Tilanne "läppää"

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja elukka
  • Aloitettu Aloitettu
Wildemar sanoi:
Tän on oltava joku salaliitto. :jahas:

ählämi: pizza vai kebab, pizza vai kebab?
kaveri: no, pizza
Ählämi: Ei tehdä enää pizza, pizza vai kebab?

??????

kaveri: marmara
ählämi: moro moro!

??????

minä: pizza kaksikymmentä kaksi, special kakkonen
ählämi: kaksi kakkosta ja kaksi special?
minä: eikun numero kaksikymmentä kaksi, special kakkonen
ählämi: kaksi kakkosta ja special kakkonen
minä:......ei, ei. pizza numero k-a-k-s-i-k-y-m-m-e-n-t-ä-k-a-k-s-i, yksi
ählämi: ????? perhe?
+jatkoa ja sain lopuksi mukaani sen yhden pizzan ja se oli vielä väärä (special 1).....

Spiritistisessä istunnossa:
"Paholainen, anna merkki itsestäsi"
... 10 sec hiljaisuus....
"prooooooot!" :evil:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Heh.. näitä kebu/pizzeria-jututtuja sattuu pirun usein.

Lähipizzeriassa on pitsa nimeltä Korpizza. Kaveri oli koittanut tilata sitä sitten seuraavin tuloksin:
kaveri: "yks tommonen korpitsa."
hassan: "EI. Meil ei ole kurpitsaa."
kaveri: "voi ny vittu..."

Akbar: "sinapi ketsupi?"
kaveri: "täh?"
Akbar: "SINAPI KETSUBI?"
kaveri: "joo... ei salladi."

Ähläm: "sibula?"
kaveri: "ei sipulia."
Ähläm: "Aaa sä haluat valkosibuli... Joo mä laata."

Tää on hauska thread :)
tässä ois pari en vielä lukenut noita muita , mutta kertaus on opintojen äiti.

Homma toimii kuin nyrkki neekeriin
toimii kuin zyklon-b suihkussa
Paskooko paavi mehtään?
laitetaan vahinko kiertämään, poika karuselliin
ulkona asioista kuin tamppoonin naru
pyörii kuin ryssä anttilassa.

pizzaneekerin suusta kuultua:

naapuri: laitanko valkosipulia?
asiakas: joo..
naapuri: eij ule!

...

naapuri: 5,50 euroa.
asiakas: mutta...tossa ulkonahan lukee kyltissä, että kaikki pizzat 4 euroa
naapuri: se olla vain mainos!

.....

Olin tossa läheisellä raksalla töissä ja siellä on semmonen kaljupää bodariäijä. Ehkä 165cm pitkä ja toheltaa niin helvetisti, mutta kehuu aina olevansa paras kaikessa.
Noh, rakensin kyseiselle hepulle hyvää hyvyyttäni rampin semmosista ehkä puolmetriä leveistä lavoista että se pääsis helpommin alas tuomaan kottikärryillä tiiliä +muuta paskaa. Sanoin työkaverille että laitetaan nyt viel pari näitä lavoi että se ei vahingossakaan tipahda välistä ja hajota itteensä.. voitte varmaan arvata mitä kävi, se vähän aikaa ramppas tuomassa kamiskaa ja oltiin just kaverin kans juttelemassa ja kuulu helvetinmoinen kolina ja räminä kirosanojen siivettämänä ja se äijä makaa selällään kottikärryt vieres ja kattelee taivasta ;)
Repeiltiin sit ihan helvetisti sille ja selostettiin että laitettii just sua varten tähän varmistukset ettet vahingossakaan tipahda.
Tää kyseinen heppu onnistu kyl saamaan päähänsä piikkauskoneen, tekemään ihan vääriin kohtiin reikiä jne.
Tosiaan tää äijä vielä kehuskeli kokoajan itteään ja selitti kuin kova työmies se on. Ei oikeasti kyllä osannu mitään. Loppuajasta se sit roijaskin vaan romua ja teki kaikkee missä ei aivoi tartte.
:david:

rautalonkka sanoi:
Hihattomalle puuhelmipellelle salilla: Onko kalastuslupaa? No, laita sitten siimat piiloon.

Edesmennyt kaverin faija aina tokas että "ootteko lähdössä kalalle ku siimat roikkuu" Rip Oiva.

Jos joku on oikein vittumainen ja sanoo, että painu nyt vittuun siitä, niin sille voi vastata: Joo, en mä haluiskaan kuulua teidän ryhmään, kato eläimet erikseen!

Tyhmä: Oot niin tyhmä ettet osais kaataa kusta saappaasta, vaikka ohjeet lukis pohjassa. :D

Vahinko kiertämään. Lapsi karuselliin!

Virolaisen bussikuskin suusta kuultua: "Onko kellään sitä vastaan, että kun nyt näin halvan viinan maassa ollaan niin kuski tarjoaa kaikille kierroksen?
matkustajat: Ei!!!!!!
Kuski: hyvä.... ja ajaa pari kierrosta liikenneympyrässä :jahas: oli muuten pettyny olo :evil:

Sopii kun sialle otsatukka...Kuulin työvaatteita sovittaessani..

Kaunis en ole, mutta kukkiihan se perunakin.. (lainaus kaverilta :)

Tää on siis niin huono... on saattanu jo olla en oo kaikkia lukenu. Kaveri valittaa "kusettaa" siihen vastataan "kuseta takas" :arvi:

Proteos sanoi:
"Varhainen lintu madon nappaa, mutta hiiri numero kaksi saa juuston."
("The early bird gets the worm but the second mouse gets the cheese.")

Aikainen mato tulee syödyksi

jarre55 sanoi:
"Minne menet?"

"Mä käyn kusella"

"Aha. Mopo käy bensalla!"
Muumipappa käy paskalla.

HäijyÄijä sanoi:
Naama on sen näköinen, kuin sille olisi kaadettu napalmia ja yritetty sammuttaa ruuvimeisselillä. :)

Tästä on semmoinenkin versio, että naama näyttää siltä, kuin olisi sytytetty palamaan ja sammutettu kirveellä.

Oltiin parilla kaljalla muutaman kaverin kanssa, ni yksi toteaa "Muuten menee helevetin hyvin, mut kyrpä sais olla vähän pienempi!". :D

Eilen kuulin tämän, kävin töissä olevaa kaveria moikkaamassa. Ko. nainen on vartija. Siinä sitten hankalampaa juopunutta miestä luotsasi ulos, ulos päästyään tyyppi toteaa kaverilleen että: "tuossa muijassa on varmaan yhtä paljon rautaa, kun maksalaatikossa.."
Repesin ihan totaalisesti.. :D :D :D

Tytär oli ollut yöjuoksulla, ja aamulla isä kysyi tältä: "puhkesko mirriltä silmä?"

"Kämppähän on kuin Beirut"

"osta huora motti havuja"

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom