Tilanne "läppää"

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja elukka
  • Aloitettu Aloitettu
Aina kun joku menee vähänkin huonoksi, niin tokaisee, että "Vituksihan se meni!"

Toinen, mitä tulee käytettyä aina silloin tällöin, kun tekee tiukkaa. Mahtuu, mahtuu... Kyse on vain siitä, kuinka paljon sattuu. :)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kaverin lempifraasi silloin, kun homma ei mene ihan ns. putkeen:

"Such is life, and it only becomes sucher."

Jyväskylässä edesmenneen Tiffany-baarin ikkunassa luki kissankokoisilla kirjaimilla teipattuna "Life sucks and then you die". :hyper:

Tämä toimi ainakin yhden väittelyn yhteydessä hienosti: Jos mies puhuu yksin metsässä, eikä yhtään naista ole mailla halmeilla niin onko mies silti väärässä?

Gillyanne sanoi:
Jyväskylässä edesmenneen Tiffany-baarin ikkunassa luki kissankokoisilla kirjaimilla teipattuna "Life sucks and then you die". :hyper:

Tuohan on Ozzy Osbornea: "Life sucks and then you fucking die, you know."

Gillyanne sanoi:

Life is a bitch and then you die. = Elämä on kuin paskaa söis.

Muita hyviä:

poliitikko:
"Ei. En ota kantaa puoleen enkä toiseen. Päinvastoin."

vastaus mummolle elämänohjeeseen:
"Onhan se niinkin. Ei tietenkään aina." (-Studio julmahuvi)

Gillyanne "Life sucks and then you die". :hyper:[/QUOTE sanoi:
Tästä jalostettu versio menee: "life sucks and then you marry the one who dosen´t"

Tanko sanoi:
Tästä jalostettu versio menee: "life sucks and then you marry the one who dosen´t"

Tai: Life is a bitch and then you marry one.

Kostaja X, siellä Tiffanyn (kavereiden kesken Fittan, yhdenlainen tilanneläppä sekin... asiasta tietämättömien ilmeet olivat usein näkemisen arvoisia jonkun todetessa "hei mennään Fittaniin/olin muuten eilen Fittanissa tjsp. :D) ikkunassa oli kyllä nimenomaan se "life sucks..." versio. Muistaakseni :D

Tässä se suosituin minulla: Het leven is shit en dan sterft u. :D

Eli siis: Life is shit and then you die.

Tämä siis kolmannella kotikielellä (eli hollannilla) ilmaistuna.

Gillyanne sanoi:
Tai: Life is a bitch and then you marry one.

Kostaja X, siellä Tiffanyn (kavereiden kesken Fittan, yhdenlainen tilanneläppä sekin... asiasta tietämättömien ilmeet olivat usein näkemisen arvoisia jonkun todetessa "hei mennään Fittaniin/olin muuten eilen Fittanissa tjsp. :D) ikkunassa oli kyllä nimenomaan se "life sucks..." versio. Muistaakseni :D

Tosta tuli varmaan aika pari vitsiä :hyper:

-Fittanissa sattui kosteusvahinko... ..josta seurasi hometta.
-Fittaniin ei päästetä liian juopuneita ukkoja.
-Fittanin ympärillä olevia puskia ei ole hoidettu.
-Pääsitkö Fittaniin ilmaiseksi? -Joo. Yks tuttu päästi takaovesta sisään.

...mulon aika lapsellinen huumorintaju....

Kaverilla oli leikannut jostain lehdestä (Maaseuduntulevaisuus tms.) seinälleen otsikon: "Kylien puolesta kannattaa taistella" -Seinällä vieressä oli Kylie Minoguen kuva.

Äidinrakkaudesta:

Jos hinnasta sovitaan, niin kaikki on myytävänä... paitsi mutsi!

Seuraava tarina nyt ei täydellisesti sovellu tän threadin alle mutta antaa mennä...

Mun yksi kaveri on pikkusen omalaatuinen ja selitti netti-deiteistään seuraavaa:

"Ajoin sitten siihen torin kulmalle ja katoin ku muija tuli autoon niin se oli ihan vitullinen tankki. Ei sitä kehdannut Rossoon viedä jos vaikka joku tuttu olisi tullut vastaan, joten ajoin sitten mäkkärin drive-in:in kautta..."

Meikäläinen kuuntelee ja sitten :lol2:

hyvä tapa iskeä muija:

ensin etsit baarista sopivan typykän... ja sitten meet sen läheisyyteen ja elä sano vielä sanaakaan vaan nojaa kädellä tytön olkapäähän ja sinä kysyt: "hei..painanko sua.?"

tytsy vastaa: "joo"
sinä: "no mennäänkö meille vai teille?"

Toinen on sitten se, kun istut baaritiskille sopivan typykän viereen. Kattele sitä siinä vähän aikaa ja sitten aloita näin:

Moi!
-Moi.
Käytätkö sää huumeita?
-En??!?
No sit sää oot sopiva mulle, lähtäänkö vähän dansssii?
-Juu. <3

Kerran olin humppahelvetissä erään tutun tytön kanssa tanssimassa. Varsin aloin värkkäämään ja pidin vasenta kättä tosi korkealla, ja oikeata siellä missä kuuluukin, eli alaselällä. Sitten kysyin neidolta "pitäiskö mun vähän laskea kättä". Hän sanoi "joo, laske vaan". Ei siinä sitten muuta kuin oikea käsi kevyesti pakaroille...

Tutun ja huumorintajuisen naisen kanssa uskaltauduin kokeilemaan. Muuten en sitä suosittele. Luulisin, että saattaa avokämmentä läsähtää aika huolella...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom