Tomekkion treenivideot

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Mua ihmetyttää miksi joku haluaa tehdä tälläisiä videoita? Onko siinä tarkoitus elvistellä vai mitä?Kuulkaa siis kaikki teinit: Tehkää niitä videoita sitten vasta kun niissä on jotain katsomista. Ei muuta kuin tsemppiä treeniin vaan Tomekkio.

Mua ihmetyttää miksi joku haluaa tehdä tälläisiä videoita? Onko siinä tarkoitus elvistellä vai mitä?Kuulkaa siis kaikki teinit: Tehkää niitä videoita sitten vasta kun niissä on jotain katsomista. Ei muuta kuin tsemppiä treeniin vaan Tomekkio.

Mä kyllä ihan siks tein että saisin neuvoja liikkeidensuoritustekniikkaan..

Ei herranjumala näitä kommentteja. Videot on tehty sekä viihdyttämään muita, että hyväksi kanavaksi saada palautetta treenitekniikoista yms.

Eli rohkeasti vain videoita väsäämään sekä aloittelijat että kokeneneemmat.

Jos sitä "näyttävyyttä" haluaa, niin onhan noita PRO-ukkojen videoita maailma täys, ei muuta kun niitä sitten katsomaan vain.

Asennetta ja itsevarmuutta löytyy. Se on erittäin hyvä asia. :thumbs:

Eli, ehkä pahin ongelma minkä noteerasin on, kun et pidä selkää suorassa joissakin liikkeissä. Etenkin MaVessa siitä kehittyy valtava ongelma, ja sun ikäisellesi se saattaa olla todella vaarallista. Pääajatuksena kannattaa pitää, että laitat selän suoraksi jokaisessa liikkeessä ja pidät vatsat tiukkoina, niin ei tule ikäviä loukkaantumisia.

Kun saat tekniikan kuntoon, niin mene suoriksi salille. Muista treenata koko kroppaa kunnolla ja puhtaalla tekniikalla. Muista myös syödä hyvin ja paljon proteiineja. Pakkista kannattaa myös lukea paljon ;)

ps. Musat kohdillaan :rock:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Heh :) Tome näyttää et kotonaki voi treenata hyvin!

:offtopic: mitäs liikkeitä sä teet siel kotona? siis kaikki mitä voite tehdä?

Mua polvivammasena pisti silmään toi polvien lukkoon vetäminen tossa kyykyssä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom