BB Toni Kataja

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Morjes. Väsätään huomenna Halmon Antin kanssa pieni video kasaan, joten jos jollakin on joku hyvä kysymys vailla vastausta, niin vielä ehtii mukaan.

Tuolla Matias Niemen ketjussa on suolan määrästä käyty keskustelua,sanokaas teki siihen jotain!

1.
Mitäs mieltä herrat ovat näistä "uusista sarjoista", IFBB Euroopassa ja Etelä Amerikassa jo toiminnassa tämä wellnes sarja.
Kaiketi tulisi olla women's physique ja bikinin välimuoto. Pehmeäpi kunto ja jalkat&perse osasto isompana.
IFBB Pro League/NPC ottaa ensi vuonna tämän IFBB wellness sarjan, missä vaiheessa on liian paljon kategorioita vai joko nyt on?
Onkos tämä enää pelkkää rahastusta, fysiikka lajit suositumpia kuin koskaan koko maailmassa.

2.
Mitä mieltä Mika Shivosen mahdollisuuksista pärjätä IFBB Pro Classic physique sarjassa?
Taloudellisesti ajatellen, vaikka rahapalkinnot siellä huonompia kuin Bikini Prolla, saisiko näkyvyyttä ja suosiota jos rupeaisi kilpailemaan Pohjois-Amerikassa vai
vaatisi sen verta isoa muutosta elämään, kuten sinne muuttoa jotta voisi alkaa kunnolla brändätä itseä. Kuitenkin vuosien työ vaikka 1v saisikin lunastettua itselle Pro kortin.

Höh, kolme vikaa kysymystä meni ohi, ei huomattu enää niitä. Mutta ne on ylhäällä ja vastataan niihin seuraavassa videossa, vaikkei se mikään varsinainen Q&A olekaan. Kuvaillaan tässä kesän aikana muutamakin pätkä.

Morjes!

Mä sain viime viikolla avattua oman kakkostyöni psyykkisen valmennuksen kotisivut, joten jos kiinnostaa niin käy kurkkaamassa.

Sieltä muuten löytyy ”palvelusta sanottua” -osiosta muutaman täällä Pakkiksellakin tutun kaverin kommentit. Ja täytyy sanoa, että jokaisen em. kaverin kanssa työskentely on ollut ilo ja kunnia. Kunnianhimoisia herrasmiehiä, jotka ymmärtää sen, että ihminen on fyysinen, psyykkinen ja sosiaalinen kokonaisuus, ja paras lopputulos saadaan aikaiseksi panostamalla kokonaisuuteen, ei vain yhteen sen osista.

Ja vielä omat pikakuulumiset. Mä olen treenaillut edelleen normaalisti, tosin parin kuukauden pätkän jumppasin kotona, mutta tykkäsin kovasti siitäkin ajasta. Kotitreenit ja varsinkin vastuskuminauhoilla tekeminen vaati tosi kovaa liikkeen kontrollointia, kaikki nykiminen ja repiminen piti jättää pois, liike täytyi olla hallussa ja sitä piti puristaa koko matkan ajan molempiin suuntiin.
Aerobisella puolella mäkivedot on uus juttu, josta olen tykännyt isosti. Olen käynyt vetämässä niitä noin joka toinen päivä, tai sitten olen tehnyt välillä hiit-treenin vaikka kahvakuulilla.

Ruokapuolella olen vähän sulatellut tammikuun alusta tosi rauhallisella tahdilla ylimääräisiä pois. Tiukistelu loppuu nyt kesäkuuhun, ja kunto alkaa olla sellainen, että on luottavainen mieli haastaa kesällä Kille viivalle skootterin kanssa. Ostin skootterin, jos tyttö innostuisi ens kesäksi ajamaan kortin. Ja jos ei, niin ajan sitten ainakin kesän sali- ja jätskinhakureissut sillä itte.

Olkapää vaivaa edelleen, ja on jo aika kipeä, treeni vaatii melkoista improvisointia. Mutta niillä palikoilla mennään mitä kulloinkin annetaan, ja joka kerta mä lähden salilta kotiin tyytyväisenä, kiitollisena, ja onnellisena, ihan niin kuin aina. Ja nyt olkapään kanssa olemista helpottaa se tieto, että se pistetään syksyllä kuntoon. Tai kuntoon ja kuntoon, nivelrikkoa sieltä ei saada korjattua, mutta avarruksen ja putsauksen jälkeen saadaan kivut hallintaan.

Halmon Antin kanssa on välillä puhuttu, että väsättäis video, aiheena vaikka ”Onko kisauran jälkeen elämää”😊. Tosin en mä tiedä, vaikka Antti joku päivä lähtis vielä pelottelemaan muita🤔. Mutta ainakin mun osalta kisat on kisattu 100%:n varmuudella. Upeita muistoja, mutta nyt on just hyvä näin.

Jep, mutta nyt mukavaa kesää ja tehokkaita treenejä!!!

Ja Mikelle: voisit tulla kurkkaamaan Auran uuden salin, eka hirsipohjainen sali Suomessa. Ja vieressä on salin omistajan jädekioski, joten saadaan suhteilla isot pallot.🙏

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom