Tilanne "läppää"

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja elukka
  • Aloitettu Aloitettu
Oltiin menossa Ruisrokkiin ja käveltiin kohti festari-aluetta sateen saattelemina. Päätettiin sitte pysähtyä odottamaan paria kaveria joten ei kun keittoa naamaan ja tauko paikalla. Vähän ajan päästä tietä pitkin lampsi jätkä jolla oli k-kaupan muovipussi "paitana". Jätkällä oli kaksi muijaa myös matkaseurana.

Mun kaveri sanoi jätkälle: "Sulla on hieno paita. Onko sopivan kokoinen?"
Jätkä vastasi: "No, pyysin ällää, mutta sainkin ämmän."
Mun oli pakko kuitata: "Tai itseasiassa sait kaksi ämmää..."

Kavereihin upposi aika hyvin, tosin tämä nyt ei varmaan toimi kirjoitettuna kovinkaan kummosesti.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Telkkarissa tulee tällä hetkellä vanhan kulttisarjan DRAGNETtin uusinta versio, jossa etstivä Friday selvittelee konnuuksia. Sarja tuli jenkeissä joskus 50-60 luvulla ja etsivä Fridayn lentävät lauseet muodostuivat yleisiksi jokapäiväisissä keskusteluissa amerikkalaisten keskuudessa. Meillä tätä voisi verrata esim. "kun sai niin halvalla" Tankki täyteen-sarjasta tms.

Yksi Fridayn kylmän viileä lausahdus jäi mieleen eräästä jaksosta, jossa pikkunilkki oli hieman mokaillut ja saanut tällä tempullaan kyseenalaista mainetta. Fridayn kommentti tälle idiootille meni jotenkin näin:

"Seuraavaksi, kun haluat lehtien etusivulle...hyppää bussin eteen".

Tää nyt ei oikeastaan ole tilanne läppää eikä välttämätä tilanne komediakaan, mutta. Oltiin perjantaina kattomassa Yölintua eräällä tanssilavalla, no lipun myynti tapahtui siinä pihalla pakettiautosta, no jossain vaiheessa iltaa mentiin pihalle kuselle frendin kanssa, ihan siihen pakettiauton lähelle, sinäänsä mitää hauskaa, mutta myö kustii sillei että housut(kalsareita myöten) kintuissa, herätti vähän hilpeyttä lippujonossa, mutta lipun myyjä oli vähän karheena:saatanan jätkät, anti vittu olla viimenen kerta kun teette tollasta :lol2: Kai se komediaa oli, ainakin kaikki nauro.

Kaveri herää Nummirockissa autosta rankan illan jälkeen, tulee halaamaan ja sanoo viskin karhentamalla äänellä:

"Nyt paleltaa niinkuin miestä."

Eräs nainen sanoi kaveria pienimunaiseksi, kaveri totesi siihen rauhallisesti että ei ole olemassa pienimunaisia miehiä vaan pelkästään iso vittuisia akkoja!

No tuossa oltiin kavereiden kanssa pitkällä autoreissulla ja yöllä käytiin vielä kahvilla. Oli itelläkin väsynyt olo,

Sanoin siinä kassalla;
-Yks kahvi
-Se tekee 1,5 euroa
-Jaa, teillähän on edulliset kahvit
-No ei ole kukaan ennen valittanut
-No enhän minä valittanutkaan.

Kaverit alkoi jo tipahtelemaan tässä vaiheessa, ja oli kyllä aika vaikea juoda kahvit kun repeiltiin pöydässä sen jälkeen. :D

Toinen hyvä on kun heittää naiselle ravintolassa;

-Haluatko harrastaa tänäiltana mahtavaa ja hurjaa seksiä?
-En
-No lähde sitten mun mukaan

Little boy sanoi:
Eräs nainen sanoi kaveria pienimunaiseksi, kaveri totesi siihen rauhallisesti että ei ole olemassa pienimunaisia miehiä vaan pelkästään iso vittuisia akkoja!

Vrt. vanha tuttu:

Aina tällä on itsensä tyydyttänyt.

Eräs krapula-päivä, parkkeerasin pyörän ostoskeskuksen pihaan, ja samalla tuli joku toinen pyörällänsä viereiseen parkkiruutuun. Hetkeäkään epäröimättä kysyin tältä :

"Onko tuo sinun pyörä etu- vai takavetoinen?"

Ukko repesi täysin, ja minä juoksin kiireen vilkkaa nurkan taakse piiloon itkemään. :itku:

En ole lukenut kaikkia näitä juttuja, eli en tiedä joko tämä on täällä:

Kun joku kysyy "Mitäpä kuuluu?" niin voi vastata: "Eipä tässä kuppaa kummempaa."

Kerran alkoi hemmetisti naurattaamaan, kun setä oli lähdössä joistain juhlista ja joku sanoi hänelle: "Herra olkoon kanssasi tämän päivän." Setä siihen totesi, että "Se on parasta olla." :lol2:

Samaan kastiin noiden jauhoissa pyörittämisen lisäksi kuuluu:
"Läimästään sisäreiteen ja kolmannella aalolla sisään."

Kaverilla ei menny auto katsastuksesta läpi, koska oli pellit ym. niin paskassa kunnossa. Sälli oli vissiin kohtuu kyrpiintynyt kun meni vanhempiensa tykö käymään.

Ukko kysyy ensimmäiseksi:
"Noh, menikö läpi?"

Kaveri vastaa apaattisesti:
"Joo... pohjasta."

Mantorras sanoi:
Ensin tulee, että Reikä se on donitsillakin

Reikä se on rengilläkin, ja piialla kaksi.

Tuleekohan jo toistamiseen, kun ei pysty lukemaan kaikkia läpi?

D.Yates sanoi:
Pakko mahtua kun on vihitty.

Mulla ja emännällä oli tossa viime lauantaina häät ja mun isukki piti meille puheen mikä meni jotenkin näin: "kun teidät on nyt virallisesti että kirkollisesti vihitty, niin sen on pakko mahtua". :)

Oltiin näes pe maistraatissa ja la kirkossa.

Muijalle (joka ymmärtää huumoria) on hyvä heittää... "arpi auki tai mä tuun kyljestä sisään" ...ja seurata reaktiota. :thumbs:

Jäähallin vessan seinästi löydetty teksti:
Älä ole luuseri ja kuse lattialle - ole sankari ja pasko kattoon.

Sopi kuin rauta tankoon, oli nimittäin paskassa kunnossa vessa ja katto täynnä nuuskaa :P

thymorg sanoi:
Jäähallin vessan seinästi löydetty teksti:
Älä ole luuseri ja kuse lattialle - ole sankari ja pasko kattoon.

Sopi kuin rauta tankoon, oli nimittäin paskassa kunnossa vessa ja katto täynnä nuuskaa :P
Kaveri kertoi nähneensä hauskasen tekstin jonkun kuppasen huoltoaseman vessassa. Kortsuautomaatissa luki:

"Sitkeintä purkkaa mitä olen koskaan maistanut."

Intti-kaverit oli risteilyllä ja siellä oli joku romani tullut kysymään yhdeltä:

"Oot sie meikäläisiii?"

Muut oli hiukan tipahtanu tosa vaiheessa, kun kaveri ei todellakaan kuulu kyseiseen vähemmistöön.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom