Tomekkion treenivideot

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Ei tuosta oikein mitään voi sanoa... Penkki ok, hauiksessa voisi varmaan ottaa isommankin käsipainon, näytti aika kevyeltä pumppailulta.

mievain sanoi:
Olipa perkeleen monimutkasta laata tuo.
Minulla ei edes toiminut kun vihdoin sain ladattua. Ja ei, en ala säätämään minkään codeccien kanssa kun kaikki muu toimii hienosti. :rock:

edit: yli 200 postia, *bileet* :kippis1:

Lataus oli juu vähän vaikeaa, mut kyl se sielt sit tuli.Kysyisin tosta keskitetystä hauiskäännöstä, että pitääkö/kannataako se käsi millä sitä painoa nostelee pitää siinä reidessä kiinni tuettuna vai annetaanko roikkua vapaasti?

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Kritz sanoi:
Minulla ei edes toiminut kun vihdoin sain ladattua. Ja ei, en ala säätämään minkään codeccien kanssa kun kaikki muu toimii hienosti. :rock:

edit: yli 200 postia, *bileet* :kippis1:

Ainaki media player classic:lla toimii.

Mimosan Hipiä sanoi:
Lataus oli juu vähän vaikeaa, mut kyl se sielt sit tuli.Kysyisin tosta keskitetystä hauiskäännöstä, että pitääkö/kannataako se käsi millä sitä painoa nostelee pitää siinä reidessä kiinni tuettuna vai annetaanko roikkua vapaasti?
Sitähän voi tehdä reiteä vasten tuettuna tai sitten voidaan myös antaa käden roikkua jalkojen välissä kun itse ollaan "kyykkypaska" asennossa eli kykitään kuin oltaisiin metsässä kyykkypaskalla.

Kyllä siinä hieman tollasta epävakautta oli huomattavissa. Penkissä pitäisi paketti pitää huomattavasti tiiviimpänä/tiukempana, nyt nostit melkeinpä lahnana ja enemmän käsillä kuin rinnalla.

Eipä tuosta pätkästä oikein mitään muuta osaa sanoa. Kovaa treeniä vaan jatkossakin.

Kyllähän tuo ihan hyvän näköistä menoa oli 14 vuotiaalle.. :rock:

Tuli ihan mieleen ihan omat ensikerran salilla penkin kimpussa.. raudat olivat aikalailla samat, tosin olin sua monta vuotta vanhempi..

Tsemppiä treeneihin! :kippis1:

Nero Show Timellä ainakin toimii tuo viteo. Aikalailla samonlaisia painoja kun mulla 14vuotiaana, tosin nyt romua on saanu lykätä tankoon "hieman" enemmän.

videoLANilla toimi pätkä hyvin. Sillä toimii lähes kaiki videot.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom