Tietokonemaailman tyhmien kysymysten kerho

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Timba79
  • Aloitettu Aloitettu
Mitä tarkoittaa Megaupload ohjelman käytössä "Download limit exceeded" ilmoitus? Eli lataus ei onnistu, tulee tuo ilmoitus. Onko tilanne lopullinen vai muuttuuko se?

Sen kerran elämässä kun verkosta jotain yrittää ladata niin tässä ollaan. Eiköhän meidät vanhat tumpelot voisi viedä jonnekin saunan taakse.

Kokeile uudestaan, pitäis onnistua.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kiitos vastauksesta.

Olen kokeillut "muutaman" kerran. :)

Onko ohjelma tuttu? Tarkoittaako tuo sitä, että en saa kyseistä tiedostoa vai sitä, että juuri nyt se ei onnistu, mutta myöhemmin voi onnistua?

Mulla tulee tuo ilmoitus aina kun on jo yksi lataus käynnissä. Eli yks lataus vaan kerrallaan Megauploadista. :) Jos silti tekee tota, niin kokeile myöhemmin uudelleen.

Kiitos vastauksesta.

Olen kokeillut "muutaman" kerran. :)

Onko ohjelma tuttu? Tarkoittaako tuo sitä, että en saa kyseistä tiedostoa vai sitä, että juuri nyt se ei onnistu, mutta myöhemmin voi onnistua?

Käsittääkseni se tarkoittaa sitä, että megaupload on jumissa, koska sieltä imutetaan sillä hetkellä niin maan pirusti ettei sieltä juuri silloin voi imuttaa. Ilmeisesti siellä on myös jotain maakohtaisia latauslimittejä. Voihan se toki tarkoittaa sitäkin, että olet ylittänyt sallitun lataamisen määrän.

Mulla on onnistunut monta kertaa lataaminen tuon ilmoituksen jälkeen kunhan vain malttaa yrittää muutaman kerran.

Jos se nyt ei meinaa onnistua, niin tämmöinen keino löytyi: http://www.blogiseverything.com/tip...-solution-to-download-problems-at-megaupload/
En tiedä sitten toimivuudesta.

Muutama .avi koneella jotka ei suostu toimimaan. Muilla ilmeisesti toimii. Onko jotain ohjelmaa että nään onko noi itse filut paskana vai puuttuuko multa jotku codecit?

käytä gspot ohjelmaa ni näät minkä kodekin se tarvii http://www.headbands.com/gspot/ sitten vaa codekin nimi googleen ni eiköhä toimi :thumbs:

EDIT* oho en ollu refreshannu sivua

Olis semmonen kysymys että mistä näkee mikä usb portti koneessa on eli onko usb 1 ,1.1 vai 2.0.?

eikös ton pitäs näkyä kun menee ohjauspaneeliin sieltä järjestelmä kansioon valitsee laitteisto välilehden sieltä valitsee laitehallinan, valitsee usb ohjaimet.(tai käynnistä valikosta suorita ja kirjoita siihen Devmgmt.msc ja valitse usb ohjaimet)
mulla ainakin lukee USB 2.0 Enhanced Host Controller.voi lukea myös EHCI tai enhanced host controller.
usb1.1:ssa lukee muistaakseni UHCI eli Universal Host tai OHCI eli Open Host
korjatkaa jos meni pahasti pieleen.

Saako jollakin kuvankäsittelyohjelmalla muutettua kuvan kokoa sillätavalla, että kirjoittaa halutun kuvan koon kilotavuina ja sitten muuttuisi kuva automaattisesti siihen kokoon

Operan kirjanmerkeissä on pienet sivuston logot siinä nimen edessä, niin saako niitä muuteltua mitenkään?

Onko kuluttajalla enää mahdollisuutta saada takuuhuoltoa PC Superstoresta 2004 ostetulle tuotteelle, jolla on 5 vuoden takuu?

Mitä kovia sanakirjaohjelmia tietokoneelle olisi? Tarttisi saada suomi-espanja-sanakirjaa :)

Minulla on aito cd-versio eräästä vanhahkosta pelistä. Tein siitä .iso-imagen ja koitin ajaa imagea daemon toolssilla ja asentaa pelin sitä kautta. Peli starttasikin alkuvalikkoon normaalisti, mutta install-kohdan jälkeen ohjelma ilmoitti, että cd pitäisi laittaa asemaan. Miksi? Eikö imagen pitänyt olla kuin aito cd ja DT:n pitäisi luoda "valeasema", joka toimii kuten aitokin?

Miten niitä netistä ladattavia peli-imageja (piraatteja), jotka voi asentaa DT:llä, on muokattu, jotta ne eivät vaadi oikeaa cd:tä? Ja jos onnistuisinkin asentamaan itsetehdyn imagen kautta pelin koneelle, tarvitsisinko silti crackin?

Ai että miksi yleensä teen noin? No kun peli jumittelee haittaavan usein ja cd:ltä pyöritettäessä latausajat temppuilee välillä niin ajattelin, josko jumittelu johtuisi vanhahkon cd-aseman lukemisongelmista... ja että asia voisi korjautua, jos peliä pyöritettäisiin ilman cd:tä.

Eli lyhyesti: miten teen aidosta pelistä imagen niin, että voin asentaa pelin ja pelata imagen kautta? Voi kyl mennä liian vaikeeks mulle, jos kauheeta kikkailua vaatii.

Mitä kovia sanakirjaohjelmia tietokoneelle olisi? Tarttisi saada suomi-espanja-sanakirjaa :)

Euroword on ainakin. Mä oon kyllä todennu parhaaks vaihtoehdoks Babelfishin. Sitä tulee päivittäin käytettyä. Se osaa kääntää jollain lailla koko lauseenkin espanjasta englanniksi. Tai ainakin sen verran, että pystyy päättelemään loput. Tosin ei löydy suomea.

Toi on siitä parempi kuin normi sanakirja, että se osaa taivuttaa verbejä. Varsinkin epäsäännöllisten verbien taivutusmuotoja tulee tolla usein katottua.

Suositut

Back
Ylös Bottom