Todistukset

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja CiioN
  • Aloitettu Aloitettu
Ikä
35
Minkälaisia todistuksia yläasteella kävijät saivat näin jouluna?

Itsellä lukuaineiden keskiarvo oli 9,4
ja kaikkien aineiden kanssa keskiarvo oli 9,1.

Kesällä olis tavoitteena saada stipendi.:rolleyes:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Lukion 1. luokka:
Matsku2 (pitkä) 10, Bilsa1 10, Fysiikka1 10, uskonto1 9, kuvis1 8

Aika hyvin mun mielestä, ottaen huomioon kuinka vähän
kokeisiin lukemiseen panostin :D

Originally posted by PyrtZi
Lukion 1. luokka:
Matsku2 (pitkä) 10, Bilsa1 10, Fysiikka1 10, uskonto1 9, kuvis1 8

Aika hyvin mun mielestä, ottaen huomioon kuinka vähän
kokeisiin lukemiseen panostin :D

No lukion matikat ja fysiikat nyt on niin simppeleitä juttuja, että riittää kun on tunneilla edes vähän hereillä ;) Ei vaan, ihan hyvä suoritus :) Itellä tais kymppiputki katketa matikassa seitsemännen kurssin kohdalla ja fyssassa viidennen tms :D

Ihan ok paperi tuli, viime jaksosta matikka ja fysiikka 10, ruotsi, englanti ja hissa 9. Matikassa (lukio, pitkä) kymppiputki kuudesta ekasta kurssista. Ihan hyvin siis mennyt. :arvi:

Mulla oli aikoinaan peruskoulun päästötodistuksen keskiarvo 8,0.
Aika hyvin vaikka meikäläinen käy salilla.;)

Originally posted by Jarek

Aika hyvin vaikka meikäläinen käy salilla.;)

Tuosta tulikin mieleeni yksi tyttö yläasteella, joka aivan pokkana kysyi biologian opettajalta: "Onko totta, että punttisali tekee tyhmemmäksi?" Hah! Kaikkihan tietävät, että vasta yli 3 krt/viikossa tapahtuva voimailu vähentää aivosolujen määrää radikaalisesti. :thumbs:

Originally posted by vsq
Tuosta tulikin mieleeni yksi tyttö yläasteella, joka aivan pokkana kysyi biologian opettajalta: "Onko totta, että punttisali tekee tyhmemmäksi?" Hah! Kaikkihan tietävät, että vasta yli 3 krt/viikossa tapahtuva voimailu vähentää aivosolujen määrää radikaalisesti. :thumbs:

No höh. Ei se aivosolujen vähenemisestä johdu: "Isot lihakset vaativat niin paljon enemmän verta, että hapen kulku aivoihin vaikeutuu ja sitä kautta ihminen tulee tyhmemmäksi." Lähde tuntematon.

:thumbs:

Originally posted by trebla
No lukion matikat ja fysiikat nyt on niin simppeleitä juttuja, että riittää kun on tunneilla edes vähän hereillä ;) Ei vaan, ihan hyvä suoritus :) Itellä tais kymppiputki katketa matikassa seitsemännen kurssin kohdalla ja fyssassa viidennen tms :D

Mun matikan kymppiputki katkes jo kurssilla nro2. Sen jälkeen 9 kymppiä putkeen ja taas yks ysi. Fysiikassa tais putki kestää kuus ekaa kurssia.

Tästä tulee taas sellanen viestiketju, johon kaikki yli 9,5 keskiarvon omaavat henkilöt kirjoittelee saavutuksiaan ja muut ei uskalla. Sitten mietitään, että kuinka viisaita me kaikki pakkislaiset oikein ollaan. Samanlaisia on tähän mennessä ollut ÄO-testi-thread ja yo-kirjoitus-thread
:david:

Yksi jakso enää koulu jäljellä, eli lukion viimeistä vuotta viedään.
Todistuksen numerot nyt 2. jakson jälkeen: lyhyt matikka 10, pitkä fysiikka 7, englanti 6, ruotsi 6 ja äidinkieli 8. :zzzz: Muilla numeroilla ei sitten ole paskan vertaa väliä.

Ainii, keskiarvo on hieman päälle 7,5, joten saan AMK:hon haettaessa sen 15 pistettä, kun ne, jotka saavat keskiarvoksi 7,44, saavat 10 pistettä. :david:

Kirjoituksiin en jaksa panostaa. Syksyllä tuli ruotsista B. Matikasta yritän saada laudaturin, muuten ei sitten niin väliä mitä tulee, kunhan pääsee YO:ksi.

Haen kuitenkin ammattikorkeakouluhin noiden päättätodistuksen arvosanojen perusteella, sillä niiden uskosin olevan paremmat mitä tulevat yo-todistuksen arvosanat. Joka tapauksessa tulee olemaan sen verran huonohkot paperit, ettei niillä paljon väliä ole, mikäli innostun tosissani hakemaan yliopistoon. Silloin mahdollisuuteni on valintakoe. :arvi:

heheee, matikkaa tuli lukiossa käytyä muutama kurssi,... eli pitkää ja näinhän se meni: 5,4,6,4,4. siihen loppu mun matikan opinnot lukiossa.;D fysiikasta en oikein muista miten meni mutta ei varmaan kovin häävisti sekään. no ammattitutkintoon kuuluu vissiin pari matikan kurssia eli nehän mulla jo oli. nyt ammattikorkeassa luettu matikkaa ja kyllähän siinä perässä pysyy kun vähä viitsii hereillä
pysyä tunneilla.

Itse sain ylä-asteella mm. seuraavia arvosanoja:

Äidinkieli 10
Biologia 10
Maantieto 10
Matematiikka 10
Fysiikka 10
Kemia 10
Algebra 10
Vaatimattomuus 10

Keskiarvo oli nopeasti laskettuna 10.0. Lukuaineiden keskiarvo taas oli 10.

Yritän parantaa keväälle hieman, vaikka eihän tosta paljoa voi parantaa, heh-heh.

yläasteelta kun lähdin niin kaikkien aineiden ka. oli 7.7...eipä sitä silloin panostanut koulunkäyntiin.

nyt lukiossa lukuaineiden numerot numerot ovat 7-9,paria poikkeusta lukuunottamatta...onneksi kaikki liikunnan kurssit ovat 10. lähinnä historiaan, uskontoon ja terveystietoon tulee panostettua.

Amiksen ekan luokan yhteis-ainejakson numerot:

Äidinkieli
- Kirjallinen ilmaisu 5
- Suullinen ilmaisu 4

Englanti 5

Matematiikka 1

Fysiikka 2

Yhteiskunta ja yritys 3

Ihan hyvin meni. Pää-asia, että pääsin läpi kaikista. Viime keväänä lähdin peruskoulusta seiskan keskiarvolla.

Ylä-asteen päästötodistuksen keskiarvo 6,9 :kippis1:

Originally posted by Kusimato
Ylä-asteen päästötodistuksen keskiarvo 6,9 :kippis1:
Tervetuloa klubiin. Mulla oli kans 6,9 yläasteen loputtua,noh onneksi lukiossa on sitten vähän ollu nousu suunta. Muuten tää topic muistuttaa aika pitkälle meidän koulun lopettajaispäivää jolloin kaikki get a life nörtit vertaa omia numeroitansa. Eiköhän se oo ihan vitun sama mitä numeroita kukin saa sillä jos joku saa 10 jostain aineesta niin ei sitä tarkoita että se olisi tehnyt sen eteen paskaakaan vaan sattunut oleen lahjakas taikka sitten toisinpäin,mitä välii?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom