Tiukkoja ohjelmia koko keholle?mielellään 2 jakosia?

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Ikä
34
Elikkä pyytäisin nöyrästi että laittaisitte treeni ohjelma suosituksia tänne..olen 16v ja vanha ohjelma on ollu käytössä viimeiset 3kk...se on kolmijakonen...1.päivä:-rinta,olka,ojentajat
2.päivä:.selkä hauis vatsat
3.päivä:-jalat,vatsat
ja en keksi nyt mitään muutosta,kun kaikki sanoo että teen liian tarkkoja ohjelmia kun kerran pitäis tehdä yksinkertaisia...oon aina aivan rättiväsynyt joka reenin jälkeen...auttakaa?

Mitäs vikaa 3-jakoisessa on? Aloittelijoiden osiolla on tredi jossa on paljon eri ohjelmia, sieltä löytyy varmasti sopiva 2-jakoinen jos sellainen kiinnostaa.

ja en keksi nyt mitään muutosta,kun kaikki sanoo että teen liian tarkkoja ohjelmia kun kerran pitäis tehdä yksinkertaisia...oon aina aivan rättiväsynyt joka reenin jälkeen...auttakaa?

Ei se liika yksinkertaisuuskaan ole hyvä asia treeniohjelmassa. Itse ainakin olen saanut parhaimmat tulokset juuri 3- tai 4- tai 5-jakoisilla ohjelmilla.
Varsinkin olkapäät tuntuvat aina jäävän paitsioon noissa 1 tai 2 jakoisissa ohjelmissa, joissa ne on usein hoidettu sarjalla pystypunnerruksia, mikä ei IMO ole todellakaan riittävästi koko olkapäälle. Ja enpä toisaalta olekaan nähnyt 1- tai 2-jakoista käyttävällä treenaajalla koskaan hyviä olkapäitä!

Eli, jos edelleen tunnut kehittyvän 3-jakoisella niin pysy siinä, koska ohjelmaa turha vaihtaa vain vaihtamisen vuoksi.

Eli, jos edelleen tunnut kehittyvän 3-jakoisella niin pysy siinä, koska ohjelmaa turha vaihtaa vain vaihtamisen vuoksi.
Kiitos! Tuon mä halusin kuulla! Olen kehittynyt 4-jakoisella aivan loistavasti, ja suunnittelin vaihtavani 2-jakoiseen pakkislaisten painostuksesta. Täällä kaikki tuntuvat juhlivan tuota yksinkertaisuutta.. Nyt silmäni aukenivat, ja jatkankin samaan malliin :D

Suositut

Back
Ylös Bottom