BB PRO Toni Kohonen

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Mitenkä kohosella nykyään kulkee? Ollu jo tovin hiljasta videoitten puolelta ... Onko tulossa mitään materiaalia ? Paljon tällä hetkellä offipaino?
Joo vähä hiljaiseloa tässä pitäny ja keskittyny enemmänki tuohon pihvintekoon. 132kg on heilahtanu aamuvaaka nyt korkeimmillaan. Koitan ryhdistäytyä videoiden muodossa tässä mahdollisimman pian. Treeni kulkee kuitenkin hyvin ja tulostakin luultavasti tulee :)

Kuvissa painoa 132-133 kg. Toni kävi myös inbody-mittauksessa ja tulosten perusteella rasvat reilu 20.

15036537_1284425674941001_2577481045107307542_n.jpg 15037067_1284425644941004_2721251987673815296_n.jpg
15027639_1284425651607670_7893680665548576492_n.jpg 15027790_1284425671607668_3751699941558529021_n (1).jpg

Paljon on kyllä painoo, mutta melko paljon on päällä paskaakin. Eikö olisi helpompaa olla järkevässä kunnossa esim. 115kg? Terveydenkin kannalta helpottaa.

Paljon on kyllä painoo, mutta melko paljon on päällä paskaakin. Eikö olisi helpompaa olla järkevässä kunnossa esim. 115kg? Terveydenkin kannalta helpottaa.
Sanotaan näin että 115kg painoisena jos meinaa kestää niin ei tarvitse maksimaalisesta lihaskasvusta ainakaan haaveilla. Tavoitteena on edelliseen kisapainoon läiskiä kymppi lisää ehtaa tavaraa lavalle niin luulen että se ei onnistu olemalla 5-6kg päässä kisakunnosta kaksi vuotta :). Itsellä tuo rasva karisee vielä aika vaivatta aina dieetille lähtiessä niin teen pihviä mieluummin kun olen pari vuotta säikeillä ja suonet pinnassa :)

Sanotaan näin että 115kg painoisena jos meinaa kestää niin ei tarvitse maksimaalisesta lihaskasvusta ainakaan haaveilla. Tavoitteena on edelliseen kisapainoon läiskiä kymppi lisää ehtaa tavaraa lavalle niin luulen että se ei onnistu olemalla 5-6kg päässä kisakunnosta kaksi vuotta :). Itsellä tuo rasva karisee vielä aika vaivatta aina dieetille lähtiessä niin teen pihviä mieluummin kun olen pari vuotta säikeillä ja suonet pinnassa :)
Sitten kun on perusmassat tehty kunnolla että se kisapaino keikkuu jo siellä reilussa 110kg niin sillon voisi mielestäni offiakin vetää maltillisemmin ja kisailla useammin :)

Ihan järkeenkäypää on nuo tonin ajatukset massakaudesta ja ei muuta kuin kovia ja hyviä treenejä. Mielenkiintoista nähdä millanen paketti lavalle tulee seuraavalla kerralla.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Kyllähän se plussalle pitää vetästä ja antaa rasvaakin tulla jos haluaa reippaammin kasvatella kokonaisuudessaan massaa kuin vähän priorisoida jotain heikkoutta. Itse kiitutellut alle kympin rasvoissa lähemmäs vuoden ja sanomattakin selvää ettei sitä lihaa juurikaan tunnu tulevan vaikka onkin vähän apuja käytössä. Ja ihan aloittelija ei kyllä olla. Wilenius aika poikkeus kun teki 27kiloa lihaa ja rasvat varmaan pysyi samassa. Olihan Savolainenkin kunnon offimiehiä vaikka ei sekään niin läski ollut miltä näytti. Äkkiä on 10 kiloa vettä sen kokoisessa uskossa, pehmentää kyllä mukavasti. Niin kauan kun pitää keskivartalon kunnossa, niin senkus ottaa massaa, ne lähtee kyllä yhtä äkkiä poiskin. Ja se keskivartalo ei isommastakaan offi kunnosta leviä kuin hetkeksi, joten eipä se niin huono tapa ole lihaa kerätä. Itse sanoisin että jos vähän heikkouksia ja pakettia hioa niin voi maltilla mennä, mutta kymppi kauttaaltaan lisää jo noihin entisiin massoihin ni ei kyllä mitkään cyklittelyt paras tapa ole.

Ja oikeen, motivoituneen Bodarin tunnistaa oikeasta offista. Kehitys menee ulkonäön edelle. Vaan eipä kaikilla mene, onhan se kiva olla iso ja kireä kuin iso ja pöhöttynyt. Toisaalta, on siinä se kiva, ettei tarvitse nälissään olla ja voi syödä vähän ohikin.

Oisko @betrayer mitään, jos päivittelisit pitkästä aikaa omiakin kuulumisiasi tuonne VIP päivyrin puolelle?
Olisi mukava kuulla vähän, että miten äijällä pyyhkii tätä nykyä, millaisia tavoitteita ja mitä olet tuossa reilun parin vuoden hiljaiselon aikana duunaillut.
Olettaen, että haluat siitä edes kertoa :)

Kyllä tuossa on varmaan paukutettu hyvin lisää lihaa jo tällä hetkellä. Tuo on varmaan vaan pakko vetästä kunnolla plussalle kun alkaa tosissaan lihatalkoisiin.

Tässä kyllä innolla oikeesti odottaa mitä tuolta kuoriutuu esiin. Eikun tsemppiä koitokseen !

Pitää koittaa tuo videonteko nyt ottaa asiaksi, kun on tässä jo muutaman kerran tullut itse tyhjiä lupailtua.
Peterin 27kg ei välttämättä ole ihan verrannollinen automaattisesti minun offiin. Peter siirtyi sillon cbbstä kehonrakennukseen ja luonnollisesti silloin ne kovimmat massat heti tehdään. Olisiko ollut 2013 lahdessa niin peterkin sillon hiukan pyöreämpi kyllä oli kuten asiaan kuuluu :).
Ja muutenkin asiat ei aina ole ihan verrannollisia keskenään, koska muuttujia on tässä hommassa todella paljon, joku ajaa vähän korkeempi oktaanisella kun joku toinen jne.
Syömisvideota tuskin pelkästään on tulossa, tällä hetkellä syöminen on paskin asia maailmassa . Miulla olisi yksi ns "vapaasyöntipäivä" viikossa, mutta en sellaisia kokonaisia päiviä ole koskaan pitänyt kun huono olo niistä vaan tulee jos mättämällä laittaa paskaruokaa menemään. Omat vapaasyöntipäivät on sitä enimmäkseen että syön vaikka hivenen kevyemmin ettei tarvitse silloin taistella ruuan kanssa yhtään. Muutenkin olen tuollaisia kokonaisia vapaasyöntipäiviä vastaan että syödään ihan päin persettä koko päivä, mieluummin yksi-kaksi vapaata ateriaa viikossa tilanteen vaatiessa että voit käydä vaikka tyttöystävän tai kaverin kanssa ulkona syömässä päivästä riippumatta jos tilanne tulee :)

Back
Ylös Bottom