Tilanne "läppää"

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja elukka
  • Aloitettu Aloitettu
uusio sanoi:
Joo josson paljo töitä ja vähän aikaa voi myös sanoo niinku Kouhia kummelissa että(ennyttarkkaanmuistamutta) "mullon 2 jätkää ja 5 työmaata emmävoi jokapaikkaan repee" höhhöö :)

kouhia on kyllä paras :hyper:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tästä tulee varmaan Aku-A:n suosikkilause :D

"Kiiltää kuin juutalaisen kulli auringossa"

Hehee... melkeen samanlaisen jutun sano mun vanhempi "työkaveri" kesätöissä kun olin maalannu käytävän seinät: "kiiltää joka puolelta ku juutalaisen muna!" Eikä repeeminen ollu kaukana!

Pexi87 sanoi:
Hehee... melkeen samanlaisen jutun sano mun vanhempi "työkaveri" kesätöissä kun olin maalannu käytävän seinät: "kiiltää joka puolelta ku juutalaisen muna!" Eikä repeeminen ollu kaukana!

Vanha tyttöystävänalku kertoi työharjoittelussaan ysikymppisen mummonkäppänän laukoneen suihkuhuoneeseen rullatessa: "Ovatko nämä lattiat vastavahatut? Kiiltävät kuin kyrrrvän nuppi."

Pyykkönen sanoi:
pomo tokas: "tilanne elää ja päätöksiä tehdään"

tää oli huippu! :D

Mutsin kaveri oli joskus nuorempana ollu jossain uskonlahkossa, se kertoi että siellä ne jossain jumalanpalveluksessa rukoili: Pappi: Jeesus pelastaa, Lahkolaiset: kopetikopetikopetikopetikopeti, nii eikös joku äijä oli siihen huutanu ihan täysiä: Iiihahaaa! No toi ei tietenkään kuulosta kirjotettuna (varsinkaan mun kirjottamana) mitenkään hirveen hauskalta, mutta kuvitelkaa toi jossain lahkon jumalanpalveluksessa, missä kaikki nii helvetin vakavana lausuu jotain rukousta...

"Suut makeeksi pojat !", hihkaisi duunikaverini kun autossa armottoman-käryisen pierun päästi... Olisi kai naurattanut kovastikin, jos ei olisi safkat meinanneet tulla ylös siitä hajusta.... :lol2:

Vanhasta ihmisestä: "Toinen jalka haudassa ja toinen banaaninkuorella (tai saippualla)."

Mua naurattaa edelleen kun kerran ovella töissä ollessa sisään tuli joku mulle tuntematon tyyppi. Se tuli hillumaan siihen narikkaan, oli hiljaa vähän aikaa ja sitten alkoi kertomaan:

- Tiedättekö muuten mitä Aatami sanoi Eevalle kun kyrpä alkoi seisomaan ekan kerran oikein kunnolla? "Väistä vähän rakas, mä en tiedä miten iso tästä tulee".

Repesin täyteen nauruun, kaveri oli siinä hetken naama ihan peruslukemilla, avasi oven ja lähti pois.

Eräs tuttu sanoi kännissä hölmöiltyään: "En juo kyllä ennen kesälomaa! Ja mun kesäloma alkaa ensi viikonloppuna..."

entinen lätkävalmentajamme karjaisi huonon erän jälkeen pukukopissa: ÄLKÄÄ HIVELKO SITÄ KIEKKOA KUIN KIPPEETÄ SIAN VITTUA!!

Aku-A sanoi:
Eräs tuttu sanoi kännissä hölmöiltyään: "En juo kyllä ennen kesälomaa! Ja mun kesäloma alkaa ensi viikonloppuna..."
Ei se tollee mene. Jos oot juonu vähä överiks ni pitää sanoa:
"en kyl juo ennen seuraavaa kertaa"

Oiskohan Nykäsen Matti sanonu joskus muistaakseni näin: "Minä en ryyppää, mutta kun ottaa muutaman kaljan, niin minusta tulee ihan toinen ihminen, ja se toinen ihminen ryyppää!" :lol2:

Ihan nassikkana pelasin n. 2kk lentopalloa. Oltiin aika paska jengi. Valkulla ei ollu ihan kaikki himassa, nimittäin se huus yhelle meistä: "Sä tarraat siihen palloon ku äitin tissiin!" Jätkä rupes vollottaan.

Nii, me oltii jotai 7-8v :D

Kun kyvytön neuvoo halutonta tekemään tarpeetonta, niin epäonnistumisen vaara on suuri. :rolleyes:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom