The Ultimate Fighter JIMille

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Reason
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Juu, olihan matsi, isot kaverit eivät oikein päässeet vääntämään matossa, kun molemmat päättivät mättömatsiin. Hyvä yleisölle UFC:lle, että päättivät näin saivat kaikki koko rahan edestä. Katsoin eilen vielä UFC:n tulevia matseja ja näistä ottelijoista, kaiketi tämä matsi käytiin 2003(saa korjata), Sanchez ja Griffin ottelevat toinen kesäkuussa ja Grifin päämatsissa elokuussa. Kovia jannuja kun ovat vielä kuvioissa.

Ei perkele kun oli hyvää mättöä Forrestin ja Bonnarin välillä.. siitä ei toimintaa eikä iskujenvaihtoa puuttunut. Forrestkin näytti muutamaan otteeseen hymyilevän kesken ottelun..
Vain on Sanchezilla ja Griffinillä uusintaottelu.. toivottavasti vähän laadukkaamman näköistä mättöä :)

Ihmetytti miten "maailman vaarallisin mies" voi liukastua kaksi kertaa ekassa erässä. Ja lisäksi ei yrittänyt edes puolustautua tosissaan ratkaisevan liukastumisen jälkeen..

Molemmat ottelut olivat hirmu hyviä ja voitot menivät oikeille otteljoille.

Kakkonen on ainoa kausi mitä en ole nähnyt joten siinä mielessä hyvä homma :) Just sain kolmos kauden katottua ja ei se nyt niin kummonen ollu... Bisping ja Hamill:han siellä seikkaili.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Kakkonen oli tosiaan heikoin noista kausista. Olen itse katsonut kaikki seitsemän. Seiska on helmi. Siinä jo pelkästään Rampagen sekavat jutut ovat loistavaa viihdettä.
Kaveri mm. kertoo pystyvänsä olemaan kaveri vaikka kalan kanssa. :D

Kakkonen oli tosiaan heikoin noista kausista. Olen itse katsonut kaikki seitsemän. Seiska on helmi. Siinä jo pelkästään Rampagen sekavat jutut ovat loistavaa viihdettä.
Kaveri mm. kertoo pystyvänsä olemaan kaveri vaikka kalan kanssa. :D

Onneks olit laittanu tuon spoilerin hyvin piiloon, jos en ois ollut nähny tuota kyseistä siisonia jo ennestään ni pilalle ois menny!:lol2:

Aika väsynyt oli. Paljonko yleensä pudotetaan painoa ja missä ajassa? Kuulosti tuo 11 kg kovalta ja ei ollut tuokaan kaveri (Kenny) vissiin valmistautunut asiaan (tai sitten oli draamaa käsikirjoittajilta).

Kuulosti tuo 11 kg kovalta ja ei ollut tuokaan kaveri (Kenny) vissiin valmistautunut asiaan (tai sitten oli draamaa käsikirjoittajilta).

Kuulosti aika hurjalta kyllä. Miksi edes lähtee noin ylipainoisena moiseen skabaan, tietäen että laihdutus voi tulla koska vaan.

Siis seittemänkö niitä on tullu? :wtf: Mähän oon ihan kuutamolla hommasta. Pitääpä tempasta noi koneelle niin saa hyvää vapaa-ajan viihdykettä. :hyvä:Katoin ton ekan jakson JIMltä tänään. Ihme luovuttajia siellä kyllä oli... Millon tää 2. season on sit kuvattu?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom