Tilannekomiikkaa

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja JFG
  • Aloitettu Aloitettu
Oih s##tana. Hehkuttelin just ostamiani diablon levyjä ja ihan niitä varten roudasin kotoa duuniin kaiuttimet tietokoneeseen. Luukutin pikkasen ennen ysiä musaa työhuoneessa ja vedin rouheeta sooloa ilmakitaralla.

Takaa kuuluu sellanen köh, köh. Joku mummo seisoo ovensuussa ja lähtee kipittämään hirveetä vauhtia pois. "rouva, rouva, tulkaa takaisin" ja vauhti eiku kiihtyy :D. Kuka meni aukaseen ulkooven ennen ysiä, kysyn vaan!!! :jahas:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
tää nyt menee vähä aiheen sivusta mutta tunnetteko tuollaisia tilannekoomikkoja? sellasia jotka saattavatpi muuten olla taustalla kun porukassa ollaan mutta heittävät sitten sellaisia letkautuksia? Itse mielestäni kuulun vähän niihin :)

tää nyt menee vähä aiheen sivusta mutta tunnetteko tuollaisia tilannekoomikkoja? sellasia jotka saattavatpi muuten olla taustalla kun porukassa ollaan mutta heittävät sitten sellaisia letkautuksia? Itse mielestäni kuulun vähän niihin :)

Tunnen, eka exäni oli sellainen :)
Alkuun meillä ei ollut omaa pyykkikonetta joten piti pestä pyykit mutsin luona. Mokasin jotenkin aina ja usein tuli värjäytynyttä pyykkiä - niinpä kerran valitin siitä haukkumalla värjääntymiset mutsin koneen syyksi. Väitin että kone ei noudata annettuja lämpötiloja vaan tekee mitä lystää. Exää hävetti ja sitten sitä otti päähän ja se tiuskas mulle että "kas kun et vielä väitä että mutsis kylppärissä asuu pieni pahan noita joka heittelee värinappeja koneeseen aina ku sä tuut pyykille!"
No, mutsi oli vävyynsä entistäkin tyytyväisempi, hehe, ja tilanne laukes nauruun.

Kun sitten saimme ekan lapsen ja ex piteli poikaa sylissään, niin vauveli nauroi silmät sikkurassa ja näytti pikku kiinalaiselta mustine hiuksineen.
Ex tokaisi, muka hämmästyneen näköisenä, että "kyllähän mä tiedän että anoppi on kotoisin idästä mutta että noin kaukaa...."

Noh, ko. mies kyllä tunnetaankin sarjakuvataiteilijana tietyissä piireissä ja tekeepä tuo ihan näkyviä huumorimainoksiakin.

Tuossa yhtenä iltana olin tuuraamassa eräässä toisessa videovuokraamossa, kun minulta tuli kysymään sellainen 16-v. jamppa, että "onks teil sitä Apokalyptikaa"?
Tarkoitti siis Apocalyptoa, Mel Gibsonin ohjaamaa Mayakulttuuri-leffaa.
Silloin nauratti, kun olin sitä paitsi tehnyt jo aikaisemman vuoronkin rättiväsyneenä ja vedin koko päivän reilusti miinuskaloreilla.

Oltiin äijien kanssa viettämässä perinteistä "Otetaan olutta ja saunotaan"-iltaa... Noh siinä sitten mentiin parvekkeelle vilvottelemaan ja sitten alettiin tuumailemaan että mitäpä tehtäis seuraavaks.

Heti tuon lauseen jälkeen radiosta alkoi kuulumaan se penispumppu mainos... Kaikki kahtoo toisiaan silleesti "Mitä helvettiä" tyyliin ja hirvee repeäminen porukassa... :D

Kyllä ainakin pienessä tuiskeessa nauratti :)

Paras tilannekoominen tapaus tulee mieleen kaverin perheen joulusta pari vuotta takaperin. Tyttäret 2- ja 4-vee odottelivat pukkia innoissaan ja sitten kun pukki saapui niin alkoi normaali kainostelu parrakasta lihavaa ukkoa kohtaan. Äiskä koitti saada tyttöjä pukin syliin mutta hiukan jännitti liikaa. Pukkipa siihen ehdotti että jos tytöt laulaisivat pukille pari säettä. Tytöt miettivät hetken hiljaa...ja laulaa luikaittivat Black Eyed Peasin - My humpin pukille tansseineen päivineen :D Meinas pukilta parta tippua kun alkoi niin naurattamaan. Katosi turhat jännittelyt saman tien!

sutjakka;1637018 Kyllä pojat (ja tytöt) [B sanoi:
PAHA [/B]saa aina palkkansa ja hyvä jos jää omilleen.

Voi elämän kevät!!!!!!! Sattuneesta letkautuksesta on kulunut jo yli kaksi kuukautta aikaa ja muija senkuin nalkuttaa.

Oli kyllä viimeinen kerta kun kirjoitan enää mitään mihinkään.

Kyttäämisestä ei pääse eroon näköjään edes netissä!!!! :curs:

Paras tilannekoominen tapaus tulee mieleen kaverin perheen joulusta pari vuotta takaperin. Tyttäret 2- ja 4-vee odottelivat pukkia innoissaan ja sitten kun pukki saapui niin alkoi normaali kainostelu parrakasta lihavaa ukkoa kohtaan. Äiskä koitti saada tyttöjä pukin syliin mutta hiukan jännitti liikaa. Pukkipa siihen ehdotti että jos tytöt laulaisivat pukille pari säettä. Tytöt miettivät hetken hiljaa...ja laulaa luikaittivat Black Eyed Peasin - My humpin pukille tansseineen päivineen :D Meinas pukilta parta tippua kun alkoi niin naurattamaan. Katosi turhat jännittelyt saman tien!

Repesin :lol2:

Tapahtui kaksi minuuttia sitten.

Viettelen tässä lounastaukoa pakkista lueskellen kun pomo tulee sisään ja pyytää multa firman korttia jonka lainasin aamulla, no sanon että se on hänen pöydällään nojaten hieman taaksepäin kun tuolin jalka katkeaa takaani ja levähdän lattialle seljälleni. :D Pomo repeää nauramaan ja meitsi siinä jatkaa selittämistä vaakatasossa.. sihteeri toimiston toisessa päässä repeilee myöskin ja huikkaan että tarttetaan muuten uusi tuoli sitten tähän.. :D

Paras läppä pitkään aikaan!!!

Kahvilassa:
-Mitä saisi olla?
-Rasvaton maito ilman sokeria.

Kiitos väärinkuultu Salkkareiden pätkä.

Palvelin tänään naisasiakasta, jolla oli mursun viikset (melko tuuheat myös). Ei edes suupielet nykineet, kun tämä ilmestys astui ovesta sisään. Lähinnä kävi sääliksi, tosin vasta sen jälkeen, kun tajusin ettei kyse ollut mistään huonosta piilokamerasta. Viinakin haisi.

Olin tänään rottweilerini kans hakemassa tyttöäni esikoulusta.Siinä sitten joku tuntematon äityli tulee lähelle ja toteaa :
"Onpas hyvännäköinen" ja katsoo koiraani.
Minä sitten siihen lohkaisin,että: "Ai et omistajaa tarkoita?:whip:"
Äitillä jäi suu auki,ja sieltä tuli vain jotain vaivautunutta myherrystä ja siitäpä se sitten kipittikin äkkiä kauemmas:lol2:

Suositut

Back
Ylös Bottom