Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Laita luuriin Shazam tai Soundhound ja sama muille jotka joka videossa kyselevät joka biisin nimee. Toistuu 100% joka ikinen kerta.Mikä biisi soi kun alatte tekemään T-soutua?? Aivan mahtavan kuuloinen
Kiitos oikein paljon.Laita luuriin Shazam tai Soundhound ja sama muille jotka joka videossa kyselevät joka biisin nimee. Toistuu 100% joka ikinen kerta.
View: https://www.instagram.com/p/BG6_3O0Hxhy/?taken-by=tonikohonen
Mikä editointiohjelma mahtaa olla kyseessä?
"Olen lomalla"Herätys Kohonen!
Fanit kaipaa päivityksiä kerpele ;)
"Olen lomalla"
Oon tässä vähän aikaa nyt vaan ollu ottamatta sen kummempaa stressiä hommien päivittelystä, mitä nyt muutama kuva tai pikku pätkä sillontällöin. Mutta kyllä tässä tovin päästä taas pidempää videoo rupean lykkimään tubeen tasasin väleinEi se kamera paljoo soutuveneestä vie tilaa ;)
Olisit nyt ajoissa ilmoitellu että Powerille meet ? Kerava muuttunu paljon vuosien saatossa,niin ei sitä savolaisten tarvii jännittää enääOon tässä vähän aikaa nyt vaan ollu ottamatta sen kummempaa stressiä hommien päivittelystä, mitä nyt muutama kuva tai pikku pätkä sillontällöin. Mutta kyllä tässä tovin päästä taas pidempää videoo rupean lykkimään tubeen tasasin välein
Mitkä oli tonin kisasuunitelmat.?
Ok.Tais olla 2017 syksyn arnoldi ja sit kotimaan kilpailut.
Joo siinähän ne taisi tullakkin jo, sitten toki pm kisat yms mitä sinne saa mahtumaan mahdollisimman paljon. Mut kunhan nyt päästään sinne vähän lähemmäs ja kaikki menis niiku on suunniteltu