Tomekkion treenivideot

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Eikös ne liikeradat oo järkevämpää hioa kuntoon heti aluksi, ettei tarvi viittä vuotta heilutella niitä painoja päin vittua ilman kehitystä ja vasta sitten opetella tekniikat. Salilla näkee vuosia reenanneita jamppoja, joiden tekniikat on hirveää katsottavaa ja kehitys sen mukaista.

Ei se nyt mitenkään päin vittua habaa tee. Se on ihan normaalia kun on noin nuori ja rimpula että ei ne suoritukset oo niin koordinoituja. Sorry olin ehkä hieman voimakas kommentissa. Vituttaa vaan se hirveä haukkuminen ja hifistelydebatti mikä näistä videoista tyypillisesti alkaa.

Näissäkin videoissa kaveri on käyttänyt aikaa selkeesti leikkauksiin ja muuhun editointiin ja olettaisin, jos kommenttia haluaisi (mitä ei kysynyt), niin ennemmin siitä. Mä voisin kommentoida:

Hyvä meininki!

No pitääkö olla hiljaa ? rampata lääkärissä tulehtuneiden olkapäiden, murtunut kylkiluutkaan tangon tiputtua yksi kaunis päivä rinnalle.

Joo...ehdottomasti, tuo treenaaminen tuossa videollahan oli aivan extreme touhua, joten kannattais varmaan lopettaa kokonaan. Paras kun olis kotona vaan sängyssä, ei muuten sattus mitään.

Ei ny dramatisoida! Neuvoa saa (AINA), mutta ei pojalle vittuilla tarvi (se oli pointti).

Mut hyvät kesän jatkot sinullekin MXM !

Joo...ehdottomasti, tuo treenaaminen tuossa videollahan oli aivan extreme touhua, joten kannattais varmaan lopettaa kokonaan. Paras kun olis kotona vaan sängyssä, ei muuten sattus mitään.

Ei ny dramatisoida! Neuvoa saa (AINA), mutta ei pojalle vittuilla tarvi (se oli pointti).

Mut hyvät kesän jatkot sinullekin MXM !

Hmm, kukahan tässä nyt dramatisoi;)
Tuo mun teksti, mitä sä lainailit ei ole valitettavasti dramatisointia vaan totta. Olkapäät on paskana kiitos väärän penkkitekniikan. Ei tässä nyt kukaan ole Tomekkiolle vittuillut ja aina kun laittaa esille kuvia/videoita niin pitää varautua kriikkiin, sitä mun mielestä haetaankin sillä, että laitetaan matskua levitykseen.

Kesän jatkoja sinnekin!

Ugit hiljaa kun jätkä näyttää miten rauta nousee!

Aivan mieletöntä menoa kyllä. Täytyy antaa ihan isoa kättä niin kekseliäisyyden, treenin ja editoinnin puolesta. Mahtavaa settiä.

Keep up the good work ;)

Onpa kiva kattoa kun noinkin nuorella kaverilla on asenne kohdallaan ja mitä tärkeintä, treenipainot tarpeeksi pieniä. :thumbs: :thumbs: Niillä se pohja rakennetaan.

Niin paljon näkee sitä, että 15v laittaa 90% maksimista ja yritetään niillä sitten väkertää paskalla tekniikkalla osatoistoja. Eikä noissa nostotekniikoissa nyt mitään virheitä ole, pientä hiomista korkeintaan. Jatkat vaan samalla mallilla ja muistat syödä paljon ja pidät treenauksen mahdollisimman monipuolisena.

Jos laittasin tänne omia videoitani treenauksesta niin varmasti moni sanoisi, että älä hyvä mies noin tee, rikot vielä ittes. Aina tulee positiivista ja negatiivista kommenttia, siihen pitää varautua. Ja hyvin on mullakin paikat kestäny, vaikka välillä rääkki on ollut liiankin kovaa.

Treeni-intoa vaan tomekkiolle

Jos laittasin tänne omia videoitani treenauksesta niin varmasti moni sanoisi, että älä hyvä mies noin tee, rikot vielä ittes. Aina tulee positiivista ja negatiivista kommenttia, siihen pitää varautua. Ja hyvin on mullakin paikat kestäny, vaikka välillä rääkki on ollut liiankin kovaa.

Treeni-intoa vaan tomekkiolle

Itselläni on aivan sama tapa tehdä liikkeitä. Muille näyttää aivan varmasti siltä, että mitä vittua toi juntti taas egoilee :david: . Mutta, kun kuuntelee omaa kroppaansa niin oppii välttämään loukkaantumiset vaikka treeni näyttääkin aika rankalta :)

Ei tuu itselläni mitään mistään jos alan tekemään täydellisellä tekniikalla. Kokeillut olen :)

Treeni-intoa vaan tomekkiolle!

Tsemppiä Tomekkio! :thumbs:

Hee kivat viteot oli, aina kiva katsella tälläisiä~
Tsemii joo vaan kovasti, kyl kasvua tulee varmasti iän ja syömisten mukana.:thumbs:

Todella asiallista ja motivoivaa:rock:
Suoritustekniikoista en kyllä uskalla sanoa mitään,koska teen itsekin kaiken luultavasti vielä "päin persettä"
Tekisi kovasti omakin video mieli kuvata,mutta tuolla salilla ei kyllä kehtaa :david: :itku:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
NYt oikeasti tärkeä kysymys:
Tomekkio, kun penkkaat/vinopenkkaat, pysyykö lavat yhdessä koko noston ajan?

Näyttäisi varsinkin vinopenkissä siltä ettei pysyisi. Niiden täytyy olla yhdessä, muuten altistutaan olkapäävammoille. Vitut jostain hauiskäännöstä, tämä olisi ainakin omalla treeniuralla ollut ratkaiseva juttu.

Tuo lattiapunnerrus painojen kanssa on kyllä hyvä, itsekin silloin tällöin tehnyt kotona :D Muista vaan pitää painot mahdollisimman ylhäällä, ettei ole alaselällä se paino. Minulla kipeytyi jo siitä kun oli kymmenen kiloa painoa selässä liian alhaalla.

Ylipäätään hyvä meininki, keep up the good work:whip:

Mikä toi puntti-langan-päässä oli, forkkuja? Reenaa ne mieluummin punteilla tai tangolla, en tiä kuinka tehokas toi sun tapas on...

Forkkuja sillä treenataan, ja on muuten harvinaisen hyvä liike. Paremmin itse sillä kehitystä saanut kuin punteilla tai tangolla. suosittelen kokeilemaan.

Forkkuja sillä treenataan, ja on muuten harvinaisen hyvä liike. Paremmin itse sillä kehitystä saanut kuin punteilla tai tangolla. suosittelen kokeilemaan.

jätin ite tollaset hifistelyt kokonaan pois, kun ranteita vaan vihloivat. mave, ks, hammerit ja leuanveto on riittäny forkuille.

elä välitä suotta näistä NGV:n laske tanko hitaasti rinnalle ja laske kahteen kommenteista vaan tee silleen, ku hyvältä tuntuu.

tsemppiä treeneihin ja hyvää kesää.

Ihan hyvin kun kaveri on vasta 15 ja treenaa, mutta kun katsoin tuon sun videos niin itellä jäi mieleen toi viimeinen liikkeesi!!??? :kippis1:

Joo tota sen verran että hauiskääntö käsipainoilla, niin laske ensin käsi kokonaan alas ja nosta sitten vasta toinen käsi ylös...Muuten saat "vastavoimaa" siitä ylhäältä tulevasta kädestä....Että silleen

Joo tota sen verran että hauiskääntö käsipainoilla, niin laske ensin käsi kokonaan alas ja nosta sitten vasta toinen käsi ylös...Muuten saat "vastavoimaa" siitä ylhäältä tulevasta kädestä....Että silleen

Näin minäkin teen, aika usein kaikki tekee sen virheen että kädet heiluvat edestakas eikä se liike mene oikein, siis toinen käsi täysin alas ja sitten vasta puristetaan toisella.:)

Mitä ihmeen "vastavoimaa" HÄH kädet on ihan ominaan toimivia raajoja, kaiken järjenmukaan haukkari tekee saman työn kummassakin tapauksessa. Toi vaikuttaa lähinnä keskiruumiin tasapainottamiseen ja siihen miten täytyy muuta kroppaa hallita et tekeekö vuorotahtiin, samaan tahtiin molemmilla käsillä vaiko vuorotahtiin niin että vain toinen käsi liikkuu aina kerralla. En tiedä et mikä on paras tapa mut itse en halua lepuuttaa sitä toista kättä toimettomana siinä aina yhden toiston aikaa, vaan pitää kädet työssä koko sarjan ajan. uskon sen olevan näin parempi.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom