BB Toni Kataja

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu
Supermass Nutrition: Super Meal 1 KG -30%
Q&A with mr Halmo:
Jos kesäisin pitäisi olla hyvässä kuosissa, niin kannattaako yleensä olla ympäri vuoden kohtuu tiukassa kuosissa ja keväällä lyhyt kiristely. Vai reilut plussat offilla ja pikkasen pitempi dietti?

ps. terveiset leppoisalle parivaljakolle.

3 kpl Basic Nutrition Whey (3 kg) -25%
Todella hyviä ja kiinnostavia videoita, eivät saa ansaitsemaansa huomiota, kuten Katajan jutut nyt eivät aina muutenkaan (puhun videoista ainoastaan). Ja tuo aiemmin mainittu korvaystävällisyys oli hyvä termi. Aika harvoja Podcasteja tms juttuja viitsii iltaisin kuunnella, vaikka sisältö ja henkilöt olisivatkin kiinnostavia. Tämä kun olisi ollut yhdessä pätkässä, niin täydellinen "ilta-podcast", jopa vielä "korvaystävällisempi" kuin Mikko Ellmenin jutut. Kiitos Toni näistä ja TODELLA toivoisin sinulta jotain pidempää videomatskua ihan mihin tahansa aiheeseen liittyen. Tai oikeastaan miksi tyytyä yhteen aiheeseen, sinulta tulisi varmasti loistava kokonaisuus koko kehonrakennusharjoittelun sekä fyysisiä että ehkä erityisesti psykologisia aspekteja ajatellen. Mutta joo, joskus jos ehdit ja jaksat, nämä ovat olleet todella kiinnostavaa kuunneltavaa, thänks!

Katajasta on kyllä saanut asiallisen oloisen kuvan mitä videoiden perusteella seurannut, nostalgisia juttuja uran alusta jne. Enemmän tosiaan näitä videoita tsiikailis, treenejä ym.

Hyvä videohaastattelu, jossa hieno loppu. Hieno ja ansaittu arvostus Miken työlle!
Oli kyllä kiva juttu ja kyllä se hyvältä tuntuu kun mä en todellakaan ole tottunut tommoiseen koko urani aikana.

Oli kyllä kiva juttu ja kyllä se hyvältä tuntuu kun mä en todellakaan ole tottunut tommoiseen koko urani aikana.

Hieno ele Suomen bodi-skeneltä Mikelle, täysin ansaittu. Itse olen seurannut Pakkotoistoa sellaiset 10 vuotta ja olen nähnyt miten Mike on saanut paskaa päälleen täysin syyttä, joskus ehkä vähän syystä. Kuitenkin tämä foorumi antaa aloittelijoille sekä jopa Pro-tason miehille niin paljon, että Miken kannattaa olla ylpeä saavutuksistaan. Positiiviset ja rakentavat kommentit jatkossa aina etusijalla ennen negaamista. T: Shape46, tällä viikolla 57v, and still going on strong

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom