SUPERCARB 1kg -40%

BB Tommi Heinonen

Leskisen Jari muistaakseni sanoi jollain videolla ettei ole koskaan tavannut pieniä rintalihaksia omaavaa 200kg punnertajaa.

Joo no tuskin se chesti ihan flätti on jos pystyy tuollaisia rautoja kontrolloimaan.
Koitetaan kuitenkin samalla olla unohtamatta sitä, että mekaaninen kuormitus on vain yksi menetelmä muiden joukossa aiheuttaa lihaskasvua.

Viimeksi muokattu:
Supermass Nutrition: Super Meal 1 KG -30%
Leskisen Jari muistaakseni sanoi jollain videolla ettei ole koskaan tavannut pieniä rintalihaksia omaavaa 200kg punnertajaa.

Tähän vielä sellainen sivuhuomautus, että välttämättä kaikille se penkki ei ole paras liike juuri rintalihaksille, kyykky paras liike jaloille tai maastaveto paras liike selälle. Ei todellakaan kannata tuudittautua siihen oletukseen, että jos joku rakensi ison rinnan tekemällä pelkkää penkkiä, että sama onnistuisi myös itseltä.
Henkilökohtaisesti mä saan monessa muussa liikessä paljon kovempaa työstettyä rintaa kuin penkkipunnerruksessa levytangolla. Ja kun joku kohta takertuu tähän ja sanoo, etten tee penkkiä vain, koska olen siinä niin sysipaska, niin mainitsen lisäksi, että mun mielestä hacki toimii paremmin jaloille.

Bingo! :D

Niin jo se nyt oli selvää, että itse asia on noin. Meinasin kommentillani, että jos se Leskinen on noin sanonut niin on tarkoittanut varmaankin sen noin päin. Eikä niin kuin sen joku saattaisi ymmärtää, että pakko penkata 200 tai ei isoja rintalihaksia saa. Tuli tosta bingosta kyllä oikein ruudinkeksijäfiilis :D ja kuvittelin mielessäni höhöttävän hulkin hiukset pystyssä :D

Bingo! :D
Ne joilla on voimanosto taustaa (etenkin penkkipuolelta) on kyllä melkosen massiiviset tisut. Guru Charles Glass:kin tätä toi esiin videoillaan, kuinka bodaukseen vaihtaneilla voimanostajilla on mallikkaammat rinnat kuin muilla. (Mielipidekysymys...haistakaa mielännepahoittajat pieru :p)

Eli kasvattaakseen isot rintalihakset on pakko punnertaa 200 kg penkistä?
Turhaa sä alat mulle estrogeenihöyryissä kiukuttelemaan. Tuo kommentti ei edustanut omaa mielipidettä, koska en ymmärrä treenaamisesta mitään, vaan muistelin mitä Jari on ottanut tuohon penkinkuorman ja rintalihasten kokoon kantaa jollain videolla.

3 kpl Basic Nutrition Whey (3 kg) -25%
Erinomainen video! Kiitokset tästä.
Tommi on kyllä varmaan yksi favorite YouTube matskuissa. Hyvää schaibaa.

Olikos Tommi PC hommien lisäksi myös konsoleilla pelaava? Muistanko väärin vai pelasiko Diabloa pleikalla jossain pätkässä.
Siinähän on kans teille keskusteltavaa jossain introssa tai outrossa.

Suositut

Back
Ylös Bottom