Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kyllä soisi, mutta sponsorille on myös oltava jotain annettavaa.Kohosen toiminnasta huomaa että lajiin annetaan kaikki mihin suinkin panokset riittää, tälle äijälle soisin sponsoreita jos jollekkin.
Onhan sillä Fitnesstukku koodi pakkotoisto15 sponssina, Marko Savolainen teki kyllä tyhmästi kun ei uusinut sponssia... no mut se siitäKohosen toiminnasta huomaa että lajiin annetaan kaikki mihin suinkin panokset riittää, tälle äijälle soisin sponsoreita jos jollekkin.
Kyllä siinä ohi ajellessa tulee pysähdyttyä kylään jos sattuu siihen suuntaan menoa. Olikohan keväällä kun viimeksi kävinOletko Toni vielä nykyään Boogien kanssa tekemisissä?
Koitellaanpa selvittää miten homma on saanu alkunsaMinua kiinnostaisi historia JYRYLÄISEN TAKANA,ja nythän puhumme kulmagrillin tiskin alta löytyvästä mehevästä lörtsypiirakasta...
Vitosella priimaa..
Kiitos vaan kannustavista kommenteista! Kyllä mie tähän lajiin panostan niin kovaa kun voin ja olen panostanutkin jo vuosia. Sponsori asiasta sen verran, että videota tulikin aijemmin tehtyä ja kuvailtua treeniä jne. On vaan ollut hieman hankalaa se kuvaaminen salilla kesken treenin itse ja haluan että se taas ei häiritse treenaamista. Joku pitäisi erikseen olla ihan kuvailemassa mukana...
Kyllä se 10h on varmaan mitä tulee vuorokaudessa vähintään unta, joskus enemmän mutta alle ei varmasti mene. Itseasiassa olen tehnyt enää vain pe illlat ovella mutta nyt sitten loppui nekin vuorot kun tää paikka missä olin suljettiin. Valmentelen jonkin verran saliporukkaa eli ohjausta välillä mutta enimmäkseen etänä koneella sitten näppäilen ohjelmia.Kuinkas paljon offilal on tullut nukuttua? Noilla massoilla sekä isoilla painoilla kun treenaa, niin uni on ehdottoman tärkeää. Kuitenkin ovella käyt viellä hommissa?
Lupaan taas koittaa ryhdistäytyä välillä siinäkinOlen tuosta sulle ennenkin maininnut, että olisi kiva jos kuvaisit sitä salin ulkopuolistakin elämää ja arkea vähän ahkerammin. Ei nuo treenivideot ainakaan itseä kiinnosta läheskään niin paljon kuin tuollaiset autenttiset pätkät, joissa sukelletaan ns. "pintaa syvemmälle" ja saa tavallaan paremman kokonaiskäsityksen siitä, millainen se mies lihasten takana on
Lupaan taas koittaa ryhdistäytyä välillä siinäkin