Originally posted by MuayThai
Tervetuloa klubiin. Mulla oli kans 6,9 yläasteen loputtua,noh onneksi lukiossa on sitten vähän ollu nousu suunta.
Kuinka muka pääsit lukioon tuolla ka:lla?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tervetuloa klubiin. Mulla oli kans 6,9 yläasteen loputtua,noh onneksi lukiossa on sitten vähän ollu nousu suunta.
Muuten tää topic muistuttaa aika pitkälle meidän koulun lopettajaispäivää jolloin kaikki get a life nörtit vertaa omia numeroitansa. Eiköhän se oo ihan vitun sama mitä numeroita kukin saa sillä jos joku saa 10 jostain aineesta niin ei sitä tarkoita että se olisi tehnyt sen eteen paskaakaan vaan sattunut oleen lahjakas taikka sitten toisinpäin,mitä välii?
Täällä päin lukioon pääsee vaikka vitosen keskiarvolla.Originally posted by Kusimato
Kuinka muka pääsit lukioon tuolla ka:lla?
Originally posted by yajo
Täällä päin lukioon pääsee vaikka vitosen keskiarvolla.
Originally posted by CiioN
Tähän keskusteluun ei ole pakko vastata, jos ei kiinnosta.
Et näköjään paljoa matikkaa opiskellut ennen lukiota, joten pakko tiedustella, että millä puolella olet AMK:ssa? Sanoit kuitenkin pärjääväsi aikaisemmilla tiedoilla joten kuten..Originally posted by samuk
heheee, matikkaa tuli lukiossa käytyä muutama kurssi,... eli pitkää ja näinhän se meni: 5,4,6,4,4. siihen loppu mun matikan opinnot lukiossa.;D fysiikasta en oikein muista miten meni mutta ei varmaan kovin häävisti sekään. no ammattitutkintoon kuuluu vissiin pari matikan kurssia eli nehän mulla jo oli. nyt ammattikorkeassa luettu matikkaa ja kyllähän siinä perässä pysyy kun vähä viitsii hereillä
pysyä tunneilla.
Tervetuloa klubiin. Mulla oli kans 6,9 yläasteen loputtua,noh onneksi lukiossa on sitten vähän ollu nousu suunta. Muuten tää topic muistuttaa aika pitkälle meidän koulun lopettajaispäivää jolloin kaikki get a life nörtit vertaa omia numeroitansa. Eiköhän se oo ihan vitun sama mitä numeroita kukin saa sillä jos joku saa 10 jostain aineesta niin ei sitä tarkoita että se olisi tehnyt sen eteen paskaakaan vaan sattunut oleen lahjakas taikka sitten toisinpäin,mitä välii?
Originally posted by Away
Et näköjään paljoa matikkaa opiskellut ennen lukiota, joten pakko tiedustella, että millä puolella olet AMK:ssa? Sanoit kuitenkin pärjääväsi aikaisemmilla tiedoilla joten kuten..
BTW, täällä on lukioon oltava keskiarvo vähintään 7,5. No, toivottavasti se tietää sitä, että lukiomme taso on keskiarvoa huomattavasti korkeampi ja pääsen näin ollen helposti AMK:hon opiskelemaan tuotantotaloutta. :arvi:
:joulu1:
Hyvä juttu kuulla. Kertoo nimittäin siitä, et mulle ei amk:n insinööri matikat ja fysiikat mikään maailman suurin probleema varmaan tule olemaan. :joulu6: Olis pitäny ottaa se pitkä matikka, mut eipä sille enää täs vaihees mitään mahda. :arvi:Originally posted by samuk
Tais olla peruskoulussa seiskan pintaan. jotenkin ei vain oikein napannu lukiossa toi matikka. ja nyt AMK:ssa tietoliikenne insinööriks opiskellaan ja matikkaa on kyllä ihan mukavasti tullut lueskeltua. muutama työvuosi nosti motivaatiota. Töitä joutuu kyllä hieman tekemään, semmoista vauhtia pusketaan aiheita läpi että välillä oikein ihmetyttää.
Joo ihme kyllä asiat kolahtaa aika helposti eli ei toi matematiikka ole mitään pakkopullaa, vaikka lukiossa se ei juurikaan kiinnostanut.
Originally posted by Away
Hyvä juttu kuulla. Kertoo nimittäin siitä, et mulle ei amk:n insinööri matikat ja fysiikat mikään maailman suurin probleema varmaan tule olemaan. Olis pitäny ottaa se pitkä matikka, mut eipä sille enää täs vaihees mitään mahda.