Toisille se on helppoa

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mixu
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl

Mixu

Ei vain tajua
attachment.php

attachment.php

Kaveri on omien sanojensa mukaan natu. Enkä sano tätä sarkastiseen sävyyn, vaan onhan se mahdollista... Kaverihan vetää vertoja RiQ:lle. Ja ennen kuin porukka täällä vetää herneen nenään ja huutaa "natu-lol-sitten-mä-oon-smurffi", niin käy lukaisemassa ton threadin.
Stillsmall

älänyt perkele viitti. Oonko mä niin epätietoinen, kun todella en kyseenalaista tota ollenkaan. Mä kun ainakin tähän asti oon tosissani luullut, että tollaiseksi voi päästä ihan natuna. Mähän en meinaan ala mitään aineita käyttämään, korkeintaan proteiinia ja palautusjuomaa.

Eihän tuo todellakaan mikään suunnattoman suuri mies olekaan.
Katsoo sitten kuvia tai mittoja.
Kunto sen sijaan on aivan loistava ja illuusio sen mukainen.
Tavoitetta sillä osastolla kenelle tahansa.

Edit: Mike sen kiteytti.

Hahaa! Ei mutta voi perkele! Kun tarkemmin kattoo, mähän taidan tuntea ton vinon selkärangan omistavan jätkän...

Jos toi tosiaan on se sama sälli, joka menetti nimensä Amerikkalaisissa AAS-piireissä mm. patologisen valehtelun ja maksamatta jättämisen takia, niin ei ole natikka. Ei ole vetäny mitään kovia kuureja, vaan winny only yms. todella mietoa settiä.

Kyseinen henkilö on vielä saman pituinen ja painoinen ja kotoisin Teksasista. Ruumiinrakennekin on sama, vinoa selkärankaa myöden.

Mutta, kuten sanottua, varmuus on 1-epsilon luokkaa, mutta varmahan ei voi koskaan olla.

No jops, ehkä kaveri onkin jätti vain omille kokemattomille silmilleni, kun ei muut palstalaiset hetkauttanu eviäkään :D

Pitäisi seurata enemmän kisoja...

Ei tuo natunakaan vaadi, kun "vähän" enemmän aikaa, kärsivällisyyttä jne... igf1bp3:n kommentista huolimatta. Toisaalta on sääli,että jo tuon näköinen ei "normaalien" treenaamisesta vähän vähemmän tai enemmän tietävien mielestä voi millään olla natu. :curs:

-Edit-

Alkaako taas vähän heittää päässä vai mitäs provoat?

Mike

- Edit II - Nevermind.. :confused: T: Hannipanni

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Originally posted by Mixu
attachment.php

attachment.php

Kaveri on omien sanojensa mukaan natu. Enkä sano tätä sarkastiseen sävyyn, vaan onhan se mahdollista... Kaverihan vetää vertoja RiQ:lle. Ja ennen kuin porukka täällä vetää herneen nenään ja huutaa "natu-lol-sitten-mä-oon-smurffi", niin käy lukaisemassa ton threadin.
Stillsmall

Nojaa just joo no kyllä se sentäs tuolla kirjoitteli että: I'm using this thing called 1,4 andro something.. it's the precursor to EQ eli en tiiä mut tuskin ihan sallittu aine Suomessa korjatkaa jos olen tietämätön
:whip:

Re: Re: Toisille se on helppoa

Originally posted by Treenaaja
Nojaa just joo no kyllä se sentäs tuolla kirjoitteli että: I'm using this thing called 1,4 andro something.. it's the precursor to EQ eli en tiiä mut tuskin ihan sallittu aine Suomessa korjatkaa jos olen tietämätön
:whip:

Se on prohormonia. Paskaa.

Eri asia on se, onko tämä kaveri natu. Saattaa hyvin olla. Toisaalta tiedän ihmisiä jotka on paljon pienempiä ja löysempiä ja jo monta kuuria takana. Mitä meillä on? Miehen sana palstalla.

On tai ei, sitä ei tiedä. Mutta ihan hyvin voisi olla, hyvä pumppi päällä ja sopivassa valaistuksessa otetut kuvat.

Kova kunto on mutta oma mielipide on että vois ollakkin natu. Poijalla varmaan on aikasta hyvät lahjat jne.
Esim kädet ei todellakaan oo erityisen isot, ja äkkiseltään näyttäs että kapee lantio luo "illuusion" leveästä selästä. Joskin toi selkä on kyllä leveä ihan Oikeastikkin.

Muttajoo, vois olla natu vaikkakin epätodennäköistä. Kireys valehtelee tosiaan.

joo

Joo ja ku tota kuvaa kattelee ni ei toi tosian mikään hirmu jätti ole kohtuu kunnossa kylläkin
Ja uskon vakaasti että tohon natuna pystyy kuhan aikaa käyttää ja tekee asioita oikein eli perinteiset ravinto sun muut hommat

:thumbs:

Jotenkin tuntuis että jos (edes) tommoseen(kaan) kuntoon ei pääsis ilman douppinkeja ni vois lopettaa tän harrastuksen alkuunsa =)

Geenit on vaikuttava osana kehitystä mutta kovalla treenillä voi tehdä ihmeitä ja sillä ettei loukkaannu:evil:. Ite uskon naturaaliuteen vakaasti, 176 cm varteen on ehkä kuitenkin helpompi saada massaa kuin 195 cm. Pidempi mies on kyllä isompi, kun vain on perkeleesti massaa:kippis1:. Kädetkin on 176 cm pitkillä paremmat:D yleensä... tarkoitin muotoa ,en kokoa

Ps. 50 cm kädet ei välttämättä näytä miltään, jos on pitkät hauikset, isot on kylläkin:rolleyes:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom