Tipaton tammikuu 2006

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Huhtamo
  • Aloitettu Aloitettu
Aika kaukana ollaan tipattomasta täällä vaikka jossain vaiheessa olikin tarkoitus sellainen pitää. Uutta vuotta jatkettiin heti yhdellä päivällä ja molempina viikonloppuina sen jälkeen otettu ja viime viikolla piti vielä keskiviikkonakin käydä liikenteessä. Ei oteta asiasta turhaa stressiä, kyllä niitä selviäkin viikonloppuja taas tulee. :D

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tipaton menossa hyvää vauhtia kohti loppuaan. Eikä oo tehny ees tiukkaa. Tuli uutena vuotena sen verran pahasti oksennettua vessa.

Sitten on hyvä jatkaa humalattomalla helmikuulla.

En pysty varmaks sanomaan, mutta sisimmässäni pelkään että en juo enää ikinä mitään. Paitsi vettä ja maitoa.

Olin eilen ensimmäisen perjantain täysin ilman alkoholia. Eka perjantai noin 1-2 vuoteen ilman alkoholia.

Huppe sanoi:
Olin eilen ensimmäisen perjantain täysin ilman alkoholia. Eka perjantai noin 1-2 vuoteen ilman alkoholia.

Onko kaikki hyvin?

Neuvostoliitto sanoi:
Onko kaikki hyvin?
TEhdään makaronilaatikkoa ja tullaan sitten käymään. Otan vissypullon mukaan :D

Tipaton tammikuu alkoi 9.1.2006 kun bussi vei kohti vekaraa. Tipaton tammikuu loppui 20.01.2006 kun pääsi ensimmäisille lomille. Yhden viikonlopun tauko oli kyllä jo aika vaikea juttu, mennyt varhaisesta keväästä saakka joka viikonloppu enemmän tai vähemmän.

Huppe sanoi:
TEhdään makaronilaatikkoa ja tullaan sitten käymään. Otan vissypullon mukaan :D
No se siitä taas, Neuvostoliitto tarjosi pari bisseä ja ilta jatkui kotona viinin kera.... :nolo:

Tipaton päätty perjantaina, piti olla tukijuoppona ihmissuhde kriisistä kärsivälle kaverille. Samalla juhlin etukäteen omaa ikäkriisiä... 3 yötä ja kolkyt... eikä vieläkään mene 200 rawina. Pitänee kokeilla tipatonta helmikuuta.

Mulla on maaliskuu tipaton. Nyt on hiukan harjoiteltu vähätippaisella, muttei täysin ehdottomalla, tammikuulla.

Mullakin on tipaton tammikuu meneillään:) Pakko, pikkujouluaikaan tuli oltua melkein joka viikonloppu jossain pippaloissa, rupes ihan ahdistamaan.. Totta kai hauskaakin oli, mutta liika on aina liikaa. Nyt tuntuu ihan kuin olis oikein puhdistunu sisäisesti, ja yleisestikkin fiilis on erinomainen, kannattaa kyllä kokeilla:thumbs: Mä kyllä ajattelin, että kyllähän tästä jatkais vielä tipattomaan helmi- ja maaliskuuhunkin! No, saa nähdä, totaalikieltäytyjää musta ei kuitenkaan tule.

Krusifiksi sanoi:
Tipaton päätty perjantaina, piti olla tukijuoppona ihmissuhde kriisistä kärsivälle kaverille. Samalla juhlin etukäteen omaa ikäkriisiä... 3 yötä ja kolkyt... eikä vieläkään mene 200 rawina. Pitänee kokeilla tipatonta helmikuuta.
Mulla taitaa olla 4 yötä :wall:

Yllättävänkin helppoa ollut tämä tipattomuus. Kuun loppuun ainakin menee heittämällä, mutta 10.2. viimeistaan tulee otettua keittoa, ja silloin sitten otetaankin huolella kun mennään poikien kanssa mökille nollaamaan tilanne.

Tammikuussa en mitään juonut, enkä meinaa juoda helmikuussakaan. Ehkä sitä kuitenkin taas joskus täytyy jotain juoda, esimerkiksi seuraavana jouluna,..

Jea tipaton takana, vittu et meinas pälli välillä hajota, mut peiliin ku kattoo niin aika hyvin kyl kroppa on ottanu treenit vastaan :whip:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom