TODELLA kaloripitoisia terveellisiä ruokia?

On ne jänniä kyl nua kalorit ja ihmisten painot. Ite ku vedin snadisti vajaata 4000 kaloria niin painoin pikkasen päälle 85kg. Jos oisin viel jostain saanu pari sataa kaloria ni ois menny ennätykselliset 86kg rikki. ;) Mut sit piti ottaa dieetti ku ei enää kestäny syödä niin paljo ku oli ähky ja muutenki tuskaa syöminen. :( Nooh, ihmisil on niin erilaisia kroppia. Itel ois tavote päästä 90kg:n, mut taitaa olla aika kaukanen tavote... (nyt oon ~82kg, eikä oo rahaa syödä enempää :S)
Juu eihän toi kaloreiden kanssa pelaaminen niin justiinsa oo ja kaikki on erillaisia,ainut asia mihin bulkilla kiinnitän huomiota että paino tosiaan nousee semmonen 0.5kg viikkoon.Itselläki dietti menossa ja paino tippuu ihan mukavasti VHH:lla ja -500kcal.Ens syksynä aattelin syklitellä että 4 viikkoa plussilla ja 2 viikkoa miinuksilla.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
On ne jänniä kyl nua kalorit ja ihmisten painot. Ite ku vedin snadisti vajaata 4000 kaloria niin painoin pikkasen päälle 85kg. Jos oisin viel jostain saanu pari sataa kaloria ni ois menny ennätykselliset 86kg rikki. ;) Mut sit piti ottaa dieetti ku ei enää kestäny syödä niin paljo ku oli ähky ja muutenki tuskaa syöminen. :( Nooh, ihmisil on niin erilaisia kroppia. Itel ois tavote päästä 90kg:n, mut taitaa olla aika kaukanen tavote... (nyt oon ~82kg, eikä oo rahaa syödä enempää :S)

Itse painan sen 90kg mutta jo 3000 kcal nostaa painoa :) Älkää pojat liikkuko turhan päiten, laiska bodari = iso bodari :D Lumityöt kun tekee tai puita kun käy hakkaamassa niin nousee kulutus varmaan 1000kcal lisää heti.

Kaikilla tääl on aika hurjat kulutukset mulla nousee paino jos treenaan ja syön 3k kaloreita ja painan 95kg ja tulokset on 12x180 kyykky ja 5x130 penkki ja muut liikkeet vastaavalla tasolla. Oikee vituttaa ku pitää olla jossain 2k tienoilla kalorit jos meinaa tiputtaa painoa

Näinpä, tuo nyt on silkkaa paskaa, kun joku 60kg jätkä väittää että yli 3000kcl reilusti piti vetää ennekuin paino nousi, tuo nyt ei yksinkertaisesti voi pitää paikkaansa ellei sitten ole todellinen himo liikkuja, sama se on itsellä painoa 115kg ja 3000kcal kun vetää niin paino alkaa hitaasti nousta, kulutus kun on n 2700kcal pvä

jotain massgaineria tai pelkkää wheytä maitooon sekoitettuna. On hyvää ja kaloreita tulee että ropisee!!! Myös halpaa

Proteinilätyt kans on hyvää. maitoa(voi myös heittää rahkaan),munaa,jauhoja joista osan korvaat protskujauholla. Nam nam, kaloreita ropisee

Näinpä, tuo nyt on silkkaa paskaa, kun joku 60kg jätkä väittää että yli 3000kcl reilusti piti vetää ennekuin paino nousi, tuo nyt ei yksinkertaisesti voi pitää paikkaansa ellei sitten ole todellinen himo liikkuja, sama se on itsellä painoa 115kg ja 3000kcal kun vetää niin paino alkaa hitaasti nousta, kulutus kun on n 2700kcal pvä

http://www.treenaus.net/laskurit/laskepenergia.php
2700 on kyllä aika vähän 115 kg miehelle? Tämän laskurin mukaan passiivista työtä tekevä 115 kg mies kuluttaa 3500-3700 iästä ja pituudesta riippuen. Aktiivinen työpäivä nostaa kulutuksen jo reilusti yli 4000. Tosin olemme kaikki yksilöitä.

Jaa-a aamupaino itsellä siinä 63-64 välillä ja mitä olen katsonut noista laskureista niin 4000kcal tai + antavat aina. Syönkin kyllä niin paljon kuin vain jaksan ja aina kun ehdin. Liikun sen 20h viikkoon, että ei se nyt mikään mahdottomuus ole. Ihan hyvin saa 60kg jätkä vetää yli 3000kcal että paino nousee jos harrastaa jotain aerobista lajia(säbä, koris, futis jne.).

http://www.treenaus.net/laskurit/laskepenergia.php
2700 on kyllä aika vähän 115 kg miehelle? Tämän laskurin mukaan passiivista työtä tekevä 115 kg mies kuluttaa 3500-3700 iästä ja pituudesta riippuen. Aktiivinen työpäivä nostaa kulutuksen jo reilusti yli 4000. Tosin olemme kaikki yksilöitä.

Laskin sen silleen, että jos oot päivän ihan iisisti, eli siis ilman työntekoa/liikuntaa on kulutus 2700kcal/pvä, salipäivänä kalorit on 3000kcal, ja paino tippuu noin 1kg vko tahtia

Laskurit on laskureita. Itse painan myös 115 kiloa ja paino lähtee nousuun 3000 kalorilla. Meitä on niin moneen junaan.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom