, josta hyvin selkeästi välittyy, ettei kaikkia ole mahdollista miellyttää, eivätkä kaikki meistä osaa arvostaa videoita, joiden tekemiseen on jaksettu nähdä aikaa ja vaivaa.
Ja kyllä tykkään myös katsoa ihan aitoa raakaa kuvaa jumppailuista, mutta ei mulla ole mitään sitä vastaan, jos siihen pätkään on onnistuttu taikomaan vähän erilaista tunnelmaa editoinnin ja hyvien musavalintojen muodossa.

Pientä vittuilun tuoksua viestissäsi, josta hyvin selkeästi välittyy, ettei kaikkia ole mahdollista miellyttää, eivätkä kaikki meistä osaa arvostaa videoita, joiden tekemiseen on jaksettu nähdä aikaa ja vaivaa.
Ja kyllä tykkään myös katsoa ihan aitoa raakaa kuvaa jumppailuista, mutta ei mulla ole mitään sitä vastaan, jos siihen pätkään on onnistuttu taikomaan vähän erilaista tunnelmaa editoinnin ja hyvien musavalintojen muodossa.
mua ärsyttää esim wileniuksen uudet pätkät missä on miljoona eri kuvakulmaa ja leikkausta niin ei tiedä koska sarja alkaa, ei oikeen näe mitä siinä edes tehdään, mutta kai se on tärkeintä et on nähty vaivaa ja on tunnelmaa... mä oon kasvanut katsellen okaben videoita colemanista ja cutlerista niin kai senkin takia tykkään tollasista vähän "tylsemmistä" pätkistä

mua ärsyttää esim wileniuksen uudet pätkät missä on miljoona eri kuvakulmaa ja leikkausta niin ei tiedä koska sarja alkaa, ei oikeen näe mitä siinä edes tehdään, mutta kai se on tärkeintä et on nähty vaivaa ja on tunnelmaa... mä oon kasvanut katsellen okaben videoita colemanista ja cutlerista niin kai senkin takia tykkään tollasista vähän "tylsemmistä" pätkistä

Ihan samanlailla meikäläinenkin tykkää noita vanhempia rainoja katsella, mutta yhtä lailla uppoaa myös uudempi ja "edistyneempi" setti.
Wileniuksen uusia pätkiä en ole juurikaan katsonut, joten tuohon en osaa ottaa sen enempää kantaa. Voisin kuitenkin heittää sellaisen veikkauksen, että paineet ovat varmasti Veeralla (?) aika suuret, kun ottaa kuinka isossa roolissa hän nykyään on Peterin näkyvyyyden osalta ja kenen työtä hän ylipäätään jatkaa. En siis yhtään ihmettele, jos hommassa on välillä sellaista yliyrittämisen makua, koska aivan varmasti hän yrittää kaikkensa, että nykyinen tuotanto vastaisi edes jossain mittakaavassa edeltäväänsä. Plus, Veera on vielä aika aloittelija näissä kuvaushommeleissa ellen nyt ihan väärin muista.
Harva meistä kuitenkaan on yhtään missään asiassa seppä syntyessään ja kokeilemalla ja tekemällä sitä parhaiten oppii.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Toni oli erittäin mukava kaveri ja vakuuttavissa massoissa. Jyry taas mahtava treeniluola. Harvemmin noin makeita treenipaikkoja nähnyt. Oli mukava napata valokuvia ja viteoo!
Massojen osalta on sanottava että etteen päin niiku mummo lumessa
Helppo on olla bodymiehen kuvattavana kun näkemys on treenaamisesta molemmilla se että treeni menee eteenpäin ja kamera seuraa perässä.

On kyllä aika jötkäle. Mielenkiintoista nähdä millainen kondis lavalla sitten tulee loppuen lopuksi olemaan.

Keep up the kuud wörk!

Back
Ylös Bottom