Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Oot harvinaisen oikeassaJumbo on saatanasta, älä käy siellä :D
Kiitos kiitos Porvoon Paroni, tätä yritetään kovasti. Parempi kisata ite nyt ennenku herra ite tulee keholavoilleJärkyttävän kokoinen ihminen. Sanokaa minun sanoneen mutta Kohosesta tulloopi Suomen isoimpiin ukkoihin kuuluva mies!
Itseasiassa en ole Jukan kanssa koskaan sanaakaan vaihtanu. Isäukon kanssa se on joskus 90-luvulla saunaillassa paininu että sen verran on yhteyksiäOnks Kohonen Vihavaisen tuttuja? kuitenki samalta alueelta kotoisin.
Itseasiassa en ole Jukan kanssa koskaan sanaakaan vaihtanu. Isäukon kanssa se on joskus 90-luvulla saunaillassa paininu että sen verran on yhteyksiä
Oon ikuinen lupailija tän asian suhteen, mutta taas kerran koitetaan Onko jotain erityistä mitä porukka haluais että videolle tulee?olis kyllä mukava saada enemmän materiaalia, alkaa oleen aika kovat massat, suomen mittakaavassa aivan helvetin kovat! ja viparitekniikka noilla kässäreillä kohtuullisen vaikuttava
Kuvaat vaan ihan perus treenejä ja paskanjauhantaa siihen ympärille. Sitähän porukka tykkää kattoo.Oon ikuinen lupailija tän asian suhteen, mutta taas kerran koitetaan Onko jotain erityistä mitä porukka haluais että videolle tulee?
Kuvaat vaan ihan perus treenejä ja paskanjauhantaa siihen ympärille. Sitähän porukka tykkää kattoo.