The Ultimate Fighter JIMille

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Reason
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Millon tää 2. season on sit kuvattu?

Tän toisen kauden finaali oli noin kolme vuotta sitten.

Selkeästi huonoin tuotantokausi kyseessä, tuskin tulee edes nostalgiamielessä katseltua uudestaan kun koneeltakin tuo löytyy, ellei nyt satu olemaan töllön ääressä niin sopivasti.

Toi Fedorin mattotyöskentely näytti siltä kun se olis vetäny kaverin kanssa vaan kevyttä sprarria ja treenannu tekniikoita... :)
Ringsissä oli päähän lyönti/potkiminen matossa kielletty niin siksi näytti hieman hoopolta välillä.

Jahas! Olen totaalisesti missannut uuden kauden alkamisen ja tää sentään on ollut mun suosikki mitä televisiosta seuraan. :itku:

No onneksi tulin katsomaan tätä threadia kun taas pompannut ylös niin tajuan huomenna sitten klo 22.00 lätkäistä JIMin päälle. Ei kai tätä ole ehtinyt montaa jaksoa mennä? Vai onko? :(

Jahas! Olen totaalisesti missannut uuden kauden alkamisen ja tää sentään on ollut mun suosikki mitä televisiosta seuraan. :itku:

No onneksi tulin katsomaan tätä threadia kun taas pompannut ylös niin tajuan huomenna sitten klo 22.00 lätkäistä JIMin päälle. Ei kai tätä ole ehtinyt montaa jaksoa mennä? Vai onko? :(

Yksi jakso on tullut.

Edit: hidas.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Tito kyllä hoitaa tuon valmentajan homman todella hienosti. Vaikka kyseessä onkin tositv ohjelma ja sitä on voitu editoita Ortizin puolelle,niin miehen puheetkin vaikuttavat todella viisailta ja kannustavilta.

Hattua nostaisin jos voisin.:worship:

Aijai, taas alkoi! On kyllä ihan huippu sarja toi ultimate fighter. Tossa tulee joistakin jätkistä mun suosikkeja aina siinä määrin, että ihan kainalot märkänä saa sohvalla katella. Tunteella mukana! :D

Ja tosiaan, Ortiz vaikutti kyllä todella huipputyypiltä ainakin ekan jakson perusteella.

katoin tän 3.kauden loppuun tässä pari viikkoa sitte, kyllä on hyvässä kunnossa shamrockin bodarivalmentaja :thumbs: helvetin kovia jätkiä ja otteluita tiedossa teille:D

Todella ärsyttävä Kentsu on. En yhtään ihmettele miksi Tito ei tule toimeen tosin on sekin aika vittumainen jäbä. :)
Hyvä kausi tulee varmaan en ole viittinyt katsoa etukäteen.

Suositut

Back
Ylös Bottom