SUPERCARB 1kg -40%

BB Tommi Heinonen

Supermass Nutrition: Super Meal 1 KG -30%
saatanan hieno mies tuo tommi. Ei valita vaan syö kuin mies.

Suurin osa (kuten minä itse) hyydyn 7000-8000 kalorin kohdalla ja valitan ämmämäisesti kun on rankkaa.

Tommi on kyllä huikea ukko! Ja imo hyvänpituinen video, just sopiva. Tuntuu että ei aina kerkeä katsomaan niitä hieman pidempiä, toki aina ne lopulta tulee katsottua mutta silti.

Eikö mee koskaan vatsa kuralle, kun mättää rasvasta noin? Itellä vetää ihan löysäksi jo kunnon pizza buffan jälkeen. En tiedä miks?
Hyvä video

"Vanhan ajan esanssipillurasva" :hyper::oujee::rock:

Sai repeillä taas Heinosen jutuille!

"Oishan tässä nyt aikaa syödä vaikka koko päivä":D.
Mitä tulis, lähemmäs 20 000 vissiino_O Kalorit kuitenkin 10 000 klo 13.
Hyvä pätkä.

Olen ollut ymmärtävinäni, että joskus dieetillä ns. tankkaus on hyvästä, kun se hieman nostaa kehon kykyä taas polttaa ravintoa tehokkaammin. Tämän 10k kalorin mättäyksen tarkoitusta en ymmärtänyt. Onko tämä siis sellainen perustankkaus, iso tankkaus vai vain pelkkä videoitu hulluttelu?

Olen ollut ymmärtävinäni, että joskus dieetillä ns. tankkaus on hyvästä, kun se hieman nostaa kehon kykyä taas polttaa ravintoa tehokkaammin. Tämän 10k kalorin mättäyksen tarkoitusta en ymmärtänyt. Onko tämä siis sellainen perustankkaus, iso tankkaus vai vain pelkkä videoitu hulluttelu?

on

Silloin kun ollaan rasvoissa alempana, niin tankkauksen merkitys ei välttämättä ole pelkästään hiilarien vetäminen takaisin kroppaan, vaan yleinen metabolinen vaikutus, jolloin todella isolla kalorimällillä rasvan kanssa on merkitystä.

On se raju ukko. Lisää schaibaa kiitos!

3 kpl Basic Nutrition Whey (3 kg) -25%

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom