BB Tommi Heinonen

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Hyvä pätkä. En tiedä miksi, mutta tuossa treenityylissä ja miehen olemuksessa on jotain kiehtovaa.

14:49 kiteyttää mun treenifilosofian aika hyvin.

Zone-sarja -42%

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Hyvää settiä, kerrassaan! Tässä näkee sen mitä kisaajan arki todella on, treenaamaan vaan vaikka unta takana vain muutama tunti. Sopiiko kysyä Tommi, että mikä funktio ja ajatus on tuossa tavassa tehdä viparit superina tuossa järjestyksessä? Ensin sivulle ja sitten taakse?

En tiiä mikä perkele se tuossa Tommissa on, vaikuttaa yksinkertaisesti vaan niin hienolta mieheltä.

Kait se on sitten se karisma mistä aina puhutaan.

Hyvää settiä, kerrassaan! Tässä näkee sen mitä kisaajan arki todella on, treenaamaan vaan vaikka unta takana vain muutama tunti. Sopiiko kysyä Tommi, että mikä funktio ja ajatus on tuossa tavassa tehdä viparit superina tuossa järjestyksessä? Ensin sivulle ja sitten taakse?

Itse oon tehny jo pitkään olkapäät samalla tyylillä ja teen tossa järjestyksessä koska koen viparit sivulle raskaammiksi. Jos teen eka viparit taakse ja sit sivulle niin tehot kärsii sivuvipareissa pahemmin kun toisinpäin.

Hieno ukkeli ja tosi siisti sali. Tuskin on mikään halpa juttu ees nikkaroida tommonen mesta. Laitteet taitaa olla aika hinnakkaita.

Mukava sarja tulossa. Seurantaan. :rock:

hieno sarja kyllä tulossa kertakaikkiaan! mitäs työtä Tommi tekee muuten?

Suositut

Back
Ylös Bottom