Todistukset

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja CiioN
  • Aloitettu Aloitettu
8.luokan lopussa keskiarvo : 6,9

9.luokan lopussa keskiarvo : 8,6

Mikä muuttui: Tarkkailuluokka :D

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Lukio 1luokka

Terveystieto: 9
Lyhyt matikka: 6
Fysiikka:7
Kuvis: 7
Mantsa: 6
Englanti: 9
Äikkä: 8
Uskonto: 8
Matikan kertauskurssi: 7

Siin jotain, en ihan kaikkee tähän hätään muista.
Mut sellanen täytyy sanoo, että fysiikkaa ei koskaan enää :thumbs:

olen huomannut sellaisen asian, että ko. "hikarit" (lue:perseen nuolijat) jää sitten kotiin tai menevät ammattikorkeeseen jonka jälkeen menevät tekemään paska hommia. Yleensä niillä jotka ottavat rennommin niin myös pääsevät pidemmälle. tosin joskus myös löytyy poikkeuksia ....:david:

ainahan näitä löytyy jotka saavat kymppejä, mutteivät ole edes kirjoja avanneet....:zzzz:

no joo....:arvi:

Jaahas. En kyllä nyt todistusta saanut mutta... peruskoulu-lukio aikoian kaikki numerot oli 8 tai 9. (enemmän 8) 10 sain kuviksesta musiikista ja liikunnasta (keskivertokunnolla, motivaatiolla ja aktiivisella osallistumisella pääsee pitkälle vaikkei mikään atleetti olisikaan). AMK:ssa alkoi ihan jees mutta kun huomasin että on väärä ala niin numerot (ts. keskiarvo~) 4->2 ... Noh nyt ei sitä tarvitse enää murehtia, uusi yritys ensi syksynä, ja eri alalla tietty.

Originally posted by MuayThai
Muuten tää topic muistuttaa aika pitkälle meidän koulun lopettajaispäivää jolloin kaikki get a life nörtit vertaa omia numeroitansa. Eiköhän se oo ihan vitun sama mitä numeroita kukin saa sillä jos joku saa 10 jostain aineesta niin ei sitä tarkoita että se olisi tehnyt sen eteen paskaakaan vaan sattunut oleen lahjakas taikka sitten toisinpäin,mitä välii?

No jaa, en ihan allekirjoita tuota lahjakkuus=numerot, juttua, mutta tuon "mitä välii" allekirjoitan kyllä täysin.

Yläasteen päästötodistus = pääsylippu sinne lukioon mihin haluaa
Ylioppilaslätsä = pääsylippu yliopiston pääsykokeisiin
Pääsykokeet = pääsylippu yliopistoon
Korkeakoulututkinto = pääsylippu työpaikkahaastatteluun
Työkokemus = jatkopassi mahdollisiin uusiin työpaikkahaastatteluihin/uusiin vakansseihin

Eli sanoisin että kunhan saa raavittua itsensä vaikka rimaa hipoenkin tuolle seuraavalle tasolle niin niillä itse arvosanoilla ei ole paskankaan väliä ja edellisellä saavutuksella voi käytännössä pyyhkiä pyllyä. Ainoa paikka missä arvosanoilla on mahdollisesti väliä on jos haluaa jatkaa maisterista eteenpäin ja haluamallaan alalla on joku minimivaatimus jatkoluvuille. Tällöinkin tosin usein käytännössä ei sitten edes päästetä maisteriksi arvosanoilla, joilla tuo reitti menisi tukkoon.

vitosella 8.2
kutosella 7.9
seiskalla 7.0
kasin joulutodistus 6.7

Koulun huonoimmalla (?) oli kolme nelosta ja loput vitosia, se on mua vuotta vanhempi eli siihen tähdätään vuoden päästä.:thumbs:

Originally posted by Tanu
Onko ketään kaksoistutkinnon suorittajaa? Enää kaksi englannin ja matikan kurssia ja kirjotukset, mitenköhä menee:(
Pääasia että pääsen läpi tai muuten menee kaikki vituiks!! Ruotsi kyl vähä pelottaa..

Kaksoistutkinto tuli valmiiksi viime keväänä. Vei sen kolme vuotta.
Ruotsi jännittää varmaan kaikkia, vaikka se ei ole edes paha. Matikka on pahin! Mutta vaikka matikka olikin heikoin aineeni, kirjoitin siitä siltä parhaimman tuloksen kuin mistään muusta aineesta. :kippis1:

Originally posted by perhana
olen huomannut sellaisen asian, että ko. "hikarit" (lue:perseen nuolijat) jää sitten kotiin tai menevät ammattikorkeeseen jonka jälkeen menevät tekemään paska hommia. Yleensä niillä jotka ottavat rennommin niin myös pääsevät pidemmälle. tosin joskus myös löytyy poikkeuksia ....:david:

:confused: Ensinnäkin aika rakentevaa yleistää kaikki "hikarit" perseennuolijoiksi. Eli jos pärjää koulussa, niin on pakko olla mielistelijä? :zzzz:

Toiseksi miten just ammattikorkeessa opiskelleet päätyy tekemään paskahommia? Et ainoa paikka on mennä yliopistoon? Vaikea tietää myös mitä kukakin pitää paskatyönä ja mitä unelmiensa ammattina.

:0:

p.s Aku-A Toi koulun enkkojen tekeminen ei ole todellakaan tavoiteltava asia. Kokeilepa näyttää nyt ysi luokkaan mennessä kaikki taitosi!

Ja IronMind, just näin on kun kirjotit!

Originally posted by kata

Aku-A Toi koulun enkkojen tekeminen ei ole todellakaan tavoiteltava asia. Kokeilepa näyttää nyt ysi luokkaan mennessä kaikki taitosi!
Tosissanihan minä tuon laitoin...
Pakko nostaa numeroita, muuten opo valittaa entistä enemmän ja mahdollisimman vähän juttelisin sen kanssa.

En ollutkaan huonoimman ka yläasteella omannut :) päästessäni pois yläasteelta, k.a. 7,5... ja lisättäköön että kolmea kuukautta aikaisemmin vaihdoin koulua ja sain nostettua k.a.:ta +0,4 :D

Ja näillä eväillä sitten kaksoistutkintoa suorittamaan ja eka vuosi pistettiin ranttaliksi kaverin kanssa ja nyt sitten tässä paikkailen nollia ja kaveri lähti lukio-opinnoista pois... Ei sillä että mulla ei pitäis olla enää jäljellä kuin yksi hylsy ruotsinkielestä. Että rennosti olen ainakin ottanut, ja se näkyy :kippis1:

Jep,

Ylä-asteelta pääsin 90-luvun alussa ka muistaakseni jotain hieman alle kahdeksan.

Lukiosta ka 6,44:D

Nykyisin koulutusta löytyy KTM ja Insinöörin papereiden verran.

Joten vanhempanakin vielä näköjään ehtii panostaa opiskeluun.;)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom