BB PRO Toni Kohonen

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Kävit kauppakeskus Kaaressa ja tervetuloa uudelleen.Viihdyit varmasti kun on niin väljää kävellä käytävillä :rolleyes:

On kyllä julmetun kokonen ukko, näyttää Kotipohjaki vielä iha classic kisaajalta siinä vieressä :D

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
olis kyllä mukava saada enemmän materiaalia, alkaa oleen aika kovat massat, suomen mittakaavassa aivan helvetin kovat! ja viparitekniikka noilla kässäreillä kohtuullisen vaikuttava

olis kyllä mukava saada enemmän materiaalia, alkaa oleen aika kovat massat, suomen mittakaavassa aivan helvetin kovat! ja viparitekniikka noilla kässäreillä kohtuullisen vaikuttava
Oon ikuinen lupailija tän asian suhteen, mutta taas kerran koitetaan Onko jotain erityistä mitä porukka haluais että videolle tulee?

Katoin jo ku otit noi isot käsipainot ja ruudulla luki et vipareita pitäs tehä et mitähä tostaki tulee mut yllätyin kyl kuinka puhtaalta noikin toistot näytti

Kuvaat vaan ihan perus treenejä ja paskanjauhantaa siihen ympärille. Sitähän porukka tykkää kattoo.

Tonilta menee kyllä varmaan kohtapuoliin hermot lukea tätä samaa iänikuista kommenttia meikäläiseltä, mutta rohkenen nyt ainakin vielä tämän kerran toistaa itseäni tappavan tylsästi.
Itse toivoisin näkeväni herralta jotain muuta kuin pelkkiä treenipätkiä. Esimerkiksi nuo kanavan alkupään videot oli mielestäni mukavaa katseltavaa, kun yhtenä hetkenä käppäiltiin selostuksen säestämänä pitkin poikin Savonlinnan katuja ja toisena hetkenä soudellaan jollain jorpakolla ja sitten ollaan taas kotona hoitamassa päivän askareita jne.
Tuon tapaisia lifestyle pätkiä saisi IMO tulla enemmän tältä mieheltä :)

Siinä kaiken muun häslingin ohessa voisit sitten vähän raottaa meille uteliaille JiiPeen metodeita mitä tulee treeniin, ravitsemukseen, kertoilla omista kuulumisistasi ja sen semmoista enemmän ja vähemmän turhaa papatusta.
Mua kiinnostais kuulla näin esimerkkinä vaikkapa siitä kuinka organisoit päiväsi. Onko sulla joku samanlainen kaava joka päivälle, että teet tietyt asiat tiettyyn aikaan jne vai fiilispohjalta yms?
Jepujee, uutta videoo ootellessa...

65659995.jpg

Back
Ylös Bottom