Tilanne "läppää"

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja elukka
  • Aloitettu Aloitettu
mikko the King sanoi:
vähä:offtopic: Kaveri heitti yhen jätkän johonki paskaseen lampeen ku se oli lyöny jotain naista.. mutta sitä mä en tiedä oliko sillä hattua:D

pitää nostaa kaverille hattua:worship:

Ilmeisesti oli. Kaveriltasi oikein toimittu, ei edes sen vertaa kunniotusta naista kohtaan, että ottaisi hatun päästään.

Sinä siis nostat hattuas, joten arvelen että muija on himassa helisemässä ?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tanko sanoi:
Sinä siis nostat hattuas, joten arvelen että muija on himassa helisemässä ?
Kotona ei oo muuta helisemäs ku ikkunat ku pitää puutarhas treenata
golffia:D Mä oon tällänen vakituiseen suhteeseen kykenemätön wannabeIsoMies, joten ei oo pelkoa että olis muija helisemässä:D Ja tuli hommattua jussina tyylikäs lehmähattu, mutta ei sitä voi koko aikaa pitää pääs tai alkaa kasvaa sieniä...:D

ainiin ja tämä myös: "Ilma on kuin emäntä. Ei niin kaunis, mutta helvetin märkä." sopii siis aina sadesäälle.

On kuin Tielaitoksella,yhdeksän miestä katsoo kun yksi ei tee mitään.
Porukkaa on kuin Pelimannipäivillä.
Ekana runkataan ja sitten vasta ruvetaan vetämään käteen.

Tässä muutamia...

- Pakko mahtua kun on kerran vihitty

- Intissä ollessani olin kuulolla kun vanhempi Yliluutnantti katseli sulkeisia ja totesi: Nuokin tuolla kävelevät kuin puujumalat kuutamolla. Sama mies taakse poistu -komennon jälkeen: nehän lähti kuin siat vatukosta... Sama Ylil tuli kerran tst-harjoituksessa kontaten/ryömien asemapaikkaan kysyen lähimmältä taistelijalta: Mikäs keissi täällä on?

- Toisen kustessa ja ravistellessa toimituksen päätteeksi voi huikata: Kaikki yli kolmen ravistuksen on runkkausta...

- Jonkin pitkähkön tai kuivan selityksen päätteeksi voi sanoa: ...kirjoittaa Maakansa ja jatkaa

- Mistä tahansa viasta jossakin laitteessa: Ei noin pienessä koneessa voi olla isoa vikaa!

- Jos tulee Vehkeen mitasta puhetta: Se on lyhyt, mutta ohut...

- Autoasentajan suusta: Siinä on joku jeesuspultti kristuskierteellä

- Otettuasi huikan tarjotusta pullosta: Mitäs minä sanoin, vettähän se vaan oli!

Aika :zzzz:

vanhoja mutta menkööt...

Mentii sano Meilahti ja munat heilahti!

Yks vanhoista kavereista heitti mulle junnuaikoina ku oli painimatsit meneillään..
"Täälä talos ei varjot voimistele" :D

Mulla oli yläasteella sellanen ottasta kiree virolainen matikan maikka. Tässä kuuluisinpia raivon läppiä:
-vetäkaa te viivottimella, mina vedan kadella
-mina nain sinut tupakkapaikalla
-saanko mina istua sinun kurvalles(meinaa viroks kai viereen

Voi varmaan arvata kuinka paljon jengi hajoo, ku maikka heittää tollasii :) !!!!!!

Bohmi sanoi:
Mulla oli yläasteella sellanen ottasta kiree virolainen matikan maikka. Tässä kuuluisinpia raivon läppiä:
-vetäkaa te viivottimella, mina vedan kadella
-mina nain sinut tupakkapaikalla
-saanko mina istua sinun kurvalles(meinaa viroks kai viereen

Voi varmaan arvata kuinka paljon jengi hajoo, ku maikka heittää tollasii :) !!!!!!

Raivo rokkas.. varsinkin ne viikset :D

Hauskan ristiriitaiselta kuulostaa ainakin kontekstia tuntematta:
Jos välität, et välitä. Iskulause "älä osta nuorille kaljaa" -mainoskampanjassa. :david:

Iskevä on kanssa: Puhut vähän, mutta paskaa. Harmi, etten voi ottaa kunniaa siitä. Joku äijä sanoi muijalleen terassilla yhtenä päivänä.

Ja sit -öhöm- hirvee: Miten mehevä hilloviiva! Voitte vaan päätellä, mistä siinä puhutaan... :D

Kun joku kehuu näkemystään jostain asiasta tai vaikka pelkästään hyvää näköään...
-Mulla on haukan katse!
-Ai mustavalkoinen ja kapea-alainen?

En ole tosin varma onko tuo faktaa haukan näkökyvystä.

:thumbs:
Ai niin ja sellanen, että sanoo mihin tahansa, mitä toinen sanoo: Anteeks, kuulinks mä väärin vai sanoik sä muna? Ainakin mun kehittymätöntä mieltä viihdyttää, kun toinen hämmentyy ja menee ihan hiljaiseksi. Hii. Kokeilkaapa jonkun kanssa kassajonossa.

yks huvittava tilanne oli kerran ku kaverin kaa mentiin joskus baari-illan jälkeen ostamaan hodareita ählämikioskilta. juuri vähän aikaa sitten olivat jotkin ählämit joilla on joku kioski voittaneet kimppalotossa todella suuren voiton. siinä samalla ku se ählämi väänti niitä meijän kuumia koiria nii puhuttiin siinä kaverin kaa että onkohan ne tämän kioskin omistajat ne jotka voittivat lotossa. no, tämä ählämi sattui kuulemaan meidän keskustelun ja alkoi huutamaan siinä että "mita vittua te luulette etta mina taalla tekisin jos mina oisin joku helvetin lottovoittoja. oisinkin voittanut perkele" :D

Kaverilla alkoi tossa vähän aikaa sitte omatoiminen treeni jakso jääkiekosta ja valkku tokas vikoissa harkoissa ennen "lomalle" lähtöä että: sit ku loma on ohi ni mä haluun nähä et teil pullottaa suonet muaallakin ku munassa.

...hehheh olipas hauska juttu :jahas:

En muista olenko täältä lukenut vai mistä. No, jos ollaan aloittamassa vaikka futispeli, niin ennen kuin joukkueet on jaettu, niin voi todeta, että "läskit maaliin, rillipäät tolpiksi ja pelimiehet kentälle". Suosittelen erityisesti liikunnanopettajia käyttämään tuota motivaattorina.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom