BB Tommi Heinonen

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mistä tota kananmunan valkuaista purkissa saa? Ihan normi prismasta? Oon ettiny kaikkialta mutta en oo vielä löytäny.
Onhan sitä varmaan kaikissa noissa isoimmissa kaupoissa, ei vaan tietty oo ihan halpaa. Kysy myyjää näyttämään oikea hylly, mäkään en ekalla kerralla ite löytänyt :D

Mulla oli joskus pari purkkia semmosta kun White Force 3000, sain kaverin kautta joka oli tilaillut sitä muistaakseni Italiasta. Hintaa taisi jäädä litran purkille n. 4€, tosin riippuu määrästä paljonko tilaa. Ihan hyvää tavaraa oli ja päiväystäkin oli useampi kuukausi.

e. Nopealla googlauksella 3,19€/purkki ja postikulut 15€.

Kiinnostaako treenileiri Espanjassa 22.4-29.4 ?
Pysykää kuulolla, illalla tulee lisätietoa.

IMG_20160311_134405.jpg

Suosittelen kyllä Tommin oppeja kokeneemmallekkin kaverille. Itse tehnyt yhteistyötä Tommin kanssa about puoli vuotta ja vaikka luulin osaavani treenata ja syödä, on Tommin ohjelmat pelannut aivan eri tavalla!

GAME FACE ON….

Blogsussa siis pientä päivitystä jälleen!

"Vois koittaa tehdä pelivideon jaskalla höystettynä vaikkei se varmaan podikansalle sitä parasta viihdettä ole mutta ei tämä elämä saa liian vakavaa olla:)"​

Enpä tiedä lukeeko Heinonen ketjunsa juttuja, mutta ehdottomasti! Ei kaikkien videoiden tarvi kaikkia kiinnostaa. :)

"Vois koittaa tehdä pelivideon jaskalla höystettynä vaikkei se varmaan podikansalle sitä parasta viihdettä ole mutta ei tämä elämä saa liian vakavaa olla:)"​

Enpä tiedä lukeeko Heinonen ketjunsa juttuja, mutta ehdottomasti! Ei kaikkien videoiden tarvi kaikkia kiinnostaa. :)

100% agreed! :)

Meikäläinen ei peleistä tajua mitään, mutta ehkä te jotkut tajuatte :)

"What i did last night......"

12891033_182081872175540_8686318860998731098_o.jpg

Tai no sen verran taidan tajuta, että kyseessä lienee uusi The Division peli? Mutta siihenpä se sitten jääkin :D

Anyways, kysymys, jonka kuva herätti, onkin, että sattuikohan pelisessiosta tarttumaan jotain mahdollisesti nauhallekin :rolleyes:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom