Deleted member 26417
Eroaako teillä salitreenit kuinka paljon toisistaan jos ollaan dieetillä vrt. offilla.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ihan loistavaa Putkimies, että ymmärsit pointin. Sun kysymyshän oli siis mitä parhain. Olen itsekin paininut, varsinkin ennen olkapään operaatiota, selkeän puolieron kanssa. Ja siihen ei tosiaan yleensä auta toistomäärien muutokset. Syynä kun on yleensä syystä tai toisesta johtuva virheasento, tai esim. liikerajoittuvuudesta johtuva virheellinen liikerata, kuten itsellä oli. Näin ollen pitäis löytää nämä virheasennot tai virheelliset liikeradat ja mahdollisuuksien mukaan korjata niitä. Ja jos ei se ole mahdollista jo tietoisuus asiasta voi auttaa löytämään uusia tapoja treenata tasapuolisemmin.Yhtään vähättelemättä asiapitoista sisältöä, niin ainakin viihdearvo oli kohdillaan! Jätkien jutut ja asenteet kohdillaan ja kirsikkana kakun päällä, niin paskanen nauru toiseksi viimeisessä kysymyksessä, etten meinannut itsekään lakata nauramasta
Kiitos mukavasta palautteesta! Ja wau mikä idea mikin hankinnasta, kiitos siitäkin! Mutta totuuden nimissä niin harvoin, amatöörinä ja omaksi iloksi me näitä tehdään, että ei teidän kyllä kannata eikä tarvitse laittaa rahojanne meidän mikkiin.Siis aivan loistavaa sisältöä ja todella antoisaa.
Mutta palautetta pitää antaa aina niin sellainen tuli mieleen, että olisko jotenkin mahdollista donata vaikka yu kanavanpuolesta tai jotain että hankkisitte jonkinlaisen mikrofonin.
Niin paljon tulee asiaa eikä yhtään liian pitkästi, mutta tän päivän podien taso audiollisesti alkaa olee sen verran hyvää tasoa, että huomaa kun pitää keskittyä selkeesti tarkemmin kuunteluun kun mihin tottunut. (toisin mulla kuulossakin hieman taajuus ongelmia ) . Kameran mikki korjaa ääniä silleen että jos toinen puhuu hieman kovempaa ja toinen vähän pääälle niin ääni häviää. plus pieni kaiku tulee.
Tämä nyt on todellakin pieni ongelma mutta meinasin jos kuunteliat vois jotenkin tukea toimintaa niin ehkä saataisiin useamminkin tälläisiä laatupätkiä. En siis epäile etteikö teidän lompakko vois kattaa päivitystä mutta mielellään tukisi tälläistä sisältöä ja varmaan muutkin kuunteliat.
Eikä se tarkotus varmaan teilläkään ole laittaa omaa massia turhemmin että me muut saadaan nauttia. Eiks sen pitäis olla vähän toisin päin.
Jos joku idea tähän niin täältä kyllä lähtee heti tuki rahaa aina asia sisältöön.
Kiitos hyvästä videosta jälleen kerran.
No totta munassa ymmärsin Ja itsekin tajusin vasta videota kuunnellessa, että olihan se hassusti muotoiltu tuo minun kysymys. Mutta vastasitte ajatustenlukijan lailla kysymykseeni. Hermotusvikaa mulla on vasurissa, se on fakta, eli puolen metrin pituus eron voi tässä tapauksessa unohtaa, toistaiseksi. Olen vasuria treenannut enemmän ja vähemmän, saman verran ja en ollenkaan, verrattuna oikeaan puoleen. En usko että hermotusta tulen ikinä saamaan oikean puolen kaltaiseksi, siksi ajattelinkin että pitäisikö vasemmalla puolella yrittää tehdä jotain spessua että pääsisi oikean tasolle. Ehkä tekemällä ja kokeilemalla tiedän miten käy, mutta veikkaisin että tällaiset ongelmat punnuksia siirtelevillä ihmisillä melko yleisiä, niin vinkkejä voisi saadaIhan loistavaa Putkimies, että ymmärsit pointin. Sun kysymyshän oli siis mitä parhain. Olen itsekin paininut, varsinkin ennen olkapään operaatiota, selkeän puolieron kanssa. Ja siihen ei tosiaan yleensä auta toistomäärien muutokset. Syynä kun on yleensä syystä tai toisesta johtuva virheasento, tai esim. liikerajoittuvuudesta johtuva virheellinen liikerata, kuten itsellä oli. Näin ollen pitäis löytää nämä virheasennot tai virheelliset liikeradat ja mahdollisuuksien mukaan korjata niitä. Ja jos ei se ole mahdollista jo tietoisuus asiasta voi auttaa löytämään uusia tapoja treenata tasapuolisemmin.
Videolla meitä ei siis naurattanut puoliero vaan molemmille iskostui päähän mielikuva kaverista, jonka toinen käsi on puoli metriä toista lyhyempi ja se kysyy meiltä miten saisi sen kasvamaan. Mahdoton tehtävä, ainakin meille. Ja se oli siinä, ei siitä tullut yhtään mitään vaikka sätittiin itteämme ja toisiamme kuinka. Ja lopputulos on nauhalla.
Mutta isot tsempit treeneihin ja toivottavasti saat hommiin selkiyttä.. tai sitten laitat seuraavalla kerralla meille tarkentavan kysymyksen.
Tiedätkö sä mistä se hermotusvika johtuu? Itsellä just liikerajoittuvuus vaikutti lopulta siihen, että tuli puolieroa ja esim. takaolkapää alkoi pienentyä vaikka vatkasin ja tein sitä miten. Olkapään liikkuvuus oli ennen leikkausta enää noin 30%. Takaolkapäätä tehdessä liikkui lapa ja epäkäs, mutta takaolkapäälle ei mennyt työstä promilleakaan. Vasta lisätilan saaminen helpotti hommaa ja liike alkoi taas mennä perille. Ja nyt operaation jälkeen Tuhkasaaren Samu on jeesannut saamaan lisätilaa käyttöön passiivisilla venytyksillä, eli mä voin edelleen päästä eteenpäin vaikka leikkaus oli viime vuoden elokuussa.No totta munassa ymmärsin Ja itsekin tajusin vasta videota kuunnellessa, että olihan se hassusti muotoiltu tuo minun kysymys. Mutta vastasitte ajatustenlukijan lailla kysymykseeni. Hermotusvikaa mulla on vasurissa, se on fakta, eli puolen metrin pituus eron voi tässä tapauksessa unohtaa, toistaiseksi. Olen vasuria treenannut enemmän ja vähemmän, saman verran ja en ollenkaan, verrattuna oikeaan puoleen. En usko että hermotusta tulen ikinä saamaan oikean puolen kaltaiseksi, siksi ajattelinkin että pitäisikö vasemmalla puolella yrittää tehdä jotain spessua että pääsisi oikean tasolle. Ehkä tekemällä ja kokeilemalla tiedän miten käy, mutta veikkaisin että tällaiset ongelmat punnuksia siirtelevillä ihmisillä melko yleisiä, niin vinkkejä voisi saada
Oliko tää Mike mulle? En mä osaa sitä videon kuvausta erikseen tähän linkata, mut tässä alla on linkki itse videoon. Ja onneksi täällä on mua taitavampia, joten ehkä joku voi jeesata.Törkkää linkki tähän ketjuun siihen videon kuvaukseen.