The Ultimate Fighter JIMille

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Reason
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Eikös pitänyt tulla myös valmentajien matsi ?

Eikös pitänyt tulla myös valmentajien matsi ?
Mun mielestä selostaja sanoi siinä Diegon matsin jälkeen, että valmentajat ottelevat ensi viikolla.
Eli tarkoittaako se sitä, että sitä ei näytetä Suomessa? :wtf:

E: Ja Diegon painoksi suomentaja oli suomentanut vahingossa 184 kiloa

Herrat valmentajat kohtasivat 3x UFC:n historiassa Eli google käteen ja netin videopalveluista löytynee koska suomessa tuskin tulee näkymään (koskaan?).

Mites porukat mielsi ton Forrest vs Stephan-matsin tuomion? Todella tasainenhan tuo oli. Itse veikkailin ennen tuomion kuulemista Bonnarin voittoa. Enkä ole mikään ammattilainen..

Koscheck ja Diego siis otteli? En voi lukee spoilereiden takia tätä ketjua ku oon missannu pari jaksoo. Onko kellään linkkiä tohon otteluun? Ei spoilereita sit, kiitos! :)

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Koscheck ja Diego siis otteli? En voi lukee spoilereiden takia tätä ketjua ku oon missannu pari jaksoo. Onko kellään linkkiä tohon otteluun? Ei spoilereita sit, kiitos! :)

Heeey, menee OT mutta mitä sä jätkä mua quoattailet signaturessas :lol2: ? Ei tommoselle jutulle saa nauraa :dance2: :nolo:

Todellakin saa :D Tuliko kalliskin lasku?

Mites porukat mielsi ton Forrest vs Stephan-matsin tuomion? Todella tasainenhan tuo oli. Itse veikkailin ennen tuomion kuulemista Bonnarin voittoa. Enkä ole mikään ammattilainen..

Forrest osu selkeesti enemmän.

Todellakin saa :D Tuliko kalliskin lasku?

Ei, se oli oman auton konepelti :D Valurautaahan se suurinpiirtein oli (vm. -89 Vectra :rock: ) Kyllä mä pää löin gyproc levystäkin läpi saman asian tiimoilta... :nolo: Mutta nyt meni niin OT että tulee bannia seuraavaks :hyper:

Forrest sai pisteitä alasvienneistä ja sai pistettyä monessa iskujenvaihdossa sen viimeisen kuitin. Haki myös hyvin clinchiin ja sai siitä hallitusti rankaistua Bonnaria, joka kyllä pari kertaa nasautti hyvin upparilla käsien välistä. Koska aggressiivisuus on yksi arvosteluperuste, niin veikkaisin Forrestin saaneen siitäkin pojoja menemällä enemmän eteenpäin, vaikka välillä nyrkkiin juoksikin.

En ole paljoakaan seurannut vapaaotteluita, mutta kieltämättä kipinä syttyi tämän sarjan myötä.
Seuraamiseen siis, ei kehään menemiseen...

Anyway, näyttikö kenestäkään vähän kummalta se Shamrockin toiminta?Enste pisti kampoihin ihan huolella, sitten liukasti ja tuntui kuin olisi ajatellut että no en sit tee enää mitään, senkus lyöt.
Ihan kuin olisi lyönyt hanskat tiskiin siinä vaiheessa kun tipahti pepulleen,
ento vaan toisen tulla mätkimään.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom