Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Jaa, näinkö on? Itse en ole tälläistä ikinä tavannutkaan.Originally posted by perhana
ainahan näitä löytyy jotka saavat kymppejä, mutteivät ole edes kirjoja avanneet....
Originally posted by MuayThai
Muuten tää topic muistuttaa aika pitkälle meidän koulun lopettajaispäivää jolloin kaikki get a life nörtit vertaa omia numeroitansa. Eiköhän se oo ihan vitun sama mitä numeroita kukin saa sillä jos joku saa 10 jostain aineesta niin ei sitä tarkoita että se olisi tehnyt sen eteen paskaakaan vaan sattunut oleen lahjakas taikka sitten toisinpäin,mitä välii?
Originally posted by Tanu
Onko ketään kaksoistutkinnon suorittajaa? Enää kaksi englannin ja matikan kurssia ja kirjotukset, mitenköhä menee:(
Pääasia että pääsen läpi tai muuten menee kaikki vituiks!! Ruotsi kyl vähä pelottaa..
Originally posted by perhana
olen huomannut sellaisen asian, että ko. "hikarit" (lue:perseen nuolijat) jää sitten kotiin tai menevät ammattikorkeeseen jonka jälkeen menevät tekemään paska hommia. Yleensä niillä jotka ottavat rennommin niin myös pääsevät pidemmälle. tosin joskus myös löytyy poikkeuksia ....
Tosissanihan minä tuon laitoin...Originally posted by kata
Aku-A Toi koulun enkkojen tekeminen ei ole todellakaan tavoiteltava asia. Kokeilepa näyttää nyt ysi luokkaan mennessä kaikki taitosi!