TODELLA kaloripitoisia terveellisiä ruokia?

Päivän kulutus mulla on se 2000-2100 kaloria, nyt olen syönyt kolme viikkoa 2300-3500 (hurja vaihtelu, jea) kalorin päiväannoksia joissa on aina se 200-400g proteiinia päivälle.
Ei tunnu siltikään ainakaan vielä 3 viikon päästä tulleen paljon yhtään massaa minulle (1.5 kiloa itseasiassa mutta siitä ei edes tiedä onko se vain satunnaista vaihtelua tai jotain).

Elikkä asia onkin sillain että mitäs ruokia mun pitäis tonnikalan, raejuuston, kananmunien jne. lisäksi syödä josta saisi enemän kaloreita.
Ei ole vielä tullut paljoakaan massaa ja odottaisin kyllä että pitäis tulla enemmänkin kuin kilo kuukaudessa noillakin ruoilla (kaksi kertaa enemmän ruokaa tullu vedettyä nassuun mitä ennen).

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ite kyllä huomasin että kun painoin vain 60kg niin silti piti mättää reilusti se 3000kcal/pvä ennenkun paino rupes nousemaan yhtään. Desi heraprotskua + 2rkl öljyä ihan hyvä combo jos lisää kaloreita haluaa. Taitaa jotain 500kcal luokkaa olla ellen väärin muista. Tommosia tulee hörpittyä varsinki sillo jos on syöny nii paljo että tuntuu ettei oikei kiinteenä enää saa mahtumaan:D

Tuo 1,5kiloa kolmessa viikossa on ihan hyvä tahti, silloin ei pitäisi kertyä liikaa läskiä. Tietenkin tarvii treenata myös.

Kaloripitoisista terveellisiä ruokia: pähkinät, oliivi/rypsiöljy, punaista maitoakin voi kohtuudella juoda.

Tuo 1,5kiloa kolmessa viikossa on ihan hyvä tahti, silloin ei pitäisi kertyä liikaa läskiä. Tietenkin tarvii treenata myös.

Kaloripitoisista terveellisiä ruokia: pähkinät, oliivi/rypsiöljy, punaista maitoakin voi kohtuudella juoda.

Jaa-a, eli tilanne on se että pitää vetää tuskaisesti jo paskalle maistuvaa ruokaa joka päivä seuraavan 365 päivän verran että pääsen 'normipainoihin'? :jahas:

Jaa-a, eli tilanne on se että pitää vetää tuskaisesti jo paskalle maistuvaa ruokaa joka päivä seuraavan 365 päivän verran että pääsen 'normipainoihin'? :jahas:

Syö vaan terveellisesti ja niinkun ylhäällä on mainittu esim rypsiöljyllä saa tosi helpolla kaloreita, hyvää se ei missään nimessä ole mutta pienessäkin määrässä on paljon kaloreita.

Jos ei jaksa syödä niin tosiaan rypsiöljyä kun lisää ihan normiruuan sekaan tai vaikka kaakaon sekaan niin eihän sitä oikeen edesn huomaa ja saa helposti kaloreita. Desikin päivässä auttaa kummasti kunhan otat joka päivä sen. Saat kuitenkin desillä jo 900 lisä kaloria. Itse kyllä pystyn tuon vaikka juomaan jos nopeasti höräsee ja päälle vetää maitoa niin ei tee pahaa.

Kaikilla tääl on aika hurjat kulutukset mulla nousee paino jos treenaan ja syön 3k kaloreita ja painan 95kg ja tulokset on 12x180 kyykky ja 5x130 penkki ja muut liikkeet vastaavalla tasolla. Oikee vituttaa ku pitää olla jossain 2k tienoilla kalorit jos meinaa tiputtaa painoa

Jaa-a, sitten kait .. taas .. syömään, jos sitä painoa kuitenkin tulis sitten edes jonkun verran sitten.
Huonoon aikaan kyllä aloitin että ei tiedä että näkyykö päkki kesällä enään niin hyvin kun painoa alkanut tuleen mutta laitetaanpa tämä massan lisääminen etusijalle sitten.

laitetaanpa tämä massan lisääminen etusijalle sitten.

Mikäs olisi riittävä tahti painonnousussa? Hirveä kiire tuntuu olevan ja kolmen viikon jaksolta ei ehkä kannata tehdä hirveästi johtopäätöksiä. Painohan kuitenkin nousee, eikö? Ensin suosittelen vakioimaan punnitusajankohdan (kerran viikossa) niin ei tarvitse arpoa onko "satunnaista vaihtelua" vai ei. Peili ja treenipainot kertovat jo aika paljon. Bulkkauksenkin voi suorittaa järkevästi ja puoli kiloa viikossa on jo aika kova vauhti mielestäni

En kovinkaan ajatuksella koko threadiä lukenu läpi mutta mikäli sun ruokavalio koostuu pääosin tonnikalasta, raejuustosta, kananmunista etc. niin lisää nyt ihmeessä hiilareita sinne. Vihanneksia ja täysjyväviljaa mukaan, tietysti rasvoja unohtamatta. Yleensä liian proteiinipitoisilla ruoilla bulkatessa koituu ongelmaksi jo se että proteiinipitoset ruoat täyttää eritavalla ja maha täynnä on pirun vaikea syödä uudestaan kun pitäis vaikka ei tee mieli.

En kovinkaan ajatuksella koko threadiä lukenu läpi mutta mikäli sun ruokavalio koostuu pääosin tonnikalasta, raejuustosta, kananmunista etc. niin lisää nyt ihmeessä hiilareita sinne. Vihanneksia ja täysjyväviljaa mukaan, tietysti rasvoja unohtamatta. Yleensä liian proteiinipitoisilla ruoilla bulkatessa koituu ongelmaksi jo se että proteiinipitoset ruoat täyttää eritavalla ja maha täynnä on pirun vaikea syödä uudestaan kun pitäis vaikka ei tee mieli.

En saa sitten tarpeeksi proteiinia jos rupeaisin vaihtaan osaa tonnikalasta yms. johonkin muuhun, mutta mitä sitten suosittelisitte semmosta jolla sais hyvin painoa ja jota jaksais vetää ihan vitusti?

Juo pirtelöitä helpottaa itselläni ainaskin tosi paljon varsiki kun ei jaksa aina ruveta jotain kokkaileen.
Tämmösiä comboja tulee itse vedeltyä:
-1L maitoa
-500g rahkaa
-200g ranskankermaa
-50-100g heraa
-0.5dl rypsäriä
Tohon jotain mehutiivistettä vielä joukkoon ihan oman maun mukaan.

Juo pirtelöitä helpottaa itselläni ainaskin tosi paljon varsiki kun ei jaksa aina ruveta jotain kokkaileen.
Tämmösiä comboja tulee itse vedeltyä:
-1L maitoa
-500g rahkaa
-200g ranskankermaa
-50-100g heraa
-0.5dl rypsäriä
Tohon jotain mehutiivistettä vielä joukkoon ihan oman maun mukaan.

2159kcal p:186g hh:82g r:119g

aika kova combo sulla.:D

Pähkinät kunniaan. Siinä saa samalla paljon energiaa ja hyviä rasvoja ja ne on vielä hyviäkin. Eikä aina tartte vetää samaa kun voi vaihdella eri laatujen välillä. Niitä voi myös ite maustaa ja tehä omat chilipähkinät yms. ilman sitä kaupan kuorta. Paahdetut, kevyesti suolatut cashewit <3

Avokadot on omalla listalla aika korkealla. 100g avokadoa sisältää 19,4 grammaa rasvaa! Ton kun kertoo energiamäärällä 19,4x9=174,6kcal eli ton verran tulee pelkästään rasvan energiasta per 100g avokadoa...

Cashewpähkinä: 574kcal/100g josta 46,3g hyviä rasvoja, 20g protskua ja 18,8g hiilaria. Tulee kaikkea muutakin hyvää siinä samalla :)
Avokado(ilman kuoria ja kiviä) 198kcal/100g... Eihän nuo paini edes samassa sarjassa :D Avokado muutenkaan ole kaamean korkeakalorinen jos 100g on noin 200kcal.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom