Tietovisailua

Ollaanko me ainoot täällä...? :wall: :david:

Kysymys 18.

Minä vuonna naiset pääsivät ensimmäistä kertaa suorittamaan asepalvelusta Suomessa?

1995 :D

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Oikein musitettu tuo asepalvelusjutska...

Muoks: muistettu = muistteu... eikun muistettu... ;) no helvetto, perkele. Lisää hörppyä.

Meillä on liian helppoja kysymyksiä, jotka voi googlettaa helpolla. Nyt vaikeampia kehiin... :hyper:

En oo googlettanu yhtään , sairaan kova yleistieto ;)

Tässäpä yks visainen pähkinä:

Kysymys 20
Hummerivirran sigu oli pari kuukautta sitten "Faktat vittuun". Mutta mikä toimi kyseisen nimimerkin siguna ennen tätä?

Kysymys 22.

Missä kaikissa lajeissa Vesa-Matti Loiri on voittanut Suomen mestaruuden?

(ette voi tietää, kun mäkään en muista niitä kaikkia...)

Onko se muuten noissa kaikissa Suomen mestari vai onko se vaan harrastanut noita lajeja? Kaatuilussa hän on ainakin Suomen mestari? Saatoin kirjoittaa tuon alkuperäisen kysymyksen vähän huonosti. Sorge jos näin kävi...

Onko se muuten noissa kaikissa Suomen mestari vai onko se vaan harrastanut noita lajeja? Kaatuilussa hän on ainakin Suomen mestari? Saatoin kirjoittaa tuon alkuperäisen kysymyksen vähän huonosti. Sorge jos näin kävi...

Muistaakseni jalkapallo- ja käsipallo ainakin,tarkistan vesipallon :D, pronssimitali myös nyrkkeilyssä.

23. Missä lajissa Tapio Rautavaara on voittanut MM-kultaa?

Jousiammunta vuosi 55-58,en googleta. Menikö oikein ??:rolleyes:

edit : Tarkistin itse : Joukkuekultaa 1958 ,jousiammunnassa ,olin siis jäljillä.:D

24. Montako eläintä, kutakin sukupuolta,Mooses otti arkkiinsa ??

Se oli se jousiammunta, idea tos kysymykses olikin se, et Rautavaara on voittanu siin keihääs olympia kultaa ja silloin ei viel järjestetty mm-karkeloi yleisurheilus.

25. Minä vuonna järjestettiin ensimmäiset yleisurheilun MM-kisat ja missä?

Ja ei kai näis kysymyksis oo mitää järkee jos googlel vastausii hakee, tai sit vois olla erikseen hae vastaukset netistä-kysymykset

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom