tokeneeko vai ei

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja hugo
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
tämmönen propeli olis.olen vetänyt voimapaonoitteisen ohjelman kyykkyssä ja penkissä pikapuoliin loppuun.Ja tarkotus olis jatkaa mavella(voimahakuinen)ja kyykky/penkki ylläpitävää treeniä.(täysillä 3*8,ilman kehittymis paineita).tarkoitus olis maven lisäksi panostaa yläselkään,vatsaan,hartioihin ja ojentajiin.
esim.
ma mave,rinta,yläselkä
ti jalat,hauis,ojentaja
to hartiat,yläselkä
la ojentaja,hartiat
+vatsoja joka päivä.
siis tokeneeko yläselkä ja muut 2* vko treenatut.ja tarkoitus tietysti vetää aina tappiin saakka!!! :whip: siis jos jollain kokemuksia vastaavasta tahi ehdotuksia niitä otetaan vastaan. :worship:

kyllähän monet ottaa penkkiä 3-4 kertaa viikossa joten miksei tokenisi?

Ei vaineskaan.. Kyllä itse ainakin luulen että ei ehdi millään palautua.. ainakaan omalta kohdaltani ei mahdollista.

Aika rankkaa voi olla. Kokeile itse niin tiedät :thumbs:

1) Noita vatsoja ei todellakaan tarvia joka kerta tahkoa sitä +1000000+2 toistoa ja loppuun saakka. Kerran viikossa kovaa riittää tai korkeintaan kaksi ja toisella voimapainotteisesti, toisella hieman pitemmät sarjat.

2) Jos teet "JOKA KERTA TAPPIIN SAKKA!!!" niin nuo hartiat ei tule palautumaan ikinä. Tee sitten edes toisena kertana hieman kevyemmin. Miksi muuten edes teet kaksi kertaa hartiat?

lisää potkua olkiin.tää systeemi on vielä projekti pöydällä,mutta jotain uutta pitää kokeilla.mulla vaan on sellanen tuntu et noi yläselän lihat palautuu hitaimmin,se eniten arvelluttaa. :wall:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom