Todistukset

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja CiioN
  • Aloitettu Aloitettu
Originally posted by MuayThai
Tervetuloa klubiin. Mulla oli kans 6,9 yläasteen loputtua,noh onneksi lukiossa on sitten vähän ollu nousu suunta.

Kuinka muka pääsit lukioon tuolla ka:lla? :confused:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Muuten tää topic muistuttaa aika pitkälle meidän koulun lopettajaispäivää jolloin kaikki get a life nörtit vertaa omia numeroitansa. Eiköhän se oo ihan vitun sama mitä numeroita kukin saa sillä jos joku saa 10 jostain aineesta niin ei sitä tarkoita että se olisi tehnyt sen eteen paskaakaan vaan sattunut oleen lahjakas taikka sitten toisinpäin,mitä välii?

Tähän keskusteluun ei ole pakko vastata, jos ei kiinnosta.

Tulee 5 todistusta vuoden aikana mutta viimeisimmän keskiarvo taisi olla lukuaineissa 8,7 jos nyt oikein muistan

Yläasteen päättärin keskiarvo 8,4 (Köksä, kuvis, musa ja tekninen työ 7), liikunnat 10 ja englannista stipendi :worship:

Lukion ekan jakson k.a. 8 (enlanti&uskonto 9, äikkä 8 ja kuvis 6 :confused: ), toisen 8,8 (matematiikka 8, fysiikka 7, liikan 2 kurssia 10, ruotsi 9 ja psykologia 9)

Originally posted by yajo
Täällä päin lukioon pääsee vaikka vitosen keskiarvolla.

No ei täälläkään kovin korkea ole -> 7,3

Yläasteen päättötodistus oli jotain alle seiskan ja nyt kun on 73 kurssia käyty lukiota niin keskiarvo pyörii siinä 6.3 paikkeilla.. Kyllä toi puntilla käyminen on tuntunut tyhmentävän ainakin minua!

Originally posted by CiioN
Tähän keskusteluun ei ole pakko vastata, jos ei kiinnosta.

Lähinnä tuo oli tarkoitettu ennakolta niille jotka luulevat hyvän keskiarvon olevan suoraan verrannollinen siihen miten hyvä ihminen on. En usko että täällä niitä on, mutta usko pois sellaisiakin no life olioita löytyy.

Kusimato, Täällä pääsi lukioon alle 6 keskiarvolla. :joulu1:

Originally posted by samuk
heheee, matikkaa tuli lukiossa käytyä muutama kurssi,... eli pitkää ja näinhän se meni: 5,4,6,4,4. siihen loppu mun matikan opinnot lukiossa.;D fysiikasta en oikein muista miten meni mutta ei varmaan kovin häävisti sekään. no ammattitutkintoon kuuluu vissiin pari matikan kurssia eli nehän mulla jo oli. nyt ammattikorkeassa luettu matikkaa ja kyllähän siinä perässä pysyy kun vähä viitsii hereillä
pysyä tunneilla.
Et näköjään paljoa matikkaa opiskellut ennen lukiota, joten pakko tiedustella, että millä puolella olet AMK:ssa? Sanoit kuitenkin pärjääväsi aikaisemmilla tiedoilla joten kuten..

BTW, täällä on lukioon oltava keskiarvo vähintään 7,5. No, toivottavasti se tietää sitä, että lukiomme taso on keskiarvoa huomattavasti korkeampi ja pääsen näin ollen helposti AMK:hon opiskelemaan tuotantotaloutta. :arvi:

:joulu1:

Päästötodistuksen keskiarvo 7.1 kielet 6-6-6 :lol2: No jos joskus oppis kirjottaan ees suomeks hyvin... Lukioura päätty etenemisesteeseen ruotsista ja enkusta, ei voinu vähempää kiinnostaa. Sit amistoon josta sain stipendin lopussa ja pääsin AMK:n. Pari päivää sit sain suoritettua kaikki teoriat, eikä tarvinnu ees uusia mitään :evil:

Itelle sopii paremmin se tyyli että riittää kun käy kokeissa, lukiossa ahdisti ku ois pitäny tehdä illat läksyjä ja unohtaa kaikki muu. Amistossa ja ammattikorkeessa ei paljoo tarvinnu päätä vaivata. Keskiarvo kai jotain vähän päälle 3 en oo laskenut vielä.

Tervetuloa klubiin. Mulla oli kans 6,9 yläasteen loputtua,noh onneksi lukiossa on sitten vähän ollu nousu suunta. Muuten tää topic muistuttaa aika pitkälle meidän koulun lopettajaispäivää jolloin kaikki get a life nörtit vertaa omia numeroitansa. Eiköhän se oo ihan vitun sama mitä numeroita kukin saa sillä jos joku saa 10 jostain aineesta niin ei sitä tarkoita että se olisi tehnyt sen eteen paskaakaan vaan sattunut oleen lahjakas taikka sitten toisinpäin,mitä välii?

Päästötodistuksen k.a. 6,9 ja lukioon?

Kaverit meni kaikki lukioon ja mä hain sinne myös,mutta en päässytkään kun lukuaineiden keskiarvo oli huonoimmalla sisälle päässeellä 8,3....että näin tällä kertaa.:(

täällähän on paljon hikipinkoja, ittelläni keskiarvo 7.9. pitkän matikan 6 kurssiä käyty niin ka. 6.5. ja fysiikan 7.5

Olin lukiossa luokan toiseksi huonoin oppilas, mm. laajasta mat. loppuarvosana 5 ja kirjoituksista huono a. Nyt teen väitöskirjaa.

Lukio on paska ja tylsä paikka.

Onko ketään kaksoistutkinnon suorittajaa? Enää kaksi englannin ja matikan kurssia ja kirjotukset, mitenköhä menee:(
Pääasia että pääsen läpi tai muuten menee kaikki vituiks!! Ruotsi kyl vähä pelottaa..

Originally posted by Away
Et näköjään paljoa matikkaa opiskellut ennen lukiota, joten pakko tiedustella, että millä puolella olet AMK:ssa? Sanoit kuitenkin pärjääväsi aikaisemmilla tiedoilla joten kuten..

BTW, täällä on lukioon oltava keskiarvo vähintään 7,5. No, toivottavasti se tietää sitä, että lukiomme taso on keskiarvoa huomattavasti korkeampi ja pääsen näin ollen helposti AMK:hon opiskelemaan tuotantotaloutta. :arvi:

:joulu1:

Tais olla peruskoulussa seiskan pintaan. jotenkin ei vain oikein napannu lukiossa toi matikka. ja nyt AMK:ssa tietoliikenne insinööriks opiskellaan ja matikkaa on kyllä ihan mukavasti tullut lueskeltua. muutama työvuosi nosti motivaatiota. Töitä joutuu kyllä hieman tekemään, semmoista vauhtia pusketaan aiheita läpi että välillä oikein ihmetyttää.
Joo ihme kyllä asiat kolahtaa aika helposti eli ei toi matematiikka ole mitään pakkopullaa, vaikka lukiossa se ei juurikaan kiinnostanut.

Originally posted by samuk
Tais olla peruskoulussa seiskan pintaan. jotenkin ei vain oikein napannu lukiossa toi matikka. ja nyt AMK:ssa tietoliikenne insinööriks opiskellaan ja matikkaa on kyllä ihan mukavasti tullut lueskeltua. muutama työvuosi nosti motivaatiota. Töitä joutuu kyllä hieman tekemään, semmoista vauhtia pusketaan aiheita läpi että välillä oikein ihmetyttää.
Joo ihme kyllä asiat kolahtaa aika helposti eli ei toi matematiikka ole mitään pakkopullaa, vaikka lukiossa se ei juurikaan kiinnostanut.
Hyvä juttu kuulla. Kertoo nimittäin siitä, et mulle ei amk:n insinööri matikat ja fysiikat mikään maailman suurin probleema varmaan tule olemaan. :joulu6: Olis pitäny ottaa se pitkä matikka, mut eipä sille enää täs vaihees mitään mahda. :arvi:

Toivottavasti löydän itteni tutan osastolta, mutta logistiikka, rakennustuotanto ja konepuolikaan eivät ole pois suljettuja vaihtoehtoja.

Originally posted by Away

Hyvä juttu kuulla. Kertoo nimittäin siitä, et mulle ei amk:n insinööri matikat ja fysiikat mikään maailman suurin probleema varmaan tule olemaan. Olis pitäny ottaa se pitkä matikka, mut eipä sille enää täs vaihees mitään mahda.

Joo, toiselle rata on raskaampi jne jne:) ihan sopiva koulutus mulle, en ole oikein semmosta stressaajatyyppiä. Sisko kirjotti 6 ällää ja kaks tutkintoa yliopistosta huippunopeaan aikaan, mun ei sitä tartte tehdä enää. Omalla painollaan tämä opiskelu menee ilman burnoutin pelkoa:D
Tsemppiä sulle lukionjälkeiseen elämään!:thumbs:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom