BB PRO Toni Kohonen

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Ootko kysynyt Paulilta vinkkejä, miten se sai taas ruuan maistumaan. Eikös silläkin ollut pidempi jakso 6kk kun mikään ei maistunut ja jokainen ateria oli tuskaa.

Ps itsekin kokeillut sitä sun snäppäämä pirtelöä, riisijauholla.

6000kcal on tällähetkellä, muuta kulutusta ei juuri ole kun treenit. Eihän se jatkuvaa ole että ruoka tökkii. Nyt on hieman parempi kuitenkin ollut kun siirryttiin 4 ateriaan päivässä + treenijuomat. Aijemmin oli 5 + treenijuomat. Itselle käy ilmeisesti tuollainen aavistuksen harvempi rytmi. Kyllähän se offilla jossain vaiheessa tulee mukaan sekin että syöminen välillä työstä menee ja ei se nyt minulle ylitsepääsemätöntä ole, syön mitä on käsketty meni siihen sitten 5 tai 55 minuuttia ☺️. Edellisellä offilla ruoka kuitenkin potki jossain vaiheessa takaisin suuhun jopa mutta nyt ei sellaisesta ole ollut tietoakaan onneksi

Juu Kohosen touhuille iso käsi :worship:. En oo ikinä ymmärtäny tota pakonomaista "liian siistinä pysymistä". Tarkoittaen siis sitä että kuntoa yritetään pitää liiankin siistinä jolloin lihaskasvu ei varmasti ole paras mahdollinen. Varsinkin kun on jo todistettu että kireäksi pääseminen ei ole ongelma.

Cutlerkin sen tiesi...... :rolleyes:
818533c3345787c543e8d01fd0ac7aca.jpg

Kohosen toiminnasta huomaa että lajiin annetaan kaikki mihin suinkin panokset riittää, tälle äijälle soisin sponsoreita jos jollekkin.
Onhan sillä Fitnesstukku koodi pakkotoisto15 sponssina, Marko Savolainen teki kyllä tyhmästi kun ei uusinut sponssia... no mut se siitä

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Kiitos vaan kannustavista kommenteista! Kyllä mie tähän lajiin panostan niin kovaa kun voin ja olen panostanutkin jo vuosia. Sponsori asiasta sen verran, että videota tulikin aijemmin tehtyä ja kuvailtua treeniä jne. On vaan ollut hieman hankalaa se kuvaaminen salilla kesken treenin itse ja haluan että se taas ei häiritse treenaamista. Joku pitäisi erikseen olla ihan kuvailemassa mukana. Dieetillä sitä jotenkin aktivoituu ja jaksaa sitten panostaakkin tuohon näkyvyyteen erilailla kun virtaa riittää ja ukko touhottaa suuntaan jos toiseen koko ajan :D.
"Huippu" tuossa selkää kehaisi niin sinne tosiaan tuntuu tarttuvan tavara jokseenkin hyvin ja tasaisesti. Kädet miulla taas tuntuu olevan hieman laahaavat, eikä hauis parhaan muotoinenkaan eli tarvitsee paljon massaa näyttääkseen joltain, lapasen ympärys mitattiin ja 52cm se oli ilman pumppia mutta enemmän se tähän painoon saisi olla vaikka eipä ne kädet se rasvaisin osa tässä ruhossa ole

Minua kiinnostaisi historia JYRYLÄISEN TAKANA,ja nythän puhumme kulmagrillin tiskin alta löytyvästä mehevästä lörtsypiirakasta...

Vitosella priimaa..
Koitellaanpa selvittää miten homma on saanu alkunsa
Elikkä tämän meidän Jyryn salin kanssa samassa rakennuksessa on viiskulman grilli, josta saa setin nimeltään jyryläinen. Villi legendahan kuuluu että ennenaikaan salin porukka treenasi viikot ja viikonloppuna salin yläkerrassa olevaan baariin sitten kaljottelemaan. Illan jälkeen tietty viereiselle grillille näyttämään ketkä on nakkarijonon kuninkaat pikku painien muodossa ja tiskiltä jyryläinen yöpalaksi. Maanantaina sitten taas salille ja porukka on siellä aina jännittäny ketä ne poliisit tulee hakemaan tälläkertaa, jos maanantaina ei poliiseja salille kuulunut niin tämä normaali kierto alkoi alusta

Kiitos vaan kannustavista kommenteista! Kyllä mie tähän lajiin panostan niin kovaa kun voin ja olen panostanutkin jo vuosia. Sponsori asiasta sen verran, että videota tulikin aijemmin tehtyä ja kuvailtua treeniä jne. On vaan ollut hieman hankalaa se kuvaaminen salilla kesken treenin itse ja haluan että se taas ei häiritse treenaamista. Joku pitäisi erikseen olla ihan kuvailemassa mukana...

Olen tuosta sulle ennenkin maininnut, että olisi kiva jos kuvaisit sitä salin ulkopuolistakin elämää ja arkea vähän ahkerammin. Ei nuo treenivideot ainakaan itseä kiinnosta läheskään niin paljon kuin tuollaiset autenttiset pätkät, joissa sukelletaan ns. "pintaa syvemmälle" ja saa tavallaan paremman kokonaiskäsityksen siitä, millainen se mies lihasten takana on :)

Kuinkas paljon offilal on tullut nukuttua? Noilla massoilla sekä isoilla painoilla kun treenaa, niin uni on ehdottoman tärkeää. Kuitenkin ovella käyt viellä hommissa?

Kuinkas paljon offilal on tullut nukuttua? Noilla massoilla sekä isoilla painoilla kun treenaa, niin uni on ehdottoman tärkeää. Kuitenkin ovella käyt viellä hommissa?
Kyllä se 10h on varmaan mitä tulee vuorokaudessa vähintään unta, joskus enemmän mutta alle ei varmasti mene. Itseasiassa olen tehnyt enää vain pe illlat ovella mutta nyt sitten loppui nekin vuorot kun tää paikka missä olin suljettiin. Valmentelen jonkin verran saliporukkaa eli ohjausta välillä mutta enimmäkseen etänä koneella sitten näppäilen ohjelmia.

Olen tuosta sulle ennenkin maininnut, että olisi kiva jos kuvaisit sitä salin ulkopuolistakin elämää ja arkea vähän ahkerammin. Ei nuo treenivideot ainakaan itseä kiinnosta läheskään niin paljon kuin tuollaiset autenttiset pätkät, joissa sukelletaan ns. "pintaa syvemmälle" ja saa tavallaan paremman kokonaiskäsityksen siitä, millainen se mies lihasten takana on :)
Lupaan taas koittaa ryhdistäytyä välillä siinäkin

Lupaan taas koittaa ryhdistäytyä välillä siinäkin

Hah, luin ton viestin eka, että lupaahan taas koittaa ryhdistäytyä välillä sinäkin :D
- Mä lupaan :D

Edit. Ja tämä olisi tosiaan erittäin toivottavaa, koska ainakin tähän astisista videoista välittynyt pelkästään myönteinen kuva sinusta.

Viimeksi muokattu:
Back
Ylös Bottom