Katajalla on Olmalan ohella omaan silmään tyylikkäimmät fysiikat koko Suomessa
Juu ei ne Overall voitot ole sattumaa
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Katajalla on Olmalan ohella omaan silmään tyylikkäimmät fysiikat koko Suomessa
Huhhuh!!Katajalla on Olmalan ohella omaan silmään tyylikkäimmät fysiikat koko Suomessa
Kiitoksia. Ja lisää on tulossa, sovittiin jo Antin kanssa seuraavasta yhteisestä jutusta.Olipas mukava jakso, mielellään teidän höpöttelyjä kuuntelee. "Ei ihan niin kultanen" tuolle kohdalle tuli kyllä hetken aikaa naurettua =) lisää vaan videoo kun kerkiätte tekemään.
Oho. No kiitoksia, mukava kommentti. Varsinkin kun täältä Suomesta löytyy MONTA tosi kovaa fysiikkaa, kavereita joita itse arvostan ja joista tykkään isosti. Ja niitä löytyy onneksi yhtä lailla jo lopettaneista, kuin vielä kilpailevista, ja myös vasta aloittelevista kisaajista.Katajalla on Olmalan ohella omaan silmään tyylikkäimmät fysiikat koko Suomessa
Kaikkeen minäkin olen näppini ehtinyt pistää peliin. Mut ihan on @Toni Kataja n omaa syytä.Halmon ja Katajan videoita on ilo katsella. Molemmat ovat jotenkin todella rehtejä kavereita. On samalla hieno huomata, että vielä löytyy kehonrakentajia, joiden ei ole tarvinnut peittää lihaksiaan tatuoinneilla. Kyllä puhdas iho näyttää aina hyvältä, hyvä jätkät.
P.S. Katajan tatuoinnit eivät häiritse, koska ne eivät varasta huomiota lihaksilta.
Totta, elämässä pitää olla varovainen, sitä saa usein just sitä mitä tilaa.Kaikkeen minäkin olen näppini ehtinyt pistää peliin. Mut ihan on @Toni Kataja n omaa syytä.
Joo:/ Oli koneen kanssa vähän ongelmia. Mutta nyt on homma kunnossa, lataan videon uudestaan..^ Näköjään video katkeaa kesken kaiken eli luultavasti tullee uusi versio.