Tilanne "läppää"

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja elukka
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Sää on kuin meteorologin morsian. Huonolla säällä tietysti (tuskin se Föhrin morsian kovin nätti on).

Kuiva ja vanha mutta tilanne läppä tämäkin...

Eilen baarissa oli kaverin tuttu Anna Mäki. Siitä muistui vanha kasku jossa Usko Kylmänen ja Anna Mäki tutustuivat:

"Terve, Mäen Anna"
"Kylmäsen Usko"

"Eipä ollu tässäkää kesässä muuta positiivista ku klamydiatestin tulos"

"Kaikki muu meni päin vittuu paitsi k**pä"

Aina on porukassa joku joka suureen ääneen pitää omaa showtansa, tällöin tilanteeseen sopii lausahdus "- mies se tulee räkänokastakin vaan ei tyhjännaurajasta"

Erään tutun isällä oli krapulassa tapana tokaista "- paska lentää kuin varpusparvi pakkasaamuna"

Erään toisen tutun isällä taas oli tapana astuessani sisään toivottaa tervetulleeksi sanoin "- terve perkele istu saatana" :D

Vielä yksi "- heiluu kuin hullun mulkku"

ressukka sanoi:
"- heiluu kuin hullun mulkku"

"heiluu kuin hullun mulkku mielettömän perseessä..."

Muutama kullan arvoinen ohje
"älä syö keltaista lunta!"
"älä kuse vastatuuleen"
"älä kuse sähköaitaan"

Parran kasvuun liittyen. Mikäli parta ei tykkää kasvaa oikein tasaisesti vaan haituvia on kuin keväisellä pellolla... seuraavassa esimerkkikeskustelu vuosien takaa. :)

Kuulin kaverin sanovan jotain tyyliin: "Hyvä homma ettei tartte muuta kuin frotee-pyyhkeen parran ajamiseen. Pari sipaisua ja leuka on klani."

Kommentti: "Mulla riittää kun juoksee vastatuuleen..." :(

olin kyselemessä kesätöitä yheltä raksalta ja pomo tokas: "tilanne elää ja päätöksiä tehdään"

meinas pokka pettää, oli ihanku Kouhia kummelista jos joku tietää..

Kirjastossa vanhemmanpuoleinen mies haki hakukoneella jonku kirjailijan tuotantoa. "Tekijän nimi"- kohdassa oli ao. kirjailija ja "Teoksen nimi"- kohdassa "kaikki". :lol2:

Teiniviikset/parta hulmuten -klopille voi äijät todeta:
"Noita mitä sä viljelet leuassasi, kasvaa mulla villinä perseessä!"

"Sopii kuin pieksu paskaan."
"Sopii kuin sialle ottatukka."

"Kylmä kahvi kaunistaa, mutta ei sekään ihmeitä tee."

"On niin nätti että oksat pois, ja pala pikkuvarpaasta."

"Paljon ehtii virrata vettä Kyrönjoessa" - ennen kuin jotain tapahtuu.

Pieraistessa: "Hiljaa, kun henget puhuu !"

kaveri sanoo että mulla meni tossa hommassa sormi suuhun toinen vastaa että niin se meni ensin mullakin mutta sit työnsin sen sormen perseeseen niin ei menny enää...

aukaisin pakettia puukolla kun oli hyvin teipattu niin muurari ukko sano mulle hyvä veli äänellä että VEDÄ VAAN NIINKU VIILTÄISIT TUMMAA

Proteos sanoi:
Parran kasvuun liittyen. Mikäli parta ei tykkää kasvaa oikein tasaisesti vaan haituvia on kuin keväisellä pellolla... seuraavassa esimerkkikeskustelu vuosien takaa. :)

Kuulin kaverin sanovan jotain tyyliin: "Hyvä homma ettei tartte muuta kuin frotee-pyyhkeen parran ajamiseen. Pari sipaisua ja leuka on klani."

Kommentti: "Mulla riittää kun juoksee vastatuuleen..." :(

Ei parta pahoille kasva, turpajouhet joutaville.

-vatkaa kun hullun mulkku mielipuolen persiissä.

-huonon naaman takia on moni hyvä v.ttu jääny naimatta.

-kerran oli jalis kentällä pulskajätkä potkimassa palloa joola oli etunevat hampaat eli ylä legoista näky kaks hammsta niinkuin oravalla niin potkaisi poika pallon ohi maalin ja huusi perään et arvaa jyrsiikö..

-lainaat vaikka autoasi kaverille niin sano sille että pidä sitä niinkuin kipeetä p.llua...

Pyykkönen sanoi:
olin kyselemessä kesätöitä yheltä raksalta ja pomo tokas: "tilanne elää ja päätöksiä tehdään"

meinas pokka pettää, oli ihanku Kouhia kummelista jos joku tietää..

Joo josson paljo töitä ja vähän aikaa voi myös sanoo niinku Kouhia kummelissa että(ennyttarkkaanmuistamutta) "mullon 2 jätkää ja 5 työmaata emmävoi jokapaikkaan repee" höhhöö :)

vvarpa sanoi:
keksin just uusia:

"Tuuri ku Nilssillä"

"Kusettaa ku Nilssi kyttää"

"Näyttelee ku Gustafsson"

ps. ;)

Ylipäätään, jos naisasiat menee huonosti voisi tällöin "tehdä Nilssonit". :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom