Tilannekomiikkaa

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja JFG
  • Aloitettu Aloitettu

JFG

Mikä on parasta tilannekomikkaa, jota olette kohdanneet?

Pakko jakaa tämä omani muiden kanssa:

Mulla on kotona keittiössä sellainen liesituuletin, joka lähtee automaattisesti käyntiin, kun tulee ruuan käryä.

Pieraisin ja liesituuletin hyrähti käyntiin. Kyllä mä repesin:D

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
hahahahah :D mite se pieruun voi reakoida?

No katos kun äijällä on sen verran stydit käryt varmaan...

Ei ois kivaa olla thredin aloittajan kämppis, saati kumppani ;)

No uusia juttuja lisää...

Kerron yhden: Puolison pappa 70v oli bussissa ja läheisillä penkeillä istui kolme goottiteinityttöä, joilla oli tukat törröllään ja sulkia täynnä. Pappa oli vähän ihmetellyt. Keskustelu meni näin:

tytöt: Mitäs pappa tuijottaa?
pappa: en tiä, mutta kotona otan lintukirjan ja katon siitä

Oltiin tuolla lapissa metsällä ja siinä rupesin sytimään kavereiden kanssa makkaratulia. 1 porukan heppu oli siellä hivenen syrjemmällä ja palas hetken jälkeen takaisin. Aivan pokkana istu siihen tulirinkiin ja kysy, että joko on kaffeet valmiit. Sitten kun sitä katto tarkemmin, niin se oli kyhännyt harmaasta naavasta sellaset karvatupot nenään ja korviin.... koko meidän porukka repes kyllä aivan totaalisesti.

Siinä vielä suunniteltiin kovasti, että samainen homma pitää toistaa Luostolla karaokessa ja jos pokkana laulaa naavatupot korvissa ja nenässä Lapin kesän, niin kaljat tulee kyllä automaattisesti.

Tuota ei vielä - painotan sanaa vielä - ole toteutettu, mutta on se ollu ajatuksissa :D

Kerron yhden: Puolison pappa 70v oli bussissa ja läheisillä penkeillä istui kolme goottiteinityttöä, joilla oli tukat törröllään ja sulkia täynnä. Pappa oli vähän ihmetellyt. Keskustelu meni näin:

Tuo on jostain syystä jokaisen "vanhan jarrun" pakko kertoa omana tai vähintään kaverinsa juttuna. Mm. ukin veli, setäni, työkaverin isoisä on mielestään heittänyt tuon saman repliikin.

Tosin reilu 10v sitten tuossa jutun kohteena oli punkkaripojat. Mutta ei siinä, ihan hauska juttu.

En nyt aivan tarkkaan muista miten tämä meni, mutta tapahui Paltamossa joskus...

Rekkakuski oli talvikelillä juminut rekkansa johonkin risteykseen ja takana tuleva auto painoi hulluna tööttiä ja vilkutteli valoja. Kuski hyppäsi kopistaan ulos ja käveli hiljakseen takana olevan auton luo, jolloin kuski hermona veivasi ikkunan auki. Rekkakuski tuumasi kaverille " voin minä sitä tööttiä tulla painamaan siksi aikaa kun laitat ketjut tuohon rekkaan alle"

Tuo on jostain syystä jokaisen "vanhan jarrun" pakko kertoa omana tai vähintään kaverinsa juttuna. Mm. ukin veli, setäni, työkaverin isoisä on mielestään heittänyt tuon saman repliikin.

Tosin reilu 10v sitten tuossa jutun kohteena oli punkkaripojat. Mutta ei siinä, ihan hauska juttu.

Mulle muuten kans joku ukko heitti saman läpän, kun mulla oli joskus punainen irokeesi :)

vähä samaan tyyliin oon kuullu ton.

mutta loppu meni näin.

mitä pappa tuijottaa?
olin nuorena poikana viidakossa ja nain siellä himoissani papukaijaa. Mietin, että oletko tyttäreni?

kaksi kovassa humalatilassa olevaa äijää Dannyn keikalla eturivistä: Laula läski tuuliviiri!!

Olin isovanhempieni kanssa ostamassa Keminmaan entisen Säästökuopan puutarhaosastolta kukkamultaa parisataa litraa. Noh, satuin sitten olemaan kantomiehenä kun papan selkä ei oikein kestä. Oli senverta liukkaat puuvillahanskat kädessä että säkki luiskahti käsistä tömähtäen maahan.

Tässä vaiheessa pappa toteaa lakonisesti: "Sehän oli liukas ku papin mulukku." Tässä vaiheessa kaupan työntekijän oli pakko mennä repeilemään nurkan taakse. Koomisen tilanteesta teki mummoni suhtautuminen. Hirveä kälätys, nyrkillä lyöminen käsivarteen ja seuraavan viikon ajan nalkutus aiheella: "Saatana kun sinun kans saa aina hävetä kun et osaa suutas kiinni pitää."

Olin yhtenä kesänä töissä hoivaosastolla, ja oli vaippojen vaihdon aika..
Viimeisessä huoneessa majaili tätihenkilö, josta oli jo etukäteen tiedossa, että haju tulee olemaan poikkeuksellisen paha. Peräruiskeet olivat tehneet tehtävänsä tuoksusta päätellen heti kun avasimme huoneen oven työparini kanssa. Pikku lisukkeena oli myös lakanat aikalailla oksennuksessa, mistä kuumana kesäpäivänä tuli kiva lisä ilmassa leijaileviin aromeihin. Huoneen eteisessä oli lavuaarin reunalla sellainen aerosoli-ilmanraikastin kuin tilauksesta, jota sitten suihkimme edellemme sitä mukaa kun lähestyimme kohdetta nenistä kiinni pitäen. Kesken urakan, juuri kun olimme siirtymässä tädin kanssa suihkun puolelle, ovesta ryntää sisään palomies kirveineen ja kypärineen. Katsotaan kummatkin ovelle vähän epäuskoisina, jolloin heppu toteaa, että "Täällä palaa!" Jompikumpi taisi mutisa, että "No ei ihan.." . Vilpittömästi olimme sitä mieltä, että tätin "aromilöyhäys" oli saanut hälytyksen aikaan, vasta tovin kuluttua itse tajusimme, että kyllä sen oli pakko olla se aerosoli.. Mutta hauskaa oli:D

Oltiin bissellä kavereiden kanssa, ja siinä hiljaisen hetken vallitessa kaikkien katse kohdistui pörräilevään banaanikärpäseen, joka päätti laskeutua sitten jonkun tuopin kylkeen. Siihen sitten joku tokaisi välittömästi:"Onks toi nyt niitä baarikärpäsiä?"

Ei millään tavailla tilannekomiikkaa mutta tulipa sattumalta mieleeni.

Vanhaan hyvään aikaan edes Helsingissä ei paljoa noita yön timoja näkynyt. Kerran kuitenkin olin isäni kanssa keskustassa kaupassa käymässä ja satuin ensikertaa elämässäni moisen otuksen näkemään. Mitäpä muuta pikkupoika voi siihen sanoa kuin osoittaa sormella ja huutaa: isi kato naapuri!!

Oli isää kuulema hieman hävettänyt. :lol2:

Tosta GoAn jutusta tuli mieleen...
Faija kerto joskus jonkun jutun..en muista nyt oliko jollekin työkaverilleen käyny (sähkömies). Oli ollu Helsingin keskustassa jossain virastossa asennushommissa, kun mustalaismies oli tullu poikansa kanssa sisään. Poika oli osottanu tätä duunaria ja sanonu isälleen: "Kato isä! Työmies!" Oli mustalaismiestä nolottanu :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom