Toimiva testosteronibuusteri

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Apekka
  • Aloitettu Aloitettu
Se on ainoastaan se psyyke tuol päänsisällä.

En kyllä mitään hypermegatriblusta, tai mitään muutakaan testobuusteria lähtis testailemaan taikka ostelemaan, ellen sitten löytäis eri foorumeilta jotakin positiivisia palautteita enemmänkin ja tutkittuja tuloksia toimivuudesta.

Jotkut ihmiset pystyy aivan varmasti saamaan buustia jo pelkästä placebosta, mutta itse ainakin huomaan kyllä, jos jostakin lisäravinteesta saan positiivisiä/negatiivisiä vaikutuksia itselleni aikaan.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
:D Just vähän aika sit luin ton jutun lehdestä missä firma myönsi kusetuksen, pelkkä spyyke :) samanlailla se toimii noiden buustereiden kanssa.

En nyt ihan "taaskaan" ole samaa mieltä, jos tuota ranneketta ja noita buustereita keskenään vertaat;)
Tuo ranneke on toki huhaata, mutta noissa buustereissa toki on vaikuttavia aineita esim kreatiinia,beta-allaniinia,tauriinia,kofeiinia yms
Kyllä nämä tietyissä tapauksissa varmaankin piristävät ja tuovat tehokkuutta reeneihin.
Itse olen sen verran "vanha", että korkeintaan kossubatterin joskus ravintolassa juon jos alkaa väsymys iskeä:D
Muuten ei edes noita energia juomia tule juotua.
Ps Rahastustahan koko elämä on:jahas:

:D Just vähän aika sit luin ton jutun lehdestä missä firma myönsi kusetuksen, pelkkä spyyke :) samanlailla se toimii noiden buustereiden kanssa.

Siihen en ota kantaa, että kuinka moni, tai millainen ihminen oikeasti tollasen saa toimimaan pelkällä "psyykkeellä" / placebolla. Mutta järjen käyttö on toki sallittua tälläisissä asioissa ja muissakin elämän ihmeellisissä asioissa.

Pelkällä maalaisjärjellä ja googlettamallakin saa jo tietoa edes hieman siitä, että mitä sitä on ostamassa/testaamassa.

Näinmpä. On tosiaan viisaampaa säästää noi rahat mitkä laittaa terveydelle haitallisiin ns.buustereihin ja luontaistuotteisiin.
Ja sitten kun aika on kypsä niin hommaa vähän dbolia muutamalla eurolla ja kehittyy 100 kertaa paremmin kuukaudessa kuin näillä paskoilla koko elämän aikana.
Itse käsitän tämän varsinkin kun olen noita kaiken sortin luontais vellejä kokeillu ja mitään niist ei oo jääny käteen. Muutenkin kun ajatellaan niin suurin osa teistä lopettaa treenaamisen sanotaan 5 vuoden sisään, niin mitä hyötyä on ylipäätään ollut koskaan mitään ylimääräistä edes suuhunsa laittaa????. Vuos reenaamatta ja olet pelkkä nolla taas.
No mulla on tapana ajatella asioita hieman etäämmälle ja kyllähän kun oppii mailmaa katsomaan isoilla kiikareilla niin onhan se helvetinmoinen sirkus.

Toimivan testobuusterin huomaa aina = parempi pumppi ja panetus menee jo överiks, tällaista olen huomannut vain yhdellä tribuluksella, kaikki muut joita testasin ei vaikuttanut mitenkään suurillakaan annoksilla eli on niissä eroa.
Näitä kalliita testboostereita en oo koittanut kuten DS Activate Xtreme, tauro-test ym.. vaik kehuttuja ovatkin.

Näitä kalliita testboostereita en oo koittanut kuten DS Activate Xtreme, tauro-test ym.. vaik kehuttuja ovatkin.
Itselläni on DS:n stacki Triazolea ja Activate Xtremea käytössä. Jep, olen idiootti joka tuhlaa rahojansa kalliisiin "testoboostereihin", mutta omatpa ovat rahani ja sillä siisti. Itse tuotteisiin olen todella tyytyväinen; unenlaatu on parantunut, virkeys parantunut selkeästi, treenit kulkevat paremmin ja libido on noussut räjähdysmäisesti. Pohjustukseksi voisin sanoa, että olen epäillyt matalia testotasoja pidemmän aikaa, ja kyllä nämä sitä omaa tuotantoa selkeästi ovat parantaneet. Jenkkilässä kovasti kehuttu stacki ja eritoten Triazole on todettu useammassa testissä nostavan testoja. Placeboa vai sitä itseään? Jaa'a, mutta jos tällä hinnalla tulee näin positiivisia tuloksia, ei vituta yhtään. Ikäni voitte tsekata avatarin alta.

Itselläni on DS:n stacki Triazolea ja Activate Xtremea käytössä. Jep, olen idiootti joka tuhlaa rahojansa kalliisiin "testoboostereihin", mutta omatpa ovat rahani ja sillä siisti. Itse tuotteisiin olen todella tyytyväinen; unenlaatu on parantunut, virkeys parantunut selkeästi, treenit kulkevat paremmin ja libido on noussut räjähdysmäisesti. Pohjustukseksi voisin sanoa, että olen epäillyt matalia testotasoja pidemmän aikaa, ja kyllä nämä sitä omaa tuotantoa selkeästi ovat parantaneet. Jenkkilässä kovasti kehuttu stacki ja eritoten Triazole on todettu useammassa testissä nostavan testoja. Placeboa vai sitä itseään? Jaa'a, mutta jos tällä hinnalla tulee näin positiivisia tuloksia, ei vituta yhtään. Ikäni voitte tsekata avatarin alta.

Triazole kuuluu niihin kokeilemisen arvoisiin tuotteisiin. Kovasti on kehuttu maailmalla.

Siis tämän threadin pointtihan ei ollut mitkään humpuuki testobuusterit yleensä, vaan suht uusi löytö ihmisen käytössä: D-Aspartic Acid.
Eikä siis edes puhuttu mistään tietystä tuotteesta, vaan tuosta aineesta yleensä.
Itsekin olen sitä mieltä, että suurin osa noista buustereista on ihan bullshittiä, mutta uudet mahdollisesti toimivat löydöt ovat aina kiinnostavia.

Ehkä noissa testobuustereissa on just se ideana, että buustataan omaa tuotantoa, toisin kun roinalla, jolla lisätään omaan tuotantoon jotain hormoonia ja näin sekoitetaan koko hormoonitoiminta.
Kyllä pienikin buusti on toki aina mukava ja tulee hymy huuleen kun voi lisätä viisikin kiloa sarjapainoihin, jos kehitys on jäänyt jumittamaan :D.

Ehkä noissa testobuustereissa on just se ideana, että buustataan omaa tuotantoa, toisin kun roinalla, jolla lisätään omaan tuotantoon jotain hormoonia ja näin sekoitetaan koko hormoonitoiminta.

Siinäpä se onkin kun se menee sekasin myöskin näillä luontaistuetteilla.
Kaksi viikkoa kerkesin käyttää daa:ta kun oli prolaktiini tasot tapissa ja tarvinneeko kertoa mitä siitä seuraa.....
Joo jäi noi jauheet syömättä, monet ottaa mucunaa prl:än kontrolloimiseksi, mut mä en oikeen pidä ajatuksesta et mun pitää hommata monenlaista myrkkyä ympäri mailmaa, et voi käyttää yhtä, saadakseen jotain nievoa vaikutusta ehkä aikaiseksi. Tiivistettynä moni "löytö" olis saanu jäädä löytämättä.

En ole kyllä ihan varma mitä siitä seuraa, ainaikin libidon katoamista ja impotenssia :(? Hyvä posti, ainakin tästä lukevat kuulevat myös sivuvaikutuksista.
Itse luin aineesta jonkin verran aikasemmin, ja en nähnyt mitään tollaisesta. Muistaakseni jotain puhuttiin prolaktiinista mutta en muista lukeneeni pahemmista sivareista.

Mistä ylipäätään sait DAA:ta? En ole vielä törmännyt yhteenkään tuotteeseen mikä sitä sisältäisi. Mutta ehkä parempi niin, parempi jättää kokeilematta..

Toivottavasti sait/saat hormonitoimintasi ennalleen!

Mistä ylipäätään sait DAA:ta? En ole vielä törmännyt yhteenkään tuotteeseen mikä sitä sisältäisi. Mutta ehkä parempi niin, parempi jättää kokeilematta..

Ruotsistahan tuota löytyy. Otin tosiaan 3g annoksella ja tuote oli puhdasta daa:ta jonka sekoitin ruokasoodaan paremman imeytymisen vuoksi.
Viikon tuntu ihan hyvältä, mut sitten alko alamäki.
Nehän on testannu tota ihmisillä sen kaks viikkoo ja eipä tarvi ihmetellä miks toi testi jäi just tohon kahteen viikkoon,mut sitähän nämä herrat ei tietenkään halunneet tuoda julki kun näillähän tehdään miljoonia näillä aineilla.

No joo, parissa viikossa toi prl palautu ennalleen, et ei siitä mulle sen kummempaa jääny.

Daa on paskaa sen tietää kohta kaikki, mutta mitenkäs tämä Omega Sports T-Force Sisältää Fadogiaa, ainakin arvostelut tuosta on kovat..vois tyypätä tribun kans

Daa on paskaa sen tietää kohta kaikki, mutta mitenkäs tämä Omega Sports T-Force Sisältää Fadogiaa, ainakin arvostelut tuosta on kovat..vois tyypätä tribun kans

En usko, että toimii. Luin juuri kiinnostavan tekstin, jossa kerrottiin miksi tuo ja tribulus eivät toimi vaikka kyseisistä kasveista on eristettävissä jotain aineita joilla on anabolisia vaikutuksia. Marketissa olevat tuotteet kuitenkin sisältävät vain itse kasvimateriaalia, jossa vaikuttavien aineiden osuudet ova niin pienet, ettei niistä ole hyötyä. Onhan täällä pakkiksellakin todettu moneen kertaan, että tribulus on humpuukia. Tässä kyseinen teksti:

Fadogia Agrestris plant does NOT INCREASE TESTOSTERONE LEVELS!

There are a few unscrupulous supplement companies that are selling Fadogia Agrestris Plant and advertising it as a testosterone-booster. This makes me cringe...

Companies did the same thing with Tribulus plant for YEARS until Sopharma Bulgaria came along and standardized Tribulus for Protodioscin, the ACTIVE steroidal saponin. Before that, everyone was using the Tribulus plant and wondering why they weren't getting results.

Only a STANDARDIZED Fadogia Stem EXTRACT will increase testosterone levels. *There is NO STANDARDIZED FADOGIA AGRESTRIS STEM EXTRACT ON THE MARKET. These companies haven't even ISOLATED AND IDENTIFIED the specific active steroidal sapogenin responsible for increasing Testosterone.

Fadogia Agrestris plant contains trace amounts of an ACTIVE STEROIDAL SAPOGENIN, which I will not name. The stem contains the highest percentage of this particular steroidal sapogenin, so this is the part of the plant used when extracting the ACTIVE. The whole STEM itself does not contain enough ACTIVE, let alone WHOLE PLANT MATERIAL.

Another popular herb that contains a steroidal sapgenin, as I mentioned, is Tribulus Terrestris, which contains Protodioscin; the active steroidal sapogenin responsible for stimulating LH in men. However, Tribulus Terrestris PLANT only contains trace amounts of Protodioscin(the active), so consuming the whole plant is useless. Tribulus contains the highest percentage of Protodioscin in the fruits of the plant, which is why this aerial part of the plant is used for extracting the ACTIVES--Protodioscin. Tribulus MUST be STANDARDIZED for at least 10% PROTODIOSCIN in order to be effective. Tribulus is probably the most popular anabolic herb. Unfortunately, it has also been the victim of Supplement Industry DECEIT. As I said, Tribulus Terrestris PLANT is almost USELESS. It is PROTODIOSCIN that matters, and PROTODIOSCIN ONLY! But this is where things get even TRICKIER...

Tribulus contains MANY Frustanol Saponins. BUT, the ONY Frustanol Saponin that matters is PROTODIOSCIN. many supplement companies will sell a Tribulus product containing 40% Frustanol Saponins, but it only has 2% Protodioscin or LESS! Make sure your Tribulus product is STANDRADIZED extract containing 10% Protodioscin or HIGHER. AndroGenerator contains 20% PROTODIOSCIN!

There is NO FADOGIA EXTRACT available, only whole PLANT, and just like TRIBLUS PLANT, Fadogia plant is worthless. As of now, it's just pure MARKETING hype, Fadogia PLANT is USELESS, and so is any product containing it, just like Tribulus Plant.

ONLY a FADOGIA STEM EXTRACT containing at LEAST 10% ACTIVE steroidal sapogenin will increase Testosterone. THIS IS HERBALS 101--the first lesson is called STANDARDIZATION.

Take ANY HERB; it is USELESS as the WHOLE HERB. The herb itself contains little ACTIVE ingredient, which is why extraction methods must be developed to STANDARDIZE the herb:

Grape Seed is standardized for *Resveratrol
Tribulus Terrestris is standardized for *Protodioscin
Eurycoma Longifolia(Long Jack) is standardized for *Eurypeptides
Fenugreek is standardized for Fenusides
Horny Goat Weed is standardized for *Icariin
Echinacea is standardized for *Echinacosides
Green Tea is standardized for *catechins
Hawthorne Berry is standardized for *vitexin
Vitex Agnus Castus is standardized for *Avenoscides
Gink Biloboa is standardized for *Ginkgo Flavone Glycosides
Milk Thristle is standardized for *silymarin
*Fadogia Agrestris is standardized for **************

Let's take a look at Omega's "T-Force" Product:

Supplement Facts
Serving Size 1Cap
Servings Per Container 90
Amount Per Serving
Fadogia AgrestisPE 500mg
(Extracted To Contain A Full Spectrum Of Alkaloids, Saponins, Anthraquinones And Flavonoids)
ZMA Complex 250mg
T-Force Other Ingredients
Microcrystalline Cellulose, Gelatin

Here is where they TRY to trick you; Alkaloids, Saponins, Anthraquinones And Flavonoids--thes are GARBAGE. There are DOZENS of Saponins, Anthraquinones And Flavonoids found in all types of plants such as the Tribulus Terrstris Plant, but the ONLY SAPONIN that matters is the ACTIVE--PROTODIOSCIN, in the case of Tribulus.

Omega T-Force is NOT STANDARDIZED to contain a SPECIFIC Saponin, Anthraquinone or Flavonoid. It is simply PLANT MATERIAL extract that contains a bunch of useless saponins and NOT the ONE THAT MATTERS MOST--the one we can't say. *T-Force is NOT a STANDARDIZED extract. What is the extract STANDARDIZED FOR? It contains WHAT % of what compound?

These guys haven't even IDENTIFIED the active steroidal sapogenin, so that is why they can not standardize a Fadogia plant extract. Furthermore, it is impossible to even get a pure Aqueous stem extract, for the crop is only indigenous to certain parts of the world. We are trying to bring Fadogia production out of Africa.

Here is MyoGenX(now called "Fadogia Agressive"), Anthony's product. I GIVE HIM CREDIT FOR BRINGING FADOGIA TO THE MARKET, so hats off to him!

Supplement Facts:
Serving Size: 1 capsule
Servings per container: 90

Fadogia Agrestis: 500 mgs
Vitamin E: 200 mgs
Zinc 15: 15 mgs

As we can see, he doesn't even use a PLANT EXTRACT, just raw whole plant material. This stuff isn't going to do ANYTHING AT ALL. Like I said, you stilll have to give the guy credit for bringing this stuff to the supplement marketplace.

Mites toi BPI:n Arimidex HD? Tuskin voi olla sama kuin Anastrozole? Kikkaillaanko tässä nyt pelkästään markkinointimielessä nimillä, koska mulle ei ainakaan toi tuoteseloste kerro yhtään mitään. Varsinainen Arimidex on kuitenkin wikin mukaan toiselta nimeltään Anastrozole, jota käytetään rintasyövän hoitoon. Sekä lääkkeen että lisäravinteena myytävän Arimidex HD:n toiminta perustuu estrogeenin blokkaamiseen, niin sen takia toi nimi aiheutti ihmetystä.

Mites toi BPI:n Arimidex HD? Tuskin voi olla sama kuin Anastrozole? Kikkaillaanko tässä nyt pelkästään markkinointimielessä nimillä, koska mulle ei ainakaan toi tuoteseloste kerro yhtään mitään. Varsinainen Arimidex on kuitenkin wikin mukaan toiselta nimeltään Anastrozole, jota käytetään rintasyövän hoitoon. Sekä lääkkeen että lisäravinteena myytävän Arimidex HD:n toiminta perustuu estrogeenin blokkaamiseen, niin sen takia toi nimi aiheutti ihmetystä.
Melko räikeetä on :D Ihme että saavat edes myydä noin kun eivät ole muuttaneet vaikka Arimadexiksi vrt. Novedex :D

Erittäin kovasti jenkit kehuu tätä tuotetta :D

(niin siis ainakin tällä forumilla ja googlesta löytyy lisää _hyvää mainetta_ mainostavia - tästä tuotteesta - forumeita -> http://forum.a1supplements.com/showthread.php?22376-Arimedex-HD )

Eniten mulla kiinnostaa, että tässäkö Supplement Facti joka perustuu "luonnollisiin yrtteihin"

Gingerols ((s)-5-hydroksi-1-(4-hydroksi-3-metoksi-fenyyli)-3-decanone (2R, 3R)-2.3-bis [(4-hydroksi-3-metoksi-fenyyli) metyyli] butaani -1,4-dioli) Secoisolariciresinol Diglucosid ((2R, 3R, 4S, 5S, 6R) -6 - (hydroksimetyyli) -2 Oxana ,3,4,5-tetrol) Trachelosid ((3S, 4S) -4 - [(3,4-dimetoxyfenyl) metyyli]-3-hydroksi-3-[[3-metoksi-
Transpterostilbene (4 - [(2S, 3R, 4S, 5R, 6R) -3,4,5-Trihydroxy-6-(hydroksimetyyli) Oxana-2-yyli] oksi-fenyyli] metyyli] oxolan-2-oni); 4 - [(E) -2 - (3,5-dimethoxyfenyl) etenyl] fenoli)

Proof me wrong, jos kyseinen litanja perustuu sittenkin johonkin "luonnolliseen" kemialliseen kaavaan? :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom