Toisille se on helppoa

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mixu
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Nyt en ymmärrä alkuunkaan. Onko toi mies niin lihaksikas, että leimataan heti horreäijäks. Taitaa moni palstalainen täyttää joko kuikan tai läskin kriteerit jos tollanen kroppa on noin ihailtava.

Jos on tämmöinen läski kuikka, kuin mitä ite olen, niin silloin tuommoinen kroppa näyttää helvetin hyvältä ja tavoiteltavalta.

Itse asiaan sanon, että kyllä tuommoiseen kuntoon uskon vahvasti monen pääsevän natuna, jos tosissaan ja pitkäjänteisesti treenaa. Uskon myös, että tuo kunto ei kuitenkaan kaikkien natujen ulottuvilla ole. Eivätkä toisaalta kaikki roinaajatkaan tuohon kuntoon pääse, jos muuten eivät tee kaikkea oikein ja kunnolla...

Natu mikä natu jos niin väittää. Kovassa kunnossa kaveri, hattua pitää nostaa.

Paljon paljon löysempää ja kotlettimaisempaa kaveria löytyy roinakavereista. Uskotaan, että ne rojut tuovat lihakset ilman helvetillisen kovaa työtä.

Outoa tossa on äijän pituus-paino- suhde, olkoonkin että rasvaa on vähän ja jalat on suhteessa paljon pienemmät. 6'1 ja ~200 lbs.

Originally posted by Kynis
Natu mikä natu jos niin väittää. Kovassa kunnossa kaveri, hattua pitää nostaa.

Nii mitäpä näitä epäilemään. Ronniekin on muuten natu, ja Ruhl kans :)

Tuo äijjä on kyllä joku vinosilmä ainaskin siltä näyttäs mitä nyt näkyy nuita kasvon piirteitä ja eikö siellä oo kaikki kaverit tuollasessa kunnossa ainaskin mitkä harrastaa jotakin itsepuolustus lajia joten miksei natu ukko:thumbs:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Siis toi kundi on muistaakseni kiinalainen/korealainen, se mainitsi
asiasta jossain AR:n threadissa. Äijän rehellisyydestä ei voi tietää,
ehkä respectii hakee ehkä ei...

Originally posted by PsychoPred
Siis toi kundi on muistaakseni kiinalainen/korealainen, se mainitsi
asiasta jossain AR:n threadissa.

Taas yksi "yhteensattuma" lisää. Kyllä se täytyy pikku hiljaa uskoa, että tämä kaveri todellakin on se, keneksi häntä luulen.

Eli ei natu.

En hauku suuntaa enkä toiseen, koska tohon kuntoon kyllä natunakin pääsee, mutta jokatapauksessa kaverilla on korkea testo taso. Sen näkee kuvassa pilkottavasta leuasta, leveä kuin David Coulthardilla. Kun ei kaveria tunne ei voi tietää onko leuka kasvanu treenatessa vai jo murrosiässä ihan omien testojen ansiosta.
Tunnen muutamia roinaajia ja leuka on kyllä muuttunut joka jätkällä. Ja taas yhtä hyvä kuntoisia treenaajia joiden naama on pysyny saman näköisenä.

Kyllä kovalla treenillä ja hyvällä ruualla ja levolla pääsee pitkälle... Sitten kun 10 vuotta treenannu ja tehnyt kaikkensa kasvamisen eteen niin sitten, jos ei ole yhtään kasvanu niin voi sanoa ,että on huonot geenit:D, ennen sitä minä en ainakaan ala geeneistä itkemään :rolleyes:.
Kaverin kunto saavutettavissa natuna, joskaan ei nyt varmaan kaikille... ihmiset on niin erinlaisia.
Mutta mä oon ainakin natu forever :kippis1:, oli toi jätkä roinannu tai ei ;).

Ps. Sakkeuksella ja cartman74:lla on molemmilla aika kova kunto... Natuja molemmat :worship:

Originally posted by Wildemar
Täh... onko toi ny niin iso kuitenkaan?

Sehän on vaan katsojan silmässä.

Eihän tuo mikään järkyttävän kokoinen ole, tiukka kunto hämää.

Joku Mike ei varmaan pidä tuota vielä oikein minään, (vaikka oletettavasti tiukkaa kuntoa arvostaakin) itse taas pidän tuota jo kohtalaisen isohkona. En kuitenkaan minään massamonsterina, on noita pro-ukkojen kuvia tullut kuitenkin sen verran nähtyä...

Omat lähtökohdat mielipiteisiimme ovat meillä kaikilla, eivätkä ne ole samanlaiset.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom